- електромагнитен клапан на системата за утилизация на бензиновите пари N80
ей тая система те ебава колега - като си на газ и си с обикновенна газова туй чудо ти метка и бензинец по заобиколни пътища и затва йок ниски обороти на газ ( на голфа ми беше така и като му боднахме 1 сачма на маркуча за изпаренията от резервоара и заспа работата)
успех
Колеги, НЕРЕШИМ проблем с ниските обороти - Продавам пасата
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
zdrash написа:- електромагнитен клапан на системата за утилизация на бензиновите пари N80
ей тая система те ебава колега - като си на газ и си с обикновенна газова туй чудо ти метка и бензинец по заобиколни пътища и затва йок ниски обороти на газ ( на голфа ми беше така и като му боднахме 1 сачма на маркуча за изпаренията от резервоара и заспа работата)
успех
Колеги този ел.магнитен клапан за бенз. пари има ли го при пасат1,8РП, а при работа на газ прави ли се изобщо нещо с него смисъл принудително да се вкл. или да се изкл. ??
Защото аз паля само на бензин, и после обръщам на газ, но забелязвам че дори и само за заплаване бензинът доста бързо свършва!
- todorgg
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Здрасти
zdrash написа:трябва да провериш
доколкото знам не се монтира на всички коли
предимно на тези от Германия и задължително трябва да имат
ламбда сонда - тя управлява клапана
търси маркуч за бензин с клапан някъде зад мотора
тва е няква еко-глупост и на газ дава големи ядове
Колега, ама тва нещо е на маркуча за бензин от резервоара до инжекцията или е оделен тръбопровод за клапата става дума де.
- todorgg
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Здрасти
zdrash написа:отделен
Отделен от самия резервоар до инжекцията.. брейййй мама му стара ами аз на канал требва да я изследвам. Дано е от тва. А ако и откача ламбда сондата какво ще стане?
Преди 10 г. имах една вектра 1.6моно инжекция, и изобщо беше махната тази джаджа. И като я карах нещо момайстори те започчнаха да философтват че горяла много бензин, незнам си какво, а аз проблем не съм имал, само дето чат-пат святкаше лампатанна компа.Та си мисля да я изкормя


-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ламбда сондата ти определя количеството на гориво в сместа. Ако я изкормиш, компютъра трупа грешки и при определено количество грешки спира да я търси и я пренебрегва. Тогава някои от колите минават на авариен режим и бухат гориво. Най вероятно ще се вдигне разхода.
Проблема с оборотите няма нищо общо с ламбда сондата.
Проблема с оборотите няма нищо общо с ламбда сондата.
- todorgg
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
бат Вальо написа:Ламбда сондата ти определя количеството на гориво в сместа. Ако я изкормиш, компютъра трупа грешки и при определено количество грешки спира да я търси и я пренебрегва. Тогава някои от колите минават на авариен режим и бухат гориво. Най вероятно ще се вдигне разхода.
Проблема с оборотите няма нищо общо с ламбда сондата.
немисля че няма общо с оборотите. След всичкото ровене из форумите мисля, че е важен фактор
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
todorgg написа:бат Вальо написа:Ламбда сондата ти определя количеството на гориво в сместа. .... .
немисля че няма общо с оборотите. След всичкото ровене из форумите мисля, че е важен фактор
Така с.

Празният ход започва да играе. В зависимост от това дали ламбдата все още подава "някакъв" импулс е възможно от време на време да е стабилен.
Ако е заминала напълно или е премахната оборотите на празен ход се стабилизират от компа.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колега газовата уредба ако ти е обикновена, ламбда сондата не може да променя оборотите - съмнява ме да не е от емулатор /ако имаш на сондата и на дюзите/ или на ключа газ бензин.
На газ при конвенционална уредба влияе постъпващия въздух, засмуканата газ и искрата - това е.
Ако на газ променя обороти или има аномалии а на бензин няма, то трябва да се търси по допълнителните части проблема.
Т.е. ако степ мотора прави проблеми - и на бензин ще го има
ако е ламбата - особено на бензин ще я разбереш понеже няма да има тяга и ще си мени постоянно оборотите, при рязко натискане на газта колата ще се зачудва и т.н.
На газ при конвенционална уредба влияе постъпващия въздух, засмуканата газ и искрата - това е.
Ако на газ променя обороти или има аномалии а на бензин няма, то трябва да се търси по допълнителните части проблема.
Т.е. ако степ мотора прави проблеми - и на бензин ще го има
ако е ламбата - особено на бензин ще я разбереш понеже няма да има тяга и ще си мени постоянно оборотите, при рязко натискане на газта колата ще се зачудва и т.н.
Аз имах проблем с ниските и след реглажи и тн не се оправяше ...но проблема беше над 10км/ч като изключа от скорост и гаснеше ...реших проблема като извадих тръбопровода за пресен въздух да не набива отвън докато се движи и проблема се реши явно непостоянното налягане на въздуха баламосваше нещо (предполагам изпарителя) и от там проблемите
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта