Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Вто 28 авг 2018 17:19


моят е сменeн с 04L 105 269 в официалния сервиз




Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Вто 28 авг 2018 17:29


На колко километри ги сменяте маховиците. За статистиката питам :)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Vasseto » Вто 28 авг 2018 19:19


И защо се е наложило смяната.


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 427
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Sarafov_03 » Вто 28 авг 2018 19:26


Може би с по-малкия мотор се слага такъв, а нагоре демпфер?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13382
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 28 авг 2018 19:47


Октавиа 1.6 ТДИ е с "евтин съединител".
Доказано е.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Вто 28 авг 2018 20:32


моят е сменен от дилъра на 146к заедно със съединителя преди да взема колата. нямам представа защо.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 28 авг 2018 21:11


Моя е на 210хил и не е пипан, докога не е ясно, ще си покаже.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 29 авг 2018 9:45


VWGT написа:моят е сменeн с 04L 105 269 в официалния сервиз

това е новия номер на 03L105269 , какво би наложило смяната му ако не е двумасов ?
Нещо се обърквам някой по-вещ може ли да каже двумасов ли е или не този номер.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 29 авг 2018 9:53


Lqlik написа:Това наистина е странно. В каталога на интеркарс, който е вързан с тех док пише, че този маховик се слага само в поло с този двигател

в интеркарс ми го приравнява на Sachs 3021 600 288 Flywheel (rigid) SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON; SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI; VW BEETLE, CADDY III, GOLF PLUS, GOLF VI, JETTA IV, PASSAT, TOURAN 1.6D 02.09- но май май това е заменка ако решиш да слагаш твърд маховик, а реално трябва да си е двумасов оригиналния...


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Сря 29 авг 2018 10:19


Kато работа е записано (кода го нямам в момента) подмяна на двумасов маховик, а като код на сменената резервна част е този, който написах.

Попринцип знам че има предплатено сервизно обслужване. Плащаш в началото някаква цена, в която ти влизат определени операции като им дойде времето: ремъци най-вече знам, че сменят, за съединител не съм чувал, ама може да има и такава опция. Та или е по някаква такава програма или е дефектирал. Смяната е направена в едно с пълното обслужване на колата.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 30 авг 2018 10:24


Вчера наблюдавах регенерация с VG DPF интересни неща се случват. Стигнах 24g soot mass затвори си EGR -а вдигна температурата от 200 на 450 градуса в DPF започна да регенерира , достига към 670 градуса, намали Soot mass на 10,2 спря временно да регенерира, отвори си EGR -a посвали ги до към 350градуса, наду яко перките да охлади. Маслото стигна до 98 градуса , антифриза до 105 градуса. Поохлади всичко и почна втори цикъл, пак затвори EGR -a покачи до към 650 свали ги soot mass до 5.0 и почна да се охлажда. Вече отброява нови километри и време до следваща регенерация. Но при мен са грубо на 200км независимо градско или извънградско се кара. Освен измерането на Soot mass , което е алгоритъм , няма как да се премери реално, са зададени и километри, защото ми се е случвало да карам Бургас - София на ръчка през цялото време и на входа на София почна да регенерира, което ми се стори странно. В регенерация влиза и при достигане на 450 градуса докато шофирате, но това в града трудно става.
п.с. някой друг разцъка ли VAG DPF да сподели впечатленията си ?


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Чет 30 авг 2018 10:47


а какъв ти е %-та на неизчистваемите серни частици?

в онази тема точно бяха писали, че карането на ръчка не води до регенерация, защото при по-висока скорост ДПФ-а се охлажда от вятъра.
Трябвало да се кара в обороти, но до 110 км/ч, за да може ДПФ-а да се загрее и изпече саждите.
Както казваш и ти, тези регенерации според мен са си твърдо програмиран алгоритъм, така че караш каквото правиш, тя винаги се включва да изчисти саждите, които са се натрупали.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 30 авг 2018 11:52


Oil ash 54.06 или 77%


gadnyara
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
Автомобил: Golf7 GTE 2017 + MB S205 2020
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот gadnyara » Чет 30 авг 2018 16:31


Първо: благодаря за споделената информация и програма!
Какво показва числото 54.06, според Вас?

Иначе, днес реших да я пусна в движение и го хванах да се почиства. Спря на 5г сажди, аз се включих на 23.хх г, така, че вероятно е започнала от 24г. При мен го направи на един пас, но аз карах по околовръстното и на входа на DPF беше около 500-550*С. Може тук да е разликата...

Моите oil ash са на 13 единици.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 30 авг 2018 17:22


Според прочетеното след регенерация остават частици, които нямат очистване. Това са тези oil ash. При теб са доста по-малко, което би трябвало да означава, че твоя DPF има повече остатъчен живот. При мен е на 77% . За 300км нарастна от 54.06 на 54.07. ще го наблюдавам как се движи, ако расте така не ме тревожи, защото до 55 ще бъдат изминати още 30хил км грубо, което си е цяла година возене. Но дали ще е така ще видим. Ще споделяме и ще ги разучим.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], mironski и 74 госта