Може и да е опция това кече, не се бях сетил.
То реално има кора под картера и кора за скоростите. Тая втората е по малка и аз я нямам. Продава се и тя, но е по "излишна". Но при Дизела си е направо задължително -кора отдолу, отгоре и тнт.
И верно че с тия кори мотора ми стои все чист. Съседа има Шкода Октавия купувана нова от магазина -дизел и мотора му е на гъз- различно е поставен и понеже няма климатик и кора отдолу е като след кална баня. Като видя моя и вика -ма тоя мотор много чист.

Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Знам ги. Добри са, но нямат дюнапрена отгоре които шумоизолира и държи топлината.
Ти колега и двете ли взе или само тази под мотора ?
Ти колега и двете ли взе или само тази под мотора ?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
аз си взех оригинални втора употреба, двете. Тези нямат дунапрен но винаги може за 2 лв да се купи микропореста гума на квадрат.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Абе аз под скоростите не сложих, ама дали е особен проблем не ми е ясно за сега ? 

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
според мен има много предимства , скоростите също имат нужда от топлина и масло което не е станало нагрес от студа, а под колата теченията на студен въздух са сериозни. Ако капе масло от някъде се отпечатва на кората. малката кора по скоростите задваря голям просвет към двигателя, не е само под скоростите. Пази от котараци дето се завират на всякъде. Спира шума от агрегатите. Аз лично намирам и още едно предимство, при каране по лош път леко да закача кората и се чува ясно вътре в купето и ме предупреждава че след малко ще шибне и скоростите или картера. Завихряния предизвикващи вошаване на аеродинамиката и т.н.
Недостатъци почти не се сещам. Та ако имате опция си я сложете.
Недостатъци почти не се сещам. Та ако имате опция си я сложете.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
колегата найстина ги изпипва нещата , но аз не виждам особен смисъл при положение , че нов картер струва 60лв с ддс
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Корите отдолу нали са две една метална и една пластмасова с дунапрена.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Моите са от такъв материал


Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
А реално при сваляне на моторната кора за работа-смяна масло налага ли се сваляне и на тази скоростната ?
Струва ми се че скоростната ползва отворите и крепежите на моторната-на едно ли са ???
Струва ми се че скоростната ползва отворите и крепежите на моторната-на едно ли са ???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 50 госта