Двигателя на В3-ката 1.8RP май даде фира :( - Напредък :)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 06 апр 2007 17:52


За налягането си остава отворен въпроса - като го премериш пиши.
Много важен е и масления филтър.В предишния си пост си споменал за черно масло и мизерии - смени си маслото и филтъра.

Аз лично не мога да си представя някой да ми сменя маслото и аз да не съм до колата си."Майстори" има всякакви.

За маслото - няма да съм многословен, защото има доста теми.Само ще кажа, че аз карам само с 10 в 40 полусинтетика и нямам проблеми.За марка ти си решаваш.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 10 апр 2007 19:24


Маслото го смених че даже преди да го източа си спиах една добавка за почистване на магистрали и т.н.
Засега с маслото нямам проблем ама още не съм го мерил как е налягането (занимавам се с водната система).
Иначе ще кажа показателите като ги премеря.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 13 апр 2007 13:40


psstv18rp написа:....................

То затова е хубаво да си има истински датчик за налягане на маслото (какъвто имах фабричен навремето в москвича например). :-) Все се каня да си монтирам такъв - москвичов ама все няма време. :-)

............................


За това ли говориш :)
Изображение


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пет 13 апр 2007 14:10


Аиде и аз да се включа. Проблема и при мен го има , явно не е единичен случай. Колата я купих преди 5 месеца и номера с лампата и зумера ми го направи след около 50 км. каране без спиране. Шашкане на пътя, оглеждане на щеката и нищо, запалих прибрах се и нито звук следващите 100 км. Маслото изглеждаше добре но реших да го сменя. След смяната нещата се оправиха до скоро. Явно температурите се повишиха и маслото по-бързо си загрява. Но като слушам двигателя няма износени лагери (няма чукане и тропане) освен когато го запаля но това би трябвало да е от повдигачите. Навежда ме мисълта за износена помпа на маслото(ако не е датчика прецакан- струва ми се малко вероятно). И понеже я карам предимно на малки разстояния и така вече 6000 км. Лошото е че идват жеги и проблема ще се изостри струва ми се. Май ще почна от датчика.
Да не говорим,че и термостата ми е за смяна щото 90гр. ги вдига трудно. И него като сменя май нещата ще загрубеят.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 19 апр 2007 11:48


Има развитие на проблема - сменихме маслото и филтъра и датчиците ама като се натовари двигателя на по-дълъг път и с повечко багаж и лампата пак започва да присветва от време на време и като светне и я вдигна на по-високи обороти и си изгасва веднага.
Чудя се следното - дали да сменя само маслото (синтетично от това дето колегите препоръчват 10W40) или да сменям и помпата?
Благодаря!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 19 апр 2007 18:35


Колкото и да е неприятно май няма да се разминеш само с друго масло. Провери на първо време налягането на помпата, ако тя е добре май работата отива на лагери на коляновия вал. Просто не остава друга възмажност :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 21 апр 2007 20:59


Ам на връщане доста пълна колата катерех Предела....интерсното е че колата не вдигна над 90-95 градуса и лампата въобще не ми е светела което много ме обнадежди :)
Все пак ще сменя маслото пък ако не стане само с него ще се разглобява и повече.
Благодаря!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 21 апр 2007 21:49


zfa159 написа:Ам на връщане доста пълна колата катерех Предела....интерсното е че колата не вдигна над 90-95 градуса и лампата въобще не ми е светела което много ме обнадежди :)
Все пак ще сменя маслото пък ако не стане само с него ще се разглобява и повече.
Благодаря!


КОлега за мое любопитство драсни два реда и кажи кво му беше на автомобила и ка го оправи,четях я темата отначало ,но вече нищо неразбирам,Драсни моляти се като заключение :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 21 апр 2007 22:53


Ам драснах ти едно ЛС ама като цяло освен че съм сменил маслото и датчиците друго не съм правил.А да и установих че ако двигателя не е много загрял няма проблем с лампата...


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 22 апр 2007 11:32


zfa159 написа:Ам драснах ти едно ЛС ама като цяло освен че съм сменил маслото и датчиците друго не съм правил.А да и установих че ако двигателя не е много загрял няма проблем с лампата...


Нищо все още не съм получил :cry:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 22 апр 2007 20:19


Ок ще ти драсна ново и ще го оформя по-кратко (предишното беше като Под Игото 2-ри сезон :lol: ) да те запозная с темичката.
Иначе днес купих масло Motul 4100 Power 15W50 полуснитетика за натоварени бензинови и дизелови двигатели и т.н. още неща пишеше на тубата.Взех и един филтър и като имам време (утре надявам се) ще го сменя и ще кажа какъв е резултата (очертава ми се пътуване тези дни така че ще имам наблюдения почти веднага след като го сменя).
Благодаря!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 22 апр 2007 23:48


Колегаа(Стефчуууууу :lol: )... и моя почна да прави същите мизерии...
Значи независимо от предавката и оборотите на мотора зумера се разпищява при реални около 100 км/ч (скоростомера ми показва 120 , но имам грешка 25+- 3-4, засичано с GPS), на 100 са 2000-2050 оборота , при повишаване дори с около 50 оборота зумера млъква , ако натисна съединител и оборотите паднат - няма промяна , ако трябва да изчакам със спадането на оборотите да спре зумера , то това става поне след около 250-400 оборота. Същото е и на 4-та , но с някъде 2900-3000 оборота , или на 3-та при вече 4500 май бяха...
Случва се и на 120 (по скоростомер 140-145), пак след промяна в + на оборотите дори с 50 зумера млъква...
Ха сега шах с пешката :) Клапани си се разтракаха от сума време вече и на топъл мотор , маслото е ОМВ 15В40 на около 3000 км


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 23 апр 2007 13:47


Брата кара джипа с ОМВ и пропищя и той.....стигне ли темп до 90 градуса лампата изгрява и то при него е обикновен датчик дето сработва при налягане под 0.5 атм. :shock
Изхвърляй го това гадно масло и наливаи Мотул като това дето си взех аз (още не съм го налял ама изглежда много по-привлекателно от това на ОМв дето мирише на слънчоглведови семки).
Работата е следната - системата с зумера сработва на и над 2000 оборота и затова тогава ти светва.Следи дали налягането при тези обороти ве над 2 атм или не е и ако не е почва да врещи.
При мен е в зависимост от температурата което ме навява на мисълта че маслото трябва да е някакво по-истинско а не минерална боза,макар че тъпо-то си го карам със същата минерална боза (тотал 15В40) ама неговия датчик си е обикновен за 0.5атм и си управлява направо лампата и няма как да реагира на такива изменения.
Иначе маслена помпа,лагерчета.....знае ли човек ;)
Успех!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 23 апр 2007 21:54


Май ще отидат два следобеда пред блока да направя мотора... някой знае ли дали ще може да ми падне картера без да смъквам мотора? :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 23 апр 2007 22:21


При мен може така че предполагам че и при теб става.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: genata_74 и 65 госта