Address 01: Engine Labels: 058-907-55x-AEB2.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 558 F
Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D01
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00000
6 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35-10 - - - Intermittent
17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded
P1325 - 35-10 - - - Intermittent
17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded
P1328 - 35-10 - - - Intermittent
17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded
P1326 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: DTCs cleared
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: DTCs clearedTuesday,10,June,2014,06:34:00:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
06:33:58
13.580 V Supply Voltage
67.5°C Coolant Temperature
9.1° Throttle Body Angle
12.5 % Lambda Regulation
0.715 V Lambda Probe Voltage
0.0 % Charcoal Filter Solenoid Valve
O2 Adapt. Fuel Tank Venting
0.635 V Lambda Probe Voltage
O2-Reg.ON Lambda Control Operating Mode
100000 Adaptation Status
84.7 % Throttle Body Min. Position
35.7 % Throttle Body Max. Position
Това показа вагкома, свалях да зареждам акумулатора и днес адаптирах дросела, от което оборотите се нормализираха но трудното палене си остана. Свалих капачето на релето на бензиновата помпа и утре ще пробвам да го натисна за няколко секунди преди да дам на контакт за да видя дали проблема с паленето е от спадане на налягането в бензиновата рейка. Нямам представа защо ми изписва грешка в датчика за детонации на три цилиндъра. Ако не се лъжа датчика е един така беше на предишната ми кола - по-скоро бяха два на двете глави по един, но там никога не ми е излизал подобен проблем с датчика за детонация. Не можах да отворя бензиновата помпа заради газовата бутилка, но като задействам релето с ръка като че ли помпата работи неравномерно, бензин има в резервоара и според мен или си е тръгнала или има проблем с маркуча от дето смучи. Наблюдавах релето на помпата и то се включва след като завъртя на стартер иначе само на контакт не се задейства. Може би при мен е така, въпреки че на познат които има същия пасат но с една година по-млад се задейства за 2-3 секунди, когато е на контакт и после спира. Температурата на входящия въздух и тази на водата имаше 1-2 градуса разлика.
Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Колега, при мен помпата заработва за 1-2 секунди след отварянето на шофьорската врата, след това като подам на контакт пак заработва за 1-2 секунди, но не винаги де, ако е достигнала необходимото налягане не работи, чак като въртя ключа.
Датчиците за температура на водата и въздуха ги мериш преди да си я палил (студена) нали и не се различават от реалната околна температура. Щом е така те са ок. Провери какви стойности ти дава дебитомера. На загряла кола на ПХ трябва да ти отчита между 2 и 4 mg/s, a на втора или трета до червено трябва да ти покаже около 80% от конските сили пак в mg/s. Смени горивния филтър и погледни цедката на помпата дали не е задръстена, също трябва да изключиш и като вариант задръстени дюзи и свещи. Ако и това е ок можеби отиваш към моя проблем - бензинова помпа.
Датчиците за температура на водата и въздуха ги мериш преди да си я палил (студена) нали и не се различават от реалната околна температура. Щом е така те са ок. Провери какви стойности ти дава дебитомера. На загряла кола на ПХ трябва да ти отчита между 2 и 4 mg/s, a на втора или трета до червено трябва да ти покаже около 80% от конските сили пак в mg/s. Смени горивния филтър и погледни цедката на помпата дали не е задръстена, също трябва да изключиш и като вариант задръстени дюзи и свещи. Ако и това е ок можеби отиваш към моя проблем - бензинова помпа.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: ADR 97
- Местоположение: Pleven
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Резултатите от ваг кома са на студена кола, защото го закачих преди да запаля. Температурите на двата датчика си бяха реални според мен без да меря с друг термометър. Отворих релето на бензиновата помпа днес и преди да запаля го натиснах принудително с ръка за 20сек. но нямаше ефект с по-бъро палене. Утре мисля да закача софтуера на газовия инжекцион да не би някой бензинов газов инжектор да изпуска газ и сутрин като запаля да се мешат двете горива и за това да не иска да пали. няма с какво да премеря налягането на помпата но в ауто-датата пише че след 20тата минута налягането трябва да е 2 бара. Вчера след работа пак я закачих на ваг кома но изписа само грешката с ланд-сондата, според мен е от газта да дава грешка, защото през вагкома като я гледам си променя стойностите от 0.3 до 0.8V. Не успях да разбера само адаптацията на дросела дали се право на загрят мотор или на студен или няма значение. Гледам че сле адаптацията ми се кротнаха оборотите.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 17 окт 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Здравейте,
Имам същия проблем, при първо завъртане на ключа не пали, но при второ пали без проблем.(моля да не се бърка с проблемите написани в някои по-горни отговори, за палене след 3-4я път). Както прочетох от мненията реших да пробвам варианта с пълнене на повече бензин, напълнох 30литра, общо станаха около 40-45л. и паленето се оправи! Пали си от първия път независи, колко време е стояла непалена колата. На какво може да се дължи този проблем?
Имам същия проблем, при първо завъртане на ключа не пали, но при второ пали без проблем.(моля да не се бърка с проблемите написани в някои по-горни отговори, за палене след 3-4я път). Както прочетох от мненията реших да пробвам варианта с пълнене на повече бензин, напълнох 30литра, общо станаха около 40-45л. и паленето се оправи! Пали си от първия път независи, колко време е стояла непалена колата. На какво може да се дължи този проблем?
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
- Автомобил: VW Passat B5 1.8
- Двигател: APT 2000
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
И аз имам същия проблем с паленето сутрин и утре сунтринта ще проверя с VAG-COM отчитането на температурния датчик за въздуха. Иначе грешките които ми показва са тези:
Wednesday, 05 November 2014, 13:55:14
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 8D0 906 018 R
Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR 0005
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00028
4 Faults Found:
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17536 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1128 - 35-00 - Please Register/Activate
16514 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0130 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit
P1516 - 35-10 - - - Intermittent
Wednesday, 05 November 2014, 13:55:14
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 8D0 906 018 R
Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR 0005
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00028
4 Faults Found:
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17536 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1128 - 35-00 - Please Register/Activate
16514 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0130 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit
P1516 - 35-10 - - - Intermittent
- Lonely-Wolf
- Мнения: 277
- Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Газова имаш ли? Ако да, отивай да ти я настроят и после да ти изолират вихровата клапа,най-вероятно е счупена,от сутрешните детонации.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
- Автомобил: VW Passat B5 1.8
- Двигател: APT 2000
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Имам газова да, но какво да кажа на майстора, по-принцип като запали и загрее, и прехвърли на газ проблеми нямам. Имам една клапа намира се в лявата част на колата има едно капаче отпред и тя е счупена, лостчето се мести но не отваря съответно и затваря клапата. Сега е поставена в отворено положение, май. Това ли да е вихровата клапа и ако е тя не е ли по-добре да си намеря здрава втора употреба отколкото да я изолират, и в крайна сметка за какво служи тя?
- Lonely-Wolf
- Мнения: 277
- Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Втора употреба и да я търсиш не става(остаряла е) Кажи на газаджята ти,че сместа е богата на празен ход и ти е пр....ал колата. Те са виновни за счупването на клапата. Служи да имаш повече върт.момент в ниските,но няма да усетиш никаква разлика без нея
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
- Автомобил: VW Passat B5 1.8
- Двигател: APT 2000
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Благодаря колега, беше доста изчерпатен, ще направя всичко това, което ме посъветва. Можеш ли също така да ми дадеш насока как се изолирва тази клапа, ако е тя дет си мисля, смисъл сега мога да я затварям и отварям ръчно, тоест като дам газ лостчето се мести, но захвата към клапата е счупен, може би мога да си го оправя.
- vankoni
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 16:46
- Автомобил: VW passat B3 B5.5
- Двигател: PF1991 ALT2003
- Местоположение: Хисар London
- Контакти:
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
И аз съм с същия проблем при В5.5 2.0 130к само на студен двигател, като загрее е ОК. Няма газ, като падна трмперата се получи този проблем...
- Lonely-Wolf
- Мнения: 277
- Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Ами моята я изолира майсторчето.КОлата взе да си се форсира сама
- vankoni
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 16:46
- Автомобил: VW passat B3 B5.5
- Двигател: PF1991 ALT2003
- Местоположение: Хисар London
- Контакти:
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
При мен проблема беше 16501/P0117 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62). На диагностиката показваше 145С температура при студен двигател... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16501/P0117
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 02 яну 2015 7:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Здравейте колеги,
Карам Passat b5 1.8, бензин, 125к.с., без ГУ, и имам подобен проблем, който вече в 3ти сервиз не могат нито да диагностицират, нито да решат. Търпи и интересно развитие.
Колата пали много трудно при студено време, понякога от 5ти до 6ти път. Оборотите играят в последствие, а дори и да се стабилизират отново стават нестабилни при подаване на газ. Случваше се и в движение, доскоро рядко. Стига се дотам, че колата изгасва в движение при намаляване на скоростта, независимо дали помагам със съединител или съм на нулева скорост. Освен това разхода е висок.
Трудното палене изтощи акумулатора и се наложи да го сменя. Сега идва интересната част в развитието. След като смених акумулатора отново пали на - примерно - 3ти опит, обаче след това оборотите падат веднага. На нулева не може да ги поддържа повече от броени секунди и се налага постоянно да подавам газ. В движение при намаляване на скоростта изгасва всеки път, без изключение, отново не зависи дали помагам със съединител или съм на нулева.
Прочетох постовете досега, изглежда има някои възможни причини които са помогнали на някои от вас, но те са изключени от диагностиците досега. Датчиците не дават проблем при диагностика, сменени са свещи и кабели, една от карбураторните тръби, ламбда-сонда изключена е бензинова помпа (не знам защо, а най вероятно няма да разбера дори да ми обяснят:)). Единственото предложение от досегашните отговори ми се струва че остава бобината, но не ми се ще да я сменям насляпо и да се вкарвам в допълнителен разход (отгоре на вече доста набъбнала сметка в споменатите три сервиза).
Така че ще съм благодарен за предложение, на базово ниво за евентуална причина или решение.
Техническата ми култура е нисинка, така че базова причина/предложение ще свърши работа, без детайла за как да се пробвам сам да отстраня проблема :).
Мерси предварително.
Карам Passat b5 1.8, бензин, 125к.с., без ГУ, и имам подобен проблем, който вече в 3ти сервиз не могат нито да диагностицират, нито да решат. Търпи и интересно развитие.
Колата пали много трудно при студено време, понякога от 5ти до 6ти път. Оборотите играят в последствие, а дори и да се стабилизират отново стават нестабилни при подаване на газ. Случваше се и в движение, доскоро рядко. Стига се дотам, че колата изгасва в движение при намаляване на скоростта, независимо дали помагам със съединител или съм на нулева скорост. Освен това разхода е висок.
Трудното палене изтощи акумулатора и се наложи да го сменя. Сега идва интересната част в развитието. След като смених акумулатора отново пали на - примерно - 3ти опит, обаче след това оборотите падат веднага. На нулева не може да ги поддържа повече от броени секунди и се налага постоянно да подавам газ. В движение при намаляване на скоростта изгасва всеки път, без изключение, отново не зависи дали помагам със съединител или съм на нулева.
Прочетох постовете досега, изглежда има някои възможни причини които са помогнали на някои от вас, но те са изключени от диагностиците досега. Датчиците не дават проблем при диагностика, сменени са свещи и кабели, една от карбураторните тръби, ламбда-сонда изключена е бензинова помпа (не знам защо, а най вероятно няма да разбера дори да ми обяснят:)). Единственото предложение от досегашните отговори ми се струва че остава бобината, но не ми се ще да я сменям насляпо и да се вкарвам в допълнителен разход (отгоре на вече доста набъбнала сметка в споменатите три сервиза).
Така че ще съм благодарен за предложение, на базово ниво за евентуална причина или решение.
Техническата ми култура е нисинка, така че базова причина/предложение ще свърши работа, без детайла за как да се пробвам сам да отстраня проблема :).
Мерси предварително.
- siko2
- Мнения: 164
- Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
- Автомобил: VW Passat B5 1997
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Това с нестабилните обороти и на мен ми се случи един ден. Колата си работеше преди това без проблеми! Просто я запалих сутринта и на свободна гаснеше! Тръгвам да карам.. само да пусна газта и пак гаснеше! На газ и на бензин го правеше това нещо! Ходих при Мишо и той адаптира на ново дросела, напръска го с някакъв спрей и колата се оправи!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 02 яну 2015 7:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Мерси, ще предложа като вариант на майстора, който ще се постарая да е Мишо - друго, което разбирам от форума е, че той е вярното решение в повечето случаи :).
Последна промяна от IvanMan на Съб 03 яну 2015 19:45, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта