Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
На колко километри ги сменяте маховиците. За статистиката питам :)
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И защо се е наложило смяната.
- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Може би с по-малкия мотор се слага такъв, а нагоре демпфер?
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Октавиа 1.6 ТДИ е с "евтин съединител".
Доказано е.
Доказано е.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
моят е сменен от дилъра на 146к заедно със съединителя преди да взема колата. нямам представа защо.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Моя е на 210хил и не е пипан, докога не е ясно, ще си покаже.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:моят е сменeн с 04L 105 269 в официалния сервиз
това е новия номер на 03L105269 , какво би наложило смяната му ако не е двумасов ?
Нещо се обърквам някой по-вещ може ли да каже двумасов ли е или не този номер.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Lqlik написа:Това наистина е странно. В каталога на интеркарс, който е вързан с тех док пише, че този маховик се слага само в поло с този двигател
в интеркарс ми го приравнява на Sachs 3021 600 288 Flywheel (rigid) SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON; SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI; VW BEETLE, CADDY III, GOLF PLUS, GOLF VI, JETTA IV, PASSAT, TOURAN 1.6D 02.09- но май май това е заменка ако решиш да слагаш твърд маховик, а реално трябва да си е двумасов оригиналния...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Kато работа е записано (кода го нямам в момента) подмяна на двумасов маховик, а като код на сменената резервна част е този, който написах.
Попринцип знам че има предплатено сервизно обслужване. Плащаш в началото някаква цена, в която ти влизат определени операции като им дойде времето: ремъци най-вече знам, че сменят, за съединител не съм чувал, ама може да има и такава опция. Та или е по някаква такава програма или е дефектирал. Смяната е направена в едно с пълното обслужване на колата.
Попринцип знам че има предплатено сервизно обслужване. Плащаш в началото някаква цена, в която ти влизат определени операции като им дойде времето: ремъци най-вече знам, че сменят, за съединител не съм чувал, ама може да има и такава опция. Та или е по някаква такава програма или е дефектирал. Смяната е направена в едно с пълното обслужване на колата.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Вчера наблюдавах регенерация с VG DPF интересни неща се случват. Стигнах 24g soot mass затвори си EGR -а вдигна температурата от 200 на 450 градуса в DPF започна да регенерира , достига към 670 градуса, намали Soot mass на 10,2 спря временно да регенерира, отвори си EGR -a посвали ги до към 350градуса, наду яко перките да охлади. Маслото стигна до 98 градуса , антифриза до 105 градуса. Поохлади всичко и почна втори цикъл, пак затвори EGR -a покачи до към 650 свали ги soot mass до 5.0 и почна да се охлажда. Вече отброява нови километри и време до следваща регенерация. Но при мен са грубо на 200км независимо градско или извънградско се кара. Освен измерането на Soot mass , което е алгоритъм , няма как да се премери реално, са зададени и километри, защото ми се е случвало да карам Бургас - София на ръчка през цялото време и на входа на София почна да регенерира, което ми се стори странно. В регенерация влиза и при достигане на 450 градуса докато шофирате, но това в града трудно става.
п.с. някой друг разцъка ли VAG DPF да сподели впечатленията си ?
п.с. някой друг разцъка ли VAG DPF да сподели впечатленията си ?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
а какъв ти е %-та на неизчистваемите серни частици?
в онази тема точно бяха писали, че карането на ръчка не води до регенерация, защото при по-висока скорост ДПФ-а се охлажда от вятъра.
Трябвало да се кара в обороти, но до 110 км/ч, за да може ДПФ-а да се загрее и изпече саждите.
Както казваш и ти, тези регенерации според мен са си твърдо програмиран алгоритъм, така че караш каквото правиш, тя винаги се включва да изчисти саждите, които са се натрупали.
в онази тема точно бяха писали, че карането на ръчка не води до регенерация, защото при по-висока скорост ДПФ-а се охлажда от вятъра.
Трябвало да се кара в обороти, но до 110 км/ч, за да може ДПФ-а да се загрее и изпече саждите.
Както казваш и ти, тези регенерации според мен са си твърдо програмиран алгоритъм, така че караш каквото правиш, тя винаги се включва да изчисти саждите, които са се натрупали.
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 2017 + MB S205 2020
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Първо: благодаря за споделената информация и програма!
Какво показва числото 54.06, според Вас?
Иначе, днес реших да я пусна в движение и го хванах да се почиства. Спря на 5г сажди, аз се включих на 23.хх г, така, че вероятно е започнала от 24г. При мен го направи на един пас, но аз карах по околовръстното и на входа на DPF беше около 500-550*С. Може тук да е разликата...
Моите oil ash са на 13 единици.
Какво показва числото 54.06, според Вас?
Иначе, днес реших да я пусна в движение и го хванах да се почиства. Спря на 5г сажди, аз се включих на 23.хх г, така, че вероятно е започнала от 24г. При мен го направи на един пас, но аз карах по околовръстното и на входа на DPF беше около 500-550*С. Може тук да е разликата...
Моите oil ash са на 13 единици.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Според прочетеното след регенерация остават частици, които нямат очистване. Това са тези oil ash. При теб са доста по-малко, което би трябвало да означава, че твоя DPF има повече остатъчен живот. При мен е на 77% . За 300км нарастна от 54.06 на 54.07. ще го наблюдавам как се движи, ако расте така не ме тревожи, защото до 55 ще бъдат изминати още 30хил км грубо, което си е цяла година возене. Но дали ще е така ще видим. Ще споделяме и ще ги разучим.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], mironski и 74 госта