SvilenG19 написа:... Не е от тапи защото колата стои в покой през нощта и се пълни....
Това не го разбрах. Кои тапи имаш предвид когато колата стои в покой? Всички тапи, които се сещам могат да вкарват вода в купето и при покой. Кажи подред какво си направил-отворите за оттичане на водата под акумулатора и сервото, уплътнението под кутията на филтър купе, уплътнения на вратите, предно или задно стъкло (добре ли са залепени),има ли я пластмасата над акумулатора и дали е здрава?
Това дето са ти залепили лайстната не вярвам да помогне, моята не е залепена и не влиза вода, друга причина има...
Ако е за майстор-евентуално София-Ваското1, Никси...ще ги намериш в Сервизи
.Ама пък бяха изпрали мокета както е на нова кола,в магазина
.
. След 15 минутно циклене в една точка,разглобих вратата,силикона беше наред. Липсваше ми една тапа,а точно при този дъжд бях спрял колата малко под наклон и наклона е помагал на водата да се мушка направо в дупката 
Когато се свалят декоративните кори на вратите, се вижда още една, метална кора, която има задачата да държи всичките кабели, повдигача за стъклото, колонките и като цяло всички чаркове на вратата. Та тази същата ламаринена кора е прикрепена с болтове към тялото на вратата и преди дълги години в далечната 1997 е била изолирана с нещо като силикон. С времето обаче същият този силикон е започнал да се разяжда и в един хубав момент напълно се е разсипал. Така при голям дъжд, водата си капе по прозореца, стича се надолу, но вместо да излезе напълно през създадените отводнителни канали, тя се стича през нарушеното уплътнение и влиза в купето, тъй като, декоративната кора минава над уплътнението на вратата, и така капка по-капка, вир става. След сваляне на корите, почистване на старото уплътнение, и солидно ре-уплътняване със силикон, течовете бяха преустановени