Смяна на гумички на клапани.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
една по голяма въпросителна към смяната на гуми4ки с демонтаж на главата и пасване на клапаните!някои дава ли си сметка 4е компресията се увели4ава а сигментите не са нови?доста пъти съм виждал следтакава интервенция и няколко десетки хиляди км ново отваряне на съштия мотор заштото изведнъж запо4ва да гори масълце ама ве4е сериозно и тоя път проблема не е в главата;по горе съм писал как може да се провери състоянието на блока(сигментите)и всеки сам да си решава.ли4но мое мнение е ако е само за гуми4ки няма смисъл да се отваря и надолу,това е половин ремонт и които е стигнал до там е по добре да продължи и с останалото;и ет много голямо зна4ение кои и как поставя маслообира4ите заштото на място ,без демонтаж на главата е по трудно и ако се поставят с подръ4ни инструменти пове4ето пъти се накъсват и става едно голямо ништо;
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
това горене на масло ли е? те и 4исто новите коли хапват по толковаsilent написа:Моята кола е на 255хиляди. Мисля реални ама един господ знае. Преди 20хиляди км. смених гумички на клапани. Гореше около 1литър на 2000км. След смяната пак доливам по малко но чувствително по малко. Не повече от 0,5макс 1л на 10 000км.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
niks76 написа:една по голяма въпросителна към смяната на гуми4ки с демонтаж на главата и пасване на клапаните!някои дава ли си сметка 4е компресията се увели4ава а сигментите не са нови?доста пъти съм виждал следтакава интервенция и няколко десетки хиляди км ново отваряне на съштия мотор заштото изведнъж запо4ва да гори масълце ама ве4е сериозно и тоя път проблема не е в главата;по горе съм писал как може да се провери състоянието на блока(сигментите)и всеки сам да си решава.ли4но мое мнение е ако е само за гуми4ки няма смисъл да се отваря и надолу,това е половин ремонт и които е стигнал до там е по добре да продължи и с останалото;и ет много голямо зна4ение кои и как поставя маслообира4ите заштото на място ,без демонтаж на главата е по трудно и ако се поставят с подръ4ни инструменти пове4ето пъти се накъсват и става едно голямо ништо;
Прав си за това има логика, но зависи до каква степен са износени сегментите, защото ако са добре не би трябвало да има проблем но ако има по-голямо износване наистина има логика да се получи твойта теза.
Гумичките се скапват от седене, тоест като минат 10-15 г. Клапани и сегменти се износват от изминати километри, обороти на двигателя, студени стартове и др. Не мога да се съглася, че има зависимост между двата ремонта. Ако ти се наложи да стържеш легла, да сменяш бутала и сегменти да смениш гумичките разбирам но обратното е безмислено. Когато сменяш съединител не отваряш скоростната кутия. Колкото повече се пипа толкова по голяма е вероятността да се наака някой "майстор".
пп Ако тръгнем да проверяваме всичко най добре да следваме тестовете на Авто билд, ама колко ли ще струва и дали си заслужава ако няма да пътуваме до северният полюс.
пп Ако тръгнем да проверяваме всичко най добре да следваме тестовете на Авто билд, ама колко ли ще струва и дали си заслужава ако няма да пътуваме до северният полюс.
IvoG написа:Passi 1 като чета всички тия мнения по темата сега съжалявам че не смених гумичките на свалихме главата, защото Ваското1 наистина е прав, но тогава още не влизах в форума![]()
vaskoto1 написа:
само смяна на тия неща е толкова половинчата работа че няма накъде!
.....
Но наистина по добре свали главата малко повече пари е но си заслужава в дългосрочен палн! Успех
IvoG, прав си това си е най-добрия начин и за това е най-скъп. Кажи по-нанатък как се държи при теб Passat-a след такава смяна.
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Видин
Е ,смениха ми ги ,сега да видя резултата.Старите бяха като бакелит станали.Измериха ми и компресията два на 10,8 и два на 11.5.Мисля ,че за 14 годишна не е зле ,ще пътувам тези дни и после ще пиша.
Иначе 51лева цялото "удоволствие"
5лв гарнитура
6лв. гумички (на Виктор Рейнц) не го познавам
40лв. за работа
Иначе 51лева цялото "удоволствие"
5лв гарнитура
6лв. гумички (на Виктор Рейнц) не го познавам

40лв. за работа
aifos написа:Е ,смениха ми ги ,сега да видя резултата.Старите бяха като бакелит станали.Измериха ми и компресията два на 10,8 и два на 11.5.Мисля ,че за 14 годишна не е зле ,ще пътувам тези дни и после ще пиша.
Иначе 51лева цялото "удоволствие"
5лв гарнитура
6лв. гумички (на Виктор Рейнц) не го познавам![]()
40лв. за работа
aifos, за това "удоволствие = 51 лева като цяло" предполагам, че не са ти шлайфали главата така ли е? А клапаните напасваха ли ти ги? Къде намери толкова евтина гарнитура?
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Iavor написа:За RP са евтини гарнитурите.Моята е 40лв.
Не бъркайте гумено-корковата с гумено-металната. Първата е 5-6 лв., както е казал колегата и изкарва общо взето до следващата смяна на масло, а втората е 25-35 лв. и би трябвало да кара много години.
П.С. Става въпрос за гарнитурата на капака на клапаните.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
passi1 написа:aifos, за това "удоволствие = 51 лева като цяло" предполагам, че не са ти шлайфали главата така ли е? А клапаните напасваха ли ти ги? Къде намери толкова евтина гарнитура?
Няма как да шлайфат главата без да е свалена. Същото се отнася и до пасването на клапаните.
Корковата гарнитура на капака на клапаните е толкова.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта