
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не се сваля малката като сменяваш масло
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:А реално при сваляне на моторната кора за работа-смяна масло налага ли се сваляне и на тази скоростната ?
Струва ми се че скоростната ползва отворите и крепежите на моторната-на едно ли са ???
на едно са да, на металната пружинираща планка с три отвора.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Досетих се.
Тоест задната висва на задните си крепежи или се държи без да виси ?
Това второто е възможно ако назад има повече крепежи по протежението си самата кората.
Тоест задната висва на задните си крепежи или се държи без да виси ?
Това второто е възможно ако назад има повече крепежи по протежението си самата кората.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
не разбрах какво си написал, но отдад се държи с два болта отляво и отдясно на ауспуха. Отпред влиза под предната кора и заедно се захващат с едни и същи крепежи.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тази кора си има отделни крепежи само отпред са заедно с първата кора.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Демек като отвиеш предната кора, задната висва на задните си крепежи и трябва да се свали за да не се откъсне от тежестта си ?!
======
Знам ги тия лентовите пружинни държачи отзад. На село ми протече уплътнението от масленият филтър и се научих да си я свалям сам и то на крик и да я мия.
Заради което си купих и още един маслен крик - тип крокодил и стойки за Село.
======
Знам ги тия лентовите пружинни държачи отзад. На село ми протече уплътнението от масленият филтър и се научих да си я свалям сам и то на крик и да я мия.
Заради което си купих и още един маслен крик - тип крокодил и стойки за Село.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Демек като отвиеш предната кора, задната висва на задните си крепежи и трябва да се свали за да не се откъсне от тежестта си ?!
почти, само дето тежи 200 грама барбар с това, на което казваш дунапрен и на два болта се държи почти в средата (не в задния си край) и не увисва почти изобщо. Висва дотолкова колкото да можеш да извадиш другата , че те една вдруга си влизат в едни П-образни улейчета и става нещо като сглобка.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Демек като отвиеш предната кора, задната висва на задните си крепежи и трябва да се свали за да не се откъсне от тежестта си ?!
======
Знам ги тия лентовите пружинни държачи отзад. На село ми протече уплътнението от масленият филтър и се научих да си я свалям сам и то на крик и да я мия.
Заради което си купих и още един маслен крик - тип крокодил и стойки за Село.
Ами при мен не увисвам изобщо стои и си като изпънато не съм обърнал много внимание щото на предната в този момент когато я слагах и теглих едни.....и затова не съм гледал втората.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Да де ама ти спомена че твоята е метална. А метала не се гъне като пластмасата !
=========
DoH_KuXoT написа:kossis написа:Демек като отвиеш предната кора, задната висва на задните си крепежи и трябва да се свали за да не се откъсне от тежестта си ?!
почти, само дето тежи 200 грама барбар с това, на което казваш дунапрен и на два болта се държи почти в средата (не в задния си край) и не увисва почти изобщо. Висва дотолкова колкото да можеш да извадиш другата , че те една вдруга си влизат в едни П-образни улейчета и става нещо като сглобка.
Ясно, не е проблемна и не пречи много при работа по картера.

- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа::biggrin
Да де ама ти спомена че твоята е метална. А метала не се гъне като пластмасата !
=========DoH_KuXoT написа:kossis написа:Демек като отвиеш предната кора, задната висва на задните си крепежи и трябва да се свали за да не се откъсне от тежестта си ?!
почти, само дето тежи 200 грама барбар с това, на което казваш дунапрен и на два болта се държи почти в средата (не в задния си край) и не увисва почти изобщо. Висва дотолкова колкото да можеш да извадиш другата , че те една вдруга си влизат в едни П-образни улейчета и става нещо като сглобка.
Ясно, не е проблемна и не пречи много при работа по картера.
Не го знам как точно се казваше тоя материал-полиуретанова пяна, микропореста гума ?
Чукам с върха на отверката нещо металическо звука знам ли може пък пластмаса да излезе но чак пък такава пластмасама досега не съм виждал като ламарина,кой знае какво е.Може да се кажи с точност когато напълно се свали.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бе дуралумин е сигурно.
Руснаците слагаха на Ладите -арматурни шини под картера
Руснаците слагаха на Ладите -арматурни шини под картера

- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Момчета който е с комби събира ли се вода отзад на прага на 5-та врата баш точно там ли се оттича,с една дума бронята.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Единствено сняг ми се задържа на уплътнението на бронята. Водата си изтича някъде там.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ето и една тема за блокировките на Дифа
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=78&t=332933&p=4052775#p4052775
А ето и за Х-драйва на БМВ-DSC, един приятел кара такова-60/40 зацепено с междинен Диф и серво мотор за преразпределение на усилието предни/задни. Та и там спирачките са преразпределители на осовите Дифове от отворен тип-демек нормални.
Излиза че реалната механична блокировка на двата осови Дифа е скъпа екстра.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive
И една тема от Форум БМВ
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=1&t=342730&start=15
Торсен Диф при Ауди Куатро. Доста добра реална блокировка.
http://motorsport.bg/2009/06/17/%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D1%8A%D1%82-audi-quattro-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0/
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=78&t=332933&p=4052775#p4052775
А ето и за Х-драйва на БМВ-DSC, един приятел кара такова-60/40 зацепено с междинен Диф и серво мотор за преразпределение на усилието предни/задни. Та и там спирачките са преразпределители на осовите Дифове от отворен тип-демек нормални.
Излиза че реалната механична блокировка на двата осови Дифа е скъпа екстра.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive
И една тема от Форум БМВ
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=1&t=342730&start=15
Торсен Диф при Ауди Куатро. Доста добра реална блокировка.
http://motorsport.bg/2009/06/17/%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D1%8A%D1%82-audi-quattro-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0/
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колегите я кажете колко от вас карат колите със затъмнени стъкла ако ли не какво мислите за тази услуга.От доста време ми се мъти в главата дали ще изглежда малко по добре или пък да си остане в оригинал,колко излиза горе долу знам че е според автомобила.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта