Такааа... интересни резултати се получиха след измерването на предпазителите. Без утечка пад на напрежението на всички предпазители беше 0.00.
Да си дойдем на думата - ето ги интересните стойности от измерването на пада на волтажа след умишлено предизвикване на утечката (стартиране на двигателя, каране, спирачки, сваляне на прозорци до долу и вдигане обратно догоре, заключване с дистанционното):
Предпазител 16 (5А) - Блок за управление на ABS - 0.8 mV (миливолта);
Предпазител 14 (10А) - Комфорт модул - 0.2 mV;
Предпазител 41 (25А) - Хидравличен модул на ABS - вариращи стойности между
2.3 - 5.0 mVПредпазител 37 (20А) - Радио (телефон) - моментни стойности около
2.0 mVЗа момента това като че ли не говори много, но намерих една таблица за конвертиране от mV в ампери за автомобилни предпазители, ето линк (много полезно!!!):
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=721311И горе долу излиза следното:
Предп. 16 - 0.5 А
Предп. 14 - 0.2 А
Предп. 41 - 2.34 АПредп. 37 - 0.6 Ат.е. общо излизат 3 утечки с обща консумация около
3.6 А (ABS, радио, комфорт модул).
Това вече ми изглежда реалистично и може да срине акумулатор 74 Ah за малко повече от едно денонощие (точно както в моя случай).
Сега остава само да се намери майстор, на когото му се занимава с това.....