В3 "грухти" като го запаля на студено

Техническа и сервизна информация за Passat
Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Пет 23 ное 2007 0:51


Кви 280 лева бре :? аз моя го купих от магазин на бош струва 95 лева.
И не са еднакви стойнстите с тоз на водата макар да са близки.
Сега като имаш здрав защо не им сравниш стойностите на двата, той върви заедно с куплунга да не би куплунга да е зацапан нещо.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 23 ное 2007 8:30


днес сутринта е същата грозна картинка - на бензин пак същото давене и вече незнам какво да гледам.
Сменям последно и датчика на температурата на охлаждащата течност и ако няма подобрение не се занимавам...


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пет 23 ное 2007 10:39


Ivandp написа:Кви 280 лева бре :? аз моя го купих от магазин на бош струва 95 лева.


Я сподели малко подробности бе колега. Магазин на бош няма, имат представители (уж), та къде се намира този магазин, на коя фирма е и имаха ли в наличност, чака ли се и т.н. Цените който цитирах са от ауто+, при някви други ходих уж и те представители на бош, ауто-нещоси, ама там ми казаха изобщо да не съм го търсел това нямало да го намеря .. така че сподели инфо, мисля ще е полезно.

Мерси.


igro67
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

В3-грухти

Мнениеот igro67 » Пет 23 ное 2007 12:44


а имаш ли монтиран симулатор,който да лъже компа при работа на газ и той да не трупа грешки


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 23 ное 2007 12:49


имам.
дори и след ресет пак така прави.


igro67
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

В3

Мнениеот igro67 » Пет 23 ное 2007 13:17


нямам друга идея.Зарежи бензина и давай като мен само на газ


Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Пет 23 ное 2007 19:34


dj_tuhla написа:
Ivandp написа:Кви 280 лева бре :? аз моя го купих от магазин на бош струва 95 лева.


Я сподели малко подробности бе колега. Магазин на бош няма, имат представители (уж), та къде се намира този магазин, на коя фирма е и имаха ли в наличност, чака ли се и т.н. Цените който цитирах са от ауто+, при някви други ходих уж и те представители на бош, ауто-нещоси, ама там ми казаха изобщо да не съм го търсел това нямало да го намеря .. така че сподели инфо, мисля ще е полезно.

Мерси.

Ами аз го вземах от СтараЗагора, води се фирмен магазин на бош но може и да са представители някакви. Продават само изделия на Бош.
Чаках около 2 седмици за доставка.

Иво аз оня ден си бях вкарал един автогол с тоз датчик на водата.
Бърниках и карах един ден без него та .....
Когато карах без него идеално палене и подгряване и малко богата смес на загрял.
Следва чистене на грешки закачане на датчика и ...... на другия ден колата се опитва да ме събори на земята :( страшно тресене след запалване ниски обороти и закъсняваща реакция на педала на газта, след позагряване по-добре, вечерта пак така :(
Трети ден вадене на куплунга и хубаво размърдване и .... всичко си е на мястото вече.
Мисълта ми беше че понякога един добре изглеждащ на вид но лошо контактуващ куплунг прави големи бели, по-лошо отколкото с напълно откачен датчик.
Пробвал ли си с откачен датик на водата как е?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 23 ное 2007 21:24


студена без датчик не съм пробвал.
като е загряла не променя работата.
като сложа голямо съпротивление и веднага си променя работата двигателя - вдига обороти.
мисля да купя нов датчик за водата за да съм сигурен че не е от тях
единия за момента е нов, остава другия.
ако ли не наистина незнам.
сменил съм дюза, степ мотор, регулатор на горивото...
да не е нещо помпата да дава малко налягане, защото четох че при слаб ток при палене, компа компенсирал пада на налягане, като увеличава импулса на дюзата. Знам ли и аз...
Уж лесен мотор, с малко датчици, но малко капризен сякаш.


Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Пет 23 ное 2007 23:27


Ми датчиците като на всеки друг.
По-скоро стари са вече малко сякаш :( то и механично износване си има и дюзата включително предполагам не си сложил нова, нагар предполагам имат вече богато та ... така.
То само тоз и ламбдата май ти останаха, смени го пък ...... имам добри предчуствия :P


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

хммм

Мнениеот valioboy » Съб 24 ное 2007 17:45


хммм нз и аз имах почти същия проблем като разликата беше че искарваше бял дим и се оказа гарнитура на главата аз също имам газова(ловато) и я карам на газ от 7 години


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Нед 25 ное 2007 11:27


Имаме същия проблем със Seat Toledo на баща ми, мотор RP 1.8 с газ.Преди малко (външна температура +1С) сменихме синия датчик и запалихме на бензин.Според баща ми работи много по добре, но пак останаха нестабилни оборотите.След което изгасихме и ресетнахме компютъра (откачих клемата на акумулатора).Запалихме и резултата беше впечатляващ, двигателя работи перфектно, стабилни обороти и без да се дави.Ще видим какво ще стане по нататък.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 26 ное 2007 9:13


отказвам се ....
днес нагласих на 2,5 килоома = 20 градуса
сутринта паля и ефекта е "0"
като запаля е добре, 5 секунди работи .... подам леко газ 1500 оборота и започва да се дави много, пускам на обороти пак се дави и така докато не загрее..
само палене и каране на газ... няма оправия моята кола.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 26 ное 2007 9:18


ivo123 написа:отказвам се ....
днес нагласих на 2,5 килоома = 20 градуса
сутринта паля и ефекта е "0"
като запаля е добре, 5 секунди работи .... подам леко газ 1500 оборота и започва да се дави много, пускам на обороти пак се дави и така докато не загрее..
само палене и каране на газ... няма оправия моята кола.
Просто ти трупа грешки като караш на газ, а тези грешки се чистят с ресет на ЕКУ-то. Има писано по въпроса.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 26 ное 2007 9:23


Васе има писано, но и аз съм писал че вечерта обръщам на бензин, гася колата, ресетвам, паля да поработи на бензин загряла, изключвам и така паля сутринта....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 26 ное 2007 9:26


vasstop написа:
ivo123 написа:отказвам се ....
Просто ти трупа грешки като караш на газ, а тези грешки се чистят с ресет на ЕКУ-то. Има писано по въпроса.

Не е това, Васе!
Колегата се бори с проблема вече повече от година!
И се бори яко! Аз от отдавна щях да съм се отказал!
Карал е и няколко дни само на бензин... същата работа!
Впрочем... не вярвам че Иво123 да се откаже толкова лесно! :lol:
Другата събота и неделя ще е пак в масло, вЕрвайте ми! :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта