Black-diamant написа:Днес забелязах интересна закономерност, свързана с проблемното палене сутрин. Защото времето е топло и в момента е почти 30 градуса, Пасата запали от първия път, след престой от цели 13 часа. Значи влияние на паленето оказва температурата отвън.
В такъв случай температурният датчик ли е? Предният собственик твърди, че го е сменявал, но нямало ефект.
Имах подобен проблем на 1.8т и се оказа температурен датчик, г62 са водише мисля че. За 25лв проблем
и като се прибирах почна да прихълцва нещо на газ, чувах го как дърпа въздух, разместиг го малко и стегнах скобите и се оправи. Но ще сменям всичко. Предполагам сутрин (когато е нужна по-богата сме за да запали) от там дърпа въздух и обеднява сместа и затова пали с нестабилни обороти заради неочакваната смес, след това дообогатява и коригира и втория път пали без проблеми. Защото паленето от раз с обороти близки до 300/мин си е точно като симптом на бедна смес и въздух който се засмуква след дебитомера и остава неразбран от CPU-то 