plamen-roni написа: и температурата тръгна отново надолу . Градско за да стигне нормална работна температура трябва да я покарам по агресивно , веднага като спра и пада температурата . Мисля да сменя още веднъж първия термостат и ако пак не се оправи , вече нямам представа какво да правя .
Колега, това е турбодизелов двигател за автомобил чието основно предназначение е да изработва механична енергия, а не е нафтова печка за отопление. Новите дизели имат високо КПД, съответно малко отпадна температура. Колкото и термостати да сменяте ако температурата на антифриза която излиза от двигателя е ниска - няма как температурата на охлаждащата течност да достигне 90 градуса, ако работи на отопление и парното при температури под нулата и работа на двигателя без натоварване...
Ако автомобила е направен за северните страни - където климата е по-студен- там си има съответните подгреватели (на ток) за антифриза. Обаче ако е бил направен за Италия примерно - съответно- няма такива допълнителни подгреватели и ефекта е този който споменавате че се случава при вас...
Така че не обвинявайте термостатите за всичко...
 
			    
  




 Говоря конкретно за 2.0TDI CR CBAB 140кс, ръчни скорости.
  Говоря конкретно за 2.0TDI CR CBAB 140кс, ръчни скорости.  
  