



Загряват ли Ви Б3 с незаводска клима?
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
еми гледай да изместиш радиатора на климатика максимално в ляво за да отвориш пътя на въздушната струя ! имам предвид последната ти снимка,снимал си точно от там откъдето минава въздуха(въздуховода на бронята) ,ако не стане вгледай се във същия този въздуховод ,там където минава въздуха има квадратни дупки ,а в ляво няма (тоест не са направени отвори) ,почваш да режеш въздуховода така че на всичките затоврени места да направиш отвори 

- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
psstv18rp написа:Ами това си е общо взето нормално, ако го прави при работа на място. Ако го прави и в движение с относително висока скорост - не е. Да "закове" на 90 е възможно, но зависи и от термостат и от доста неща. Леки колебания са нормални.
При мен го прави на градско каране редовно. При движение със скорост от порядъка на около 80-90 км и нагоре си седи около 80 градуса.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами изглежда нормално всичко, това падане до 80 може да означава че термостата не успява съвсем да се затвори, или просто отваря на малко по-ниска температура, но ако не пада повече при по-висока скорост значи си е добре.
Нормално е при градско каране да се пуска перката често - щом спреш циркулацията на въздух през радиатора спира напълно, с това и охлаждането на двигателя практически се прекратява, веднага температурата се покачва и естествено перката се включва.
Също и при каране с относително ниска скорост - Понеже Б3 няма решетка, при ниска скорост естествената вентилация е слаба, особено ако са ти счупени ламелите на "снегорина".
Разбира се при теб перката може и да работи по-често от нормалното, но това може да е от задръстени радиатори например. Ако перката се справя на първа скорост и много рядко, само в голяма жега например се пуска втората, мисля че няма сериозен проблем.
Едно почистване на радиаторите най-много, и евентуално да си оправиш климатика.
Нормално е при градско каране да се пуска перката често - щом спреш циркулацията на въздух през радиатора спира напълно, с това и охлаждането на двигателя практически се прекратява, веднага температурата се покачва и естествено перката се включва.
Също и при каране с относително ниска скорост - Понеже Б3 няма решетка, при ниска скорост естествената вентилация е слаба, особено ако са ти счупени ламелите на "снегорина".
Разбира се при теб перката може и да работи по-често от нормалното, но това може да е от задръстени радиатори например. Ако перката се справя на първа скорост и много рядко, само в голяма жега например се пуска втората, мисля че няма сериозен проблем.
Едно почистване на радиаторите най-много, и евентуално да си оправиш климатика.

- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
втората мисля че се пуска над 98 градуса вече към 100 ! ама дето казваш да чукнем на дърво щото ако е тръгнал да загрява поне до 100 102-3 ще отиде докато го охлади перката ! казвам ти го щото при мен като се пусне на 91-2 градуса първата степен ,стига стрелката до 95 и почва да пада ! така че да чукнем на дърво и да не дава Господ!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Хм, чакайте малко сега...
...когато се пусне първа степен (95 градуса, ма ниско долу на радиатора - там е датчика, нали?) вътре на таблото при мен отива към 98 стрелката, и това според мен е нормалното положение. Ако наистина включва на 91-92 градуса (имам предвид не само по стрелка ами измерено с термометър), това за мен значи че се включва твърде рано. И не караш на перка от прегряване а от преждевременно включване.
А щом пада и до 85 от перката значи термостата не затваря на време, и сигурно и той е за смяна. Но това може да е привидно ако не ти отчита датчика за таблото вярно. Според мен тр. да почнеш от там - земаш 1 мултицет с термо сонда и почваш да мериш по възможност в казаня, ако прелива по главата и по радиатора, все ще е някакво по-достоверно инфо. За сведение моя като дойде с прецакан термостат и държеше 100 градуса, се съмнявах че не показва вярно таблото, ма като измерих 98градуса на главата ми стана ясно че е истински проблема (беше термостата).
За колегата отгоре, втора степен е на 102-105 градуса, и тогава дига такъв шум, че и от купето разбираш
Поздрави.
...когато се пусне първа степен (95 градуса, ма ниско долу на радиатора - там е датчика, нали?) вътре на таблото при мен отива към 98 стрелката, и това според мен е нормалното положение. Ако наистина включва на 91-92 градуса (имам предвид не само по стрелка ами измерено с термометър), това за мен значи че се включва твърде рано. И не караш на перка от прегряване а от преждевременно включване.
А щом пада и до 85 от перката значи термостата не затваря на време, и сигурно и той е за смяна. Но това може да е привидно ако не ти отчита датчика за таблото вярно. Според мен тр. да почнеш от там - земаш 1 мултицет с термо сонда и почваш да мериш по възможност в казаня, ако прелива по главата и по радиатора, все ще е някакво по-достоверно инфо. За сведение моя като дойде с прецакан термостат и държеше 100 градуса, се съмнявах че не показва вярно таблото, ма като измерих 98градуса на главата ми стана ясно че е истински проблема (беше термостата).
За колегата отгоре, втора степен е на 102-105 градуса, и тогава дига такъв шум, че и от купето разбираш

Поздрави.
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Имах същия проблем. Оказа се, че въздуховода на бронята е набил питата за двигателя с прах, а водата го е замазала. Нямало е почти никакво охлаждане, защото нямаше място между пластините на радиатора. В процеса на почистването радиатора протече и го смених. Сега наистина и на най-големи жеги рядко се включва вентилатора. Удачно е освен отвън радиатора да се почисти и отвътре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта