За налягането си остава отворен въпроса - като го премериш пиши.
Много важен е и масления филтър.В предишния си пост си споменал за черно масло и мизерии - смени си маслото и филтъра.
Аз лично не мога да си представя някой да ми сменя маслото и аз да не съм до колата си."Майстори" има всякакви.
За маслото - няма да съм многословен, защото има доста теми.Само ще кажа, че аз карам само с 10 в 40 полусинтетика и нямам проблеми.За марка ти си решаваш.



Двигателя на В3-ката 1.8RP май даде фира :( - Напредък :)
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Аиде и аз да се включа. Проблема и при мен го има , явно не е единичен случай. Колата я купих преди 5 месеца и номера с лампата и зумера ми го направи след около 50 км. каране без спиране. Шашкане на пътя, оглеждане на щеката и нищо, запалих прибрах се и нито звук следващите 100 км. Маслото изглеждаше добре но реших да го сменя. След смяната нещата се оправиха до скоро. Явно температурите се повишиха и маслото по-бързо си загрява. Но като слушам двигателя няма износени лагери (няма чукане и тропане) освен когато го запаля но това би трябвало да е от повдигачите. Навежда ме мисълта за износена помпа на маслото(ако не е датчика прецакан- струва ми се малко вероятно). И понеже я карам предимно на малки разстояния и така вече 6000 км. Лошото е че идват жеги и проблема ще се изостри струва ми се. Май ще почна от датчика.
Да не говорим,че и термостата ми е за смяна щото 90гр. ги вдига трудно. И него като сменя май нещата ще загрубеят.
Да не говорим,че и термостата ми е за смяна щото 90гр. ги вдига трудно. И него като сменя май нещата ще загрубеят.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има развитие на проблема - сменихме маслото и филтъра и датчиците ама като се натовари двигателя на по-дълъг път и с повечко багаж и лампата пак започва да присветва от време на време и като светне и я вдигна на по-високи обороти и си изгасва веднага.
Чудя се следното - дали да сменя само маслото (синтетично от това дето колегите препоръчват 10W40) или да сменям и помпата?
Благодаря!
Чудя се следното - дали да сменя само маслото (синтетично от това дето колегите препоръчват 10W40) или да сменям и помпата?
Благодаря!
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
zfa159 написа:Ам на връщане доста пълна колата катерех Предела....интерсното е че колата не вдигна над 90-95 градуса и лампата въобще не ми е светела което много ме обнадежди
Все пак ще сменя маслото пък ако не стане само с него ще се разглобява и повече.
Благодаря!
КОлега за мое любопитство драсни два реда и кажи кво му беше на автомобила и ка го оправи,четях я темата отначало ,но вече нищо неразбирам,Драсни моляти се като заключение

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ок ще ти драсна ново и ще го оформя по-кратко (предишното беше като Под Игото 2-ри сезон
) да те запозная с темичката.
Иначе днес купих масло Motul 4100 Power 15W50 полуснитетика за натоварени бензинови и дизелови двигатели и т.н. още неща пишеше на тубата.Взех и един филтър и като имам време (утре надявам се) ще го сменя и ще кажа какъв е резултата (очертава ми се пътуване тези дни така че ще имам наблюдения почти веднага след като го сменя).
Благодаря!

Иначе днес купих масло Motul 4100 Power 15W50 полуснитетика за натоварени бензинови и дизелови двигатели и т.н. още неща пишеше на тубата.Взех и един филтър и като имам време (утре надявам се) ще го сменя и ще кажа какъв е резултата (очертава ми се пътуване тези дни така че ще имам наблюдения почти веднага след като го сменя).
Благодаря!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колегаа(Стефчуууууу
)... и моя почна да прави същите мизерии...
Значи независимо от предавката и оборотите на мотора зумера се разпищява при реални около 100 км/ч (скоростомера ми показва 120 , но имам грешка 25+- 3-4, засичано с GPS), на 100 са 2000-2050 оборота , при повишаване дори с около 50 оборота зумера млъква , ако натисна съединител и оборотите паднат - няма промяна , ако трябва да изчакам със спадането на оборотите да спре зумера , то това става поне след около 250-400 оборота. Същото е и на 4-та , но с някъде 2900-3000 оборота , или на 3-та при вече 4500 май бяха...
Случва се и на 120 (по скоростомер 140-145), пак след промяна в + на оборотите дори с 50 зумера млъква...
Ха сега шах с пешката
Клапани си се разтракаха от сума време вече и на топъл мотор , маслото е ОМВ 15В40 на около 3000 км

Значи независимо от предавката и оборотите на мотора зумера се разпищява при реални около 100 км/ч (скоростомера ми показва 120 , но имам грешка 25+- 3-4, засичано с GPS), на 100 са 2000-2050 оборота , при повишаване дори с около 50 оборота зумера млъква , ако натисна съединител и оборотите паднат - няма промяна , ако трябва да изчакам със спадането на оборотите да спре зумера , то това става поне след около 250-400 оборота. Същото е и на 4-та , но с някъде 2900-3000 оборота , или на 3-та при вече 4500 май бяха...
Случва се и на 120 (по скоростомер 140-145), пак след промяна в + на оборотите дори с 50 зумера млъква...
Ха сега шах с пешката

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Брата кара джипа с ОМВ и пропищя и той.....стигне ли темп до 90 градуса лампата изгрява и то при него е обикновен датчик дето сработва при налягане под 0.5 атм.
Изхвърляй го това гадно масло и наливаи Мотул като това дето си взех аз (още не съм го налял ама изглежда много по-привлекателно от това на ОМв дето мирише на слънчоглведови семки).
Работата е следната - системата с зумера сработва на и над 2000 оборота и затова тогава ти светва.Следи дали налягането при тези обороти ве над 2 атм или не е и ако не е почва да врещи.
При мен е в зависимост от температурата което ме навява на мисълта че маслото трябва да е някакво по-истинско а не минерална боза,макар че тъпо-то си го карам със същата минерална боза (тотал 15В40) ама неговия датчик си е обикновен за 0.5атм и си управлява направо лампата и няма как да реагира на такива изменения.
Иначе маслена помпа,лагерчета.....знае ли човек
Успех!

Изхвърляй го това гадно масло и наливаи Мотул като това дето си взех аз (още не съм го налял ама изглежда много по-привлекателно от това на ОМв дето мирише на слънчоглведови семки).
Работата е следната - системата с зумера сработва на и над 2000 оборота и затова тогава ти светва.Следи дали налягането при тези обороти ве над 2 атм или не е и ако не е почва да врещи.
При мен е в зависимост от температурата което ме навява на мисълта че маслото трябва да е някакво по-истинско а не минерална боза,макар че тъпо-то си го карам със същата минерална боза (тотал 15В40) ама неговия датчик си е обикновен за 0.5атм и си управлява направо лампата и няма как да реагира на такива изменения.
Иначе маслена помпа,лагерчета.....знае ли човек

Успех!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: genata_74 и 65 госта