Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Andonov » Пет 25 сеп 2015 7:17


pavel_andreev написа:
luciuz написа:За колегата Павел Андреев - сигурно е запознат вече със скандала за манипулирането на вредните емисии при TDI двигателите. Бройката вече набъбна на 11 милиона продадени коли със софтуер за манипулиране.

Тук е синтезирано :
http://m.dnevnik.bg/biznes/2015/09/22/2614098_luja_na_folksvagen_predizvika_skandal_i_zaguba_na_pone/


Не искам да злорадствам, VW не са лоши автомобили, но нали знаете, че въпроса с вредните емисии е директно свързан с разхода на автомобила. Е балона най-накрая се спука и измишльотините за 3-4/100 разход излезнаха на повърхността.

Току що се връщам от 5500км пътуване - София-Виена-Париж-Бретан-Венеция-София. Разходът е 5.9/100 при скорост 110-120км/ч до Виена и Париж и 6.7/100 при каране със 140 от Венеция до София. Тъжното в случая е, че преди 11 г. направих същия маршрут с пежо 406 и то даде разход 5.6 при това го карах непрекъснато със 130-150. Да и другия тъжен факт е че цената на нафтата в Париж е по-ниска от тази в България.


В голяма грешка си г-н Андреев. Става въпрос за повишени азотни окиси(оксиди), които се увеличават с обедняване на горивото.
Т.е пускаш повече нафта и имаш ниски показания на азотни. ЕГР-а основно това прави.




pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Пет 25 сеп 2015 8:41


Заглавие: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Andonov написа:
В голяма грешка си г-н Андреев. Става въпрос за повишени азотни окиси(оксиди), които се увеличават с обедняване на горивото.
Т.е пускаш повече нафта и имаш ниски показания на азотни. ЕГР-а основно това прави.



Да така. В Америка следят не за въглеродния окис, а за другите показатели. Най-вероятно и там е изфабрикувана постановката, защото на американчо и японските производители са му много... Но това е директно свързано с разхода. Всички полу-официални обяснения защо немските автомобили горят реално много повече от написаното в документацията минават през това което сте написали - " ... ма той двигателят можел да гори и по-малко, амо то понеже и защото конкуренцията отвъд океана ..., ама ние тия двигатели ги регулираме да не отделят вредни емисии (и да харчат повече) ... и т.н.". Лъжите обаче се изродиха до толкова, че от VW станаха много уязвими.

Между другото тема за раззмисъл. Говорих с професионален "познавач" и потребител на автомобили. Отговаря за парк от 80-ина нови автомобили (1-5 г. - Ауди, VW-та и Шкоди среден и висок клас). Твърди и може даму се вярва, че Шкода суперб гори при еднакъв двигател и автомат с 1 л. по-алко от Пасат ?! При положение, че е по-голяма и по-тежка ?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Andonov » Пет 25 сеп 2015 8:56


Ако са изпълнени тези условия - еднакъв мотор, ск. кутия, тегло, конски сили, то има разлика във софтуера а от там и разлика в горенето, вървенето(не пречи обявените коне да са еднакви), то шкодата ще замърсява повече с азотни.


Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 574
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Piqndurnik » Пет 25 сеп 2015 11:15


pavel_andreev написа:...
Току що се връщам от 5500км пътуване - София-Виена-Париж-Бретан-Венеция-София. Разходът е 5.9/100 при скорост 110-120км/ч до Виена и Париж и 6.7/100 при каране със 140 от Венеция до София. Тъжното в случая е, че преди 11 г. направих същия маршрут с пежо 406 и то даде разход 5.6 при това го карах непрекъснато със 130-150. Да и другия тъжен факт е че цената на нафтата в Париж е по-ниска от тази в България.


Нямам преки впечатления от твоята комбинация на двигател и скоростна кутия. Аз съм със 140 к.с. и ръчни скорости. Преди две седмици, на прибиране насам разхода ми беше значително по-нисък. Дори София - Ниш ми излезе 4,3/100 (явно Ниш е по-ниско). От там - темпомата на 140 км/ч (в Хърватска 150, Австрия 100-130). В Германия движението беше много натоварено и пак не карах бързо. Средният ми разход беше 5,1/100 според компютъра. Иначе, от колонка до колонка, от OMV на околовръстното и Бъкстон до She на входа на Spittal an der Drau, Австрия - 5,21/100 (55,85л, 1072км според компютъра и 1056км според Google).
Все ми се струва че проблемът ти е в скоростната кутия. Още повече, че и самите VW препоръчват за B8 Highline 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology с 190 к.с. и ръчни скорости. Едва ли не си признават, че не ги бива с автоматиците.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Съб 26 сеп 2015 1:16


Piqndurnik написа:
pavel_andreev написа:...
Нямам преки впечатления от твоята комбинация на двигател и скоростна кутия. Аз съм със 140 к.с. и ръчни скорости. Преди две седмици, на прибиране насам разхода ми беше значително по-нисък. Дори София - Ниш ми излезе 4,3/100 (явно Ниш е по-ниско). От там - темпомата на 140 км/ч (в Хърватска 150, Австрия 100-130). В Германия движението беше много натоварено и пак не карах бързо. Средният ми разход беше 5,1/100 според компютъра. Иначе, от колонка до колонка, от OMV на околовръстното и Бъкстон до She на входа на Spittal an der Drau, Австрия - 5,21/100 (55,85л, 1072км според компютъра и 1056км според Google).
Все ми се струва че проблемът ти е в скоростната кутия. Още повече, че и самите VW препоръчват за B8 Highline 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology с 190 к.с. и ръчни скорости. Едва ли не си признават, че не ги бива с автоматиците.


Аз вече на много места написах, че проблема е в експлоатираната вече четвърто поколение DSG скоростна кутия. Да и няцмам никакво съмнение дали моята кола само гори толкова или всички подобни - напомням за немските сайтове в които хиляди шофьори записват данни за разхода. Иначе VW твърдяха за B7, че автомата гори почти колкото ръчни скорости, че 170 к.с. двигател гори едва ли не по-малко от 140 к.с. ... И двете твърдения са лъжа.

Иначе пътя София Виена е доста икономичен. Дори моят ненаситник даде 5.8/100. Причините са две: София е на 400 метра по високо и пътя до Ниш е за скорост 50-100 км. Т.е. най-икономичния.


Потребителски аватар
CrafterX11
Мнения: 145
Регистриран на: Вто 29 апр 2014 19:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот CrafterX11 » Съб 26 сеп 2015 23:47


Новия Б8 2.0ТДИ 150к.с. 6ск дсг - 2000об. 130км/ч !!! не мога да мисля за 240 който е с 7 предавки сигурно 140-145км/ч на 2000об ще е.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Нед 27 сеп 2015 21:34


На 2000 оборта DSG-то на Б8 240 к.с. 7-ма скорост е на 121 км/ч
На 2000 оборта DSG-то на Б8 Б8 190 к.с. 6-та скорост е на 118 км/ч.

Това което си ни написал (130 км/ч при 2000 оборота) изглежда е от филмче в тубата, но за ръчни скорости.


ventorini
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот ventorini » Нед 27 сеп 2015 21:57


Интересно, защото при дизелите идват къси предавките,аз например имам B6 1.4 tsi eco fuel,6степ.мех. кутия при който на 140км е с 3000об/мин.,на 170км с 3800об/мин. ,което си е направо щадящо за бензинов двигател.


Потребителски аватар
CrafterX11
Мнения: 145
Регистриран на: Вто 29 апр 2014 19:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот CrafterX11 » Нед 27 сеп 2015 22:23


pavel_andreev написа:На 2000 оборта DSG-то на Б8 240 к.с. 7-ма скорост е на 121 км/ч
На 2000 оборта DSG-то на Б8 Б8 190 к.с. 6-та скорост е на 118 км/ч.

Това което си ни написал (130 км/ч при 2000 оборота) изглежда е от филмче в тубата, но за ръчни скорости.

Гледах теста и там човека така каза от там знам ,но дето ти пишеш според мен са бая къси.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Пет 18 дек 2015 0:57


Здравейте,
Днес минах първо сервизно обслужване на Б7 (1.4 тси 160, CTHD) на 30 000 км, и понеже километража ме завари в Нотингам (UK) отидох при местния дилър на VW - Vertu. Поисках да гледам докато го сервизират, нямаше никакви проблеми. Има панорамна стъклена врата, но влязох при майстора докато сменяше маслото и филтъра. По принцип всички си купували дизел и му беше малко екзотично TSI, да не говорим за левия волан и споед него Белгийската регистрация :-). Направи ми впечатление, че ми наля масло в двигателя с маркуч, идващ от стената, имаше цяла редица (като бензинова колонка), бях поръчал Long Life масло и той потвърди, че е Long Life, на канелката имаше дигитален брояч и наля 3.6литра. Понеже в Порше Юг на предишния Пасат ми сложиха Кастрол, а и по колата навсякъде пише Кастрол, даже и не попитах каква марка е маслото. После като се прибрах разгледах фактурата и пишеше ShellFullSyntetic. Утре ще им звънна да ги питам какво точно са сложили за да знам за доливане. Но явно тук слагат Shell.
Друго което ми направи спечатление, е че на предните врати сложи смазка на заключващите механизми. Върза машина за да провери фреона на климатика, напомпа ми гумите, изми колaта отвътре и от вън. Сервираха ми кафе и вода free. За сервизната книжка им превеждах кое какво означава, нали е на български, подпечатаха я с техните печати и следващия сервиз е след 20 000 мили. Показа ми масления филтър, оригиналния от завода беше черен, а ми сложиха сив на цвят, като сивия цвят бил за да можело клиента да разбере, че е сменян. Сметката беше 159 паунда - колкото в Порше Юг по спомени, ако използват VW оригинално масло.
На някого тук дали са му слагали различно от VW/Castrol масло в оригинален сервиз и има ли някакво значение изобщо?


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот IvanMan » Пет 18 дек 2015 6:42


От средата на годината VW работят с Shell, както и BMW.
Новото масло на Shell се добива от природен газ и за момента е най-доброто на пазара.
Поне така показват резултатите от направените тестове.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1640
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Кайзен » Пет 18 дек 2015 8:03


IvanMan написа:От средата на годината VW работят с Shell, както и BMW.
От 1999 VW и BMW са кооперирани с Castrol. Заради проблемите с веригите при 4-цилиндровите двигатели
BMW замени Castrol със Shell от началото на 2015. VW работят с Castrol.
IvanMan написа:Новото масло на Shell се добива от природен газ и за момента е най-доброто на пазара. Поне така показват резултатите от направените тестове.
Базовата съставка на PurePlus маслата на Shell се добива от природен газ. Според shell.com това са 75-90% в Shell PurePlus Technology. После в зависимост от вискозитета са добавяни до 20% PAO. Все още това масло е далеч от най-добрите естерни/PAO синтетики на пазара. Но пък е по-добро е от всеки един Castrol и от масовия Motul.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13390
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 18 дек 2015 8:12


IvanMan написа:Новото масло на Shell се добива от природен газ и за момента е най-доброто на пазара.


Смятах да отворя дискусия по въпроса,какво мислите за тази иновация?
Чух една тяхна реклама и се замислих следващата смяна да със Шел.
Има ли смисъл?


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот IvanMan » Пет 18 дек 2015 9:06


Информацията която получихме от Shell е, че и VW са започнали да работят с тях.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Пет 18 дек 2015 10:47


В Порше Юг ме питаха дали искам Кастрол или Фауве масло.
Кастрола беше с около 30% по-евтин по спомени.
С оригиналното масло сметката беше около 450лв.(масло, филтри маслен +климатик +въздушен), Сложиха ми сив филтър. Гледам пантите на предните врати са мазни, вероятно са ги мазали като на Бебоян.
Не ми измиха колата, не ми дадоха кафе и вода, нямам информация да са ми проверявали климатика, не мисля че са ми проверявали гумите.
За сметка на това в колата имаше еднолитрово шише с 400мл масло, т.е. вероятно са наливали от бутилки.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта