:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот IRRITATING » Чет 30 яну 2014 13:53


Не се сваля малката като сменяваш масло




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 30 яну 2014 14:08


kossis написа:А реално при сваляне на моторната кора за работа-смяна масло налага ли се сваляне и на тази скоростната ?

Струва ми се че скоростната ползва отворите и крепежите на моторната-на едно ли са ???

на едно са да, на металната пружинираща планка с три отвора.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 30 яну 2014 14:21


Досетих се.
Тоест задната висва на задните си крепежи или се държи без да виси ?
Това второто е възможно ако назад има повече крепежи по протежението си самата кората.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 30 яну 2014 14:25


не разбрах какво си написал, но отдад се държи с два болта отляво и отдясно на ауспуха. Отпред влиза под предната кора и заедно се захващат с едни и същи крепежи.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Чет 30 яну 2014 14:27


Тази кора си има отделни крепежи само отпред са заедно с първата кора.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 30 яну 2014 14:35


Демек като отвиеш предната кора, задната висва на задните си крепежи и трябва да се свали за да не се откъсне от тежестта си ?!

======

Знам ги тия лентовите пружинни държачи отзад. На село ми протече уплътнението от масленият филтър и се научих да си я свалям сам и то на крик и да я мия.

Заради което си купих и още един маслен крик - тип крокодил и стойки за Село.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 30 яну 2014 15:53


kossis написа:Демек като отвиеш предната кора, задната висва на задните си крепежи и трябва да се свали за да не се откъсне от тежестта си ?!

почти, само дето тежи 200 грама барбар с това, на което казваш дунапрен и на два болта се държи почти в средата (не в задния си край) и не увисва почти изобщо. Висва дотолкова колкото да можеш да извадиш другата , че те една вдруга си влизат в едни П-образни улейчета и става нещо като сглобка.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Чет 30 яну 2014 15:56


kossis написа:Демек като отвиеш предната кора, задната висва на задните си крепежи и трябва да се свали за да не се откъсне от тежестта си ?!

======

Знам ги тия лентовите пружинни държачи отзад. На село ми протече уплътнението от масленият филтър и се научих да си я свалям сам и то на крик и да я мия.

Заради което си купих и още един маслен крик - тип крокодил и стойки за Село.

Ами при мен не увисвам изобщо стои и си като изпънато не съм обърнал много внимание щото на предната в този момент когато я слагах и теглих едни.....и затова не съм гледал втората.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 30 яну 2014 16:02


:biggrin

Да де ама ти спомена че твоята е метална. А метала не се гъне като пластмасата !


=========

DoH_KuXoT написа:
kossis написа:Демек като отвиеш предната кора, задната висва на задните си крепежи и трябва да се свали за да не се откъсне от тежестта си ?!

почти, само дето тежи 200 грама барбар с това, на което казваш дунапрен и на два болта се държи почти в средата (не в задния си край) и не увисва почти изобщо. Висва дотолкова колкото да можеш да извадиш другата , че те една вдруга си влизат в едни П-образни улейчета и става нещо като сглобка.


Ясно, не е проблемна и не пречи много при работа по картера.

:Mr Green Fun Не го знам как точно се казваше тоя материал-полиуретанова пяна, микропореста гума ?


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Чет 30 яну 2014 17:11


kossis написа::biggrin

Да де ама ти спомена че твоята е метална. А метала не се гъне като пластмасата !


=========

DoH_KuXoT написа:
kossis написа:Демек като отвиеш предната кора, задната висва на задните си крепежи и трябва да се свали за да не се откъсне от тежестта си ?!

почти, само дето тежи 200 грама барбар с това, на което казваш дунапрен и на два болта се държи почти в средата (не в задния си край) и не увисва почти изобщо. Висва дотолкова колкото да можеш да извадиш другата , че те една вдруга си влизат в едни П-образни улейчета и става нещо като сглобка.


Ясно, не е проблемна и не пречи много при работа по картера.

:Mr Green Fun Не го знам как точно се казваше тоя материал-полиуретанова пяна, микропореста гума ?

Чукам с върха на отверката нещо металическо звука знам ли може пък пластмаса да излезе но чак пък такава пластмасама досега не съм виждал като ламарина,кой знае какво е.Може да се кажи с точност когато напълно се свали.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 30 яну 2014 17:14


Бе дуралумин е сигурно.

Руснаците слагаха на Ладите -арматурни шини под картера :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Чет 30 яну 2014 18:19


Момчета който е с комби събира ли се вода отзад на прага на 5-та врата баш точно там ли се оттича,с една дума бронята.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 31 яну 2014 9:33


Единствено сняг ми се задържа на уплътнението на бронята. Водата си изтича някъде там.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Съб 01 фев 2014 20:26


Ето и една тема за блокировките на Дифа

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=78&t=332933&p=4052775#p4052775

А ето и за Х-драйва на БМВ-DSC, един приятел кара такова-60/40 зацепено с междинен Диф и серво мотор за преразпределение на усилието предни/задни. Та и там спирачките са преразпределители на осовите Дифове от отворен тип-демек нормални.
Излиза че реалната механична блокировка на двата осови Дифа е скъпа екстра.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive

И една тема от Форум БМВ

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=1&t=342730&start=15

Торсен Диф при Ауди Куатро. Доста добра реална блокировка.

http://motorsport.bg/2009/06/17/%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D1%8A%D1%82-audi-quattro-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0/


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Пон 03 фев 2014 14:07


Колегите я кажете колко от вас карат колите със затъмнени стъкла ако ли не какво мислите за тази услуга.От доста време ми се мъти в главата дали ще изглежда малко по добре или пък да си остане в оригинал,колко излиза горе долу знам че е според автомобила.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта