Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 07 апр 2014 20:54


ACURA_Sport написа:DoH_KuXoT ,Благодаря за инфото за снимките! Как може да се разбере,коя брава дава грешката?
kossis , явно има,защото ми изписва 'rear brake pads' и после 'Check now' .... Не мисля ,че е нещо друго :)

Vag Com диагностика, има кабели по 40лв има и по 100лв според мен е задължително да си имаш такъв кабел




Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Вто 08 апр 2014 16:23


Здравейте колеги.Надявам се да не ви досаждам с публикациите си! Не съм променил много по колата и не мисля да го правя освен едни 17-ки!
Ето малкото неща,които направих:
-Така изглеждаше колата,когато я купихhttp://pics.data.bg/albums/38720/vw-passat-b55-20i-20v/6b8ed0ee526a2cd2d62cfef9c98dfd90/13080022
-Понеже много ме дразнеше с тези пожълтели фарове и я закарах да ги шлайфат.Резултата беше потресаващ.http://pics.data.bg/albums/38720/vw-passat-b55-20i-20v/5964ef8d90365849ebe23b5ea1c4be58/859814_745883808761206_112358302_o
-Малко след като си дойдох в БГ,мой приятел ми подари прословутата лента на EZ lip.Не мислих да слагам,но го направих и се радвам ,че стана така.Не мога уцеля снимката ,както я виждам аз,но ето снимки......http://pics.data.bg/albums/38720/vw-passat-b55-20i-20v/31970113fa3d2a015d36b484b9d8e981/dsc00424http://pics.data.bg/albums/38720/vw-passat-b55-20i-20v/23a2089502a5c2e942c0ad497b095ebd/img_0108

Ето,колеги така изглежда колата в момента. С тази лента,колата изглежда на истина по различен начин.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 08 апр 2014 22:00


ACURA_Sport написа:Здравейте колеги.Надявам се да не ви досаждам с публикациите си! Не съм променил много по колата и не мисля да го правя освен едни 17-ки!
Ето малкото неща,които направих:
-Така изглеждаше колата,когато я купихhttp://pics.data.bg/albums/38720/vw-passat-b55-20i-20v/6b8ed0ee526a2cd2d62cfef9c98dfd90/13080022
-Понеже много ме дразнеше с тези пожълтели фарове и я закарах да ги шлайфат.Резултата беше потресаващ.http://pics.data.bg/albums/38720/vw-passat-b55-20i-20v/5964ef8d90365849ebe23b5ea1c4be58/859814_745883808761206_112358302_o
-Малко след като си дойдох в БГ,мой приятел ми подари прословутата лента на EZ lip.Не мислих да слагам,но го направих и се радвам ,че стана така.Не мога уцеля снимката ,както я виждам аз,но ето снимки......http://pics.data.bg/albums/38720/vw-passat-b55-20i-20v/31970113fa3d2a015d36b484b9d8e981/dsc00424http://pics.data.bg/albums/38720/vw-passat-b55-20i-20v/23a2089502a5c2e942c0ad497b095ebd/img_0108

Ето,колеги така изглежда колата в момента. С тази лента,колата изглежда на истина по различен начин.


- поздравления колега.
Вместо бутон "url" може да ползваш "img" той е точно до бутон "url" от дясно. Така снимките излизат направо визуализирани.
Фарките са станали като нови!!! :beer
EZ lip от къде намерихте ? Аз даже тема бях пуснал но не стигнах до никъде.
ето и темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=60&t=412415


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 09 апр 2014 8:37


Колега, без да те ангажирам с моето мнение, но според мене тази лента на EZ lip, която силно ми напомня на ножа на голфовете под предната престилка отпред, не ми харесва естетически, но това е по малката беда. По голямата беда е че ти с този нож нарушаваш аеродинамичните функции на кората под мотора !!!

Защо ? Ако се загледаш на тази кора има три правоъгълни отвора които са с просвет срещу въздушният поток. Гледат напред. Основната им функция е да натискат муцуната на колата надолу при по високите скорости-стабилизират я. Тоест кората освен предпазни функции, при по високи скорости играе роля и на антикрило, използвайки голямата си разгърната площ и въздушните течения.
Та не знам до колко, но със сигурност с този нож се нарушават тези потоци под кората и стават завихряния, които са излишни в случая.
Но в крайна сметка ти решаваш, дали колата да прилича на Пасат или на........


Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Сря 09 апр 2014 8:44


Колега имам приятел,който се познава с пичовете,които произвеждат EZlip! Лентата,която ми даде беше изпратена от USA,заедно с още няколко,като мостри.Дочух,че имало такива ленти и в БГ да се продават,но нмам информация!Тази струва $30.50!Само ,че не знам дали има и каква е стойността на доставката.

Ще разпитам моя човек и ще пусна информацията във форума :)


Потребителски аватар
hhumpff
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот hhumpff » Сря 09 апр 2014 10:11


kossis написа:.....По голямата беда е че ти с този нож нарушаваш аеродинамичните функции на кората под мотора !!!
Защо ? Ако се загледаш на тази кора има три правоъгълни отвора които са с просвет срещу въздушният поток. Гледат напред. Основната им функция е да натискат муцуната на колата надолу при по високите скорости-стабилизират я. Тоест кората освен предпазни функции, при по високи скорости играе роля и на антикрило, използвайки голямата си разгърната площ и въздушните течения.
........

Извинявай, но тази кора не може да играе роля на антикрило, звучи мн яко, но не е така, просто няма необходимата здравина за това. Ролята на отворите е за да се охлажда скоростната кутия.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 09 апр 2014 11:17


Значи може и да помага в охлаждането на кутията и картера до някаква степен, макар че отворите не отвеждат така въздушният поток че да действа в тази посока толкова.
Ако беше така- всичката мръсотия от пътя и при мокро време -кал и тнт щеше да отива на картерите !

Но определено, кората е захваната достатъчно надеждно за да може да действа като антикрило.

Незнам каква здравина търсиш ? Това парче пластмаса е достатъчно еластично и яко за да може да действа като крило, с подходящият захват.
Имаш площ, имаш якост и еластичност и имаш отвори през които минава въздуха. Е тоя въздух дали не оказва достатъчно голям натиск върху кората отвътре ??? А и той минава успоредно на кората. Но това до момента в които имаме сили на отблъскване от пътя- страничен вятър, дупки и тнт. Та при високи скорости определено тези странични сили имат значение и кората помага за неутрализирането им.

Те хората-тия разбивачите на митове го показаха нагледно, та сложиха на самолет вместо нормалните самолетни крила -намотаха тиксо и реализираха подемна сила -самолета излетя ! Та няма това парче ПВЦ да ти реализира притискаща сила от въздуха.
Ако си мислиш че антикрилата на формула 1 са направени от някакъв титан, мисля че бъркаш. Вероятно ползват карбон който също е як и доста еластичен, но и лек. А и площта им е по малка, но пък са повече на брой.
Общо взето за да реализираш подемна сила, или сила на притискане с помощта на аеродинамика и въздуха, е необходимо -площ, лек и еластичен материал, материала да заема необходимата форма на крило и да е захванат стабилно за да стои в тази форма.

Колега - вземи една такава кора във ветровито време и застани срещу вятъра с нея в ръцете си. Ако имаш късмет може и да останеш прав.
Аз така един път я бях махнали и я вадех във такова време- едвам я удържах- щях да литна с нея. :Mr Green Fun

А относно къде е произведен ножа и колко пари струва, не мисля че има отношение към Аеродинамиката на колата, а това каква му е функцията на конкретното место и дали е удачно там. Това че е Американска не я прави по аеродинамична или невидима.


Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Сря 09 апр 2014 11:44


Извинявай колега,но ти започна с това,че лентата(ножа) нарошавал аеродинамичността.Сам каза за F1......Не мисля,че тези 131 коня ,както и на твоя пасат,ще се карат така,че да има значение дали пречи или не!Разбирам да караш Ралита или Писти,че да има значение.
За тази кора не знам.Всяка част по екстериора на колата,с която е произведена има общо с аеродинамичността!
Всеки има право на мнение,но не писах мнение,за да показвам,че служи за аеродинамика,а за да покажа на колегите какво съм сложил на колата,както ти би се исфукал с нови джанти :)


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 09 апр 2014 11:59


Тук лично аз не бих се фукал с нищо, а и не обичам. А скорости от 150 километра по нашата офф-роуд магистрала Хемус са си наистина сериозни скорости. Та дори и за нормален европейски път. Даже и 180 си ги прави тоя мотор отмах !
Скороста на излитане V1 е около 290 километра при самолетите. Но при определени условия - страничен вятър -неравности по пътя- изпъкнатини и други, и скорости от 150-180 км стават достатъчно подемни.
Даже мисля че имаше една кола която се преобръща точно поради лошо притискане към пътя. От тези спортините двувратки. Не помня марката.
Аз не те ангажирам с мнението ми, просто казвам че за мене не е много удачно това решение. :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 09 апр 2014 12:26


ACURA_Sport написа:Колега имам приятел,който се познава с пичовете,които произвеждат EZlip! Лентата,която ми даде беше изпратена от USA,заедно с още няколко,като мостри.Дочух,че имало такива ленти и в БГ да се продават,но нмам информация!Тази струва $30.50!Само ,че не знам дали има и каква е стойността на доставката.

Ще разпитам моя човек и ще пусна информацията във форума :)


мен ми допада лип-а и ако се направи кадърно стои много добре. Но цената е нереална за микропореста гума която струва 2лв на метър във най-различни профили. Общо взето е добро решение за проба и ако не ти хареса да се метне в коша. За сумата от 30$ + доставка, спокойно се взима купра лип нов оригинален :)
п.с. сега видях че си писал в другата тема, всъщност това е цена за 7,5 feet - което е 2.286 метра ако правилно съм приравнил с калкулатора. Което е горе долу колкото трябва за един лип с фира. Не става за два автомобила да речем. Пак ми е скъпо :gruebel


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Сря 09 апр 2014 12:51


ACURA_Sport, колега, значи не трябва да караш със скорости над 290 км/ч, щото може да литнеш с тоя лип.
Иначе изглежда добре. :th_up


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 09 апр 2014 13:07


Възможно е, а и особено по нашите пътища да се литне и с 80 км. Но когато зад волана има Г....едо, то тогава направо е сигурно че ще литне от пътя в даден момент независимо от скоростта, екстрите на колата и аеродинамиката и !

А и колега DaDiablo, с това ти изказване виждам че тук наистина има хора които умаловажават скорост от 150-180 километра която е напълно постижима за караните от нас коли. А тази скорост е доста висока и щом инженерите са поставили тези три отвора на кората, значи имат практическа функция. Просто е излишно да се правят и да се хаби материал, матриците да се усложняват и тнт, ако не са необходими.

На Пасат В3-предният спойлер има функция да прихваща въздуха и да го отвежда към радиатора за по добро охлаждане, а предполагам че играе роля пак на антикрило и там.

B777 - Take-off speed:270 - 345 km/h Landing speed:245 - 285 km/h
B767 - Take-off speed:206 - 330 km/h Landing speed:215 - 300 km/h


Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Сря 09 апр 2014 19:55


мен ми допада лип-а и ако се направи кадърно стои много добре. Но цената е нереална за микропореста гума която струва 2лв на метър във най-различни профили. Общо взето е добро решение за проба и ако не ти хареса да се метне в коша. За сумата от 30$ + доставка, спокойно се взима купра лип нов оригинален :)
п.с. сега видях че си писал в другата тема, всъщност това е цена за 7,5 feet - което е 2.286 метра ако правилно съм приравнил с калкулатора. Което е горе долу колкото трябва за един лип с фира. Не става за два автомобила да речем. Пак ми е скъпо :gruebel



И аз така мисля.Остатъка от липа е около педя.На истина е скъпичък,но нали знаеш......Името определя цената.Ако не ми беше подарък ,нямаше да го взема.
DaDiablo Обещавам,няма да карам бързо ;) :beer

kossis Не споря за нищо. С моя Пасат в Германия,Австрия го карах и с 210к.м. ,но ме ми е кеф. Отдавна не карам бързо,особено в БГ! И най-важното...........купих тази кола,защото е един от най красивите можели на VW,защото искам да се чувствам комфортно,когато пътувам и най-вече,за да мога да разчитам на нея.
Можеше да взема Импреза около 300 коня,но да не съм пилот.
Най-добре да прекратим тези безсмислени наподобяващи спорове ,разговори и да пишем за други неща.
На пример:Какви дефекти или проблеми са давали петичите ви!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 10 апр 2014 8:31


А това петичите какво точно е ???

Тука вече ме хвана колега ! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 10 апр 2014 9:34


вчера имах възможност да поразгледам би-ксенонов фар свален и разглобен. Ще нахвърлям основните си впечатления.
-буксата на фара е едно към едно, не се нуждае от преправяне, единствено моторчето за регулиране на действа, защото очаква инфо от датчици за ниво на предна и задна част на автомобила и команда от модула за Dynamic Level - функцията.
-късите са ксенон D2S
-при режим на дълги светлини светва допълнителната най-вътрешна секция с крушка H7 като освен това пада и предпазната ламарина пред ксеноновата грушка очертаваща профила й за къси светлини.
-при режим светлинен клаксон и изключени светлини светва само H7 крушката и пада пластината без да се задейства ксенона.
-мигач...габарит... нищо интересно.
-лупата може да се свали без да се сваля стъклото, през отвора може да се бръкне (макар и трудно) и да се почисти стъклото от вътре, както и рефлекторите.
-смяна на ксеноновата крушка на път е доста затруднена, капака е с 3 винта и скоба, бърка се през отвора на подкалника и почти няма място.
-модула за дневни светлини на дългите задължително трябва да се ЪПгрейдне с диод, за да не връща 20% напрежение към бубината на пластината пред ксеноновата крушка, защото бръмчи и ще игори.
-визуално фара ми е по-грозен от обикновения.
-модула за ксенона е hella и е с букса като китайски ксенон, с външен монтаж е отдолу на фара, захранващите плюс и минус излизат през гумен маншон от фара, кабела с високото напреженик към ксенон крушката влиза пак през маншон, общо взето недомислено. Няколко възможности за пълнене с вода от някъде.
-стъклото отново е некачествена потъмняваща и кипаща пластмаса, напуква се...
-има пластина за американски и европейски стандарт , за който колегата ACURA_Sport може да разкаже вече и от опит :beer
- цена оригинален около 1600лв клиент - 1200 с отстъпките. Алтернативен пак на Hella 500-900лв нов необорудван.
-неоправдано общо взето, относно светенето нямам наблюдения.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта