
аз с моите имах проблем с горните две болчета на които се държат - всъщност с дупките които са за ръчно регулиране - оказаха се около 4 мм по навън от колкото дупките на пластмасата над фара . е веднага имаше леко изместване на дупката - разширяване към съответното място където се намираха врътките за реглажа
другия проблем е че единия ми рефлектор леко трепти когато съм на свободна скорост - карам си така но разбрах решение от колега който има фарове с лупа но без ангелски очи - под рефлектора сложил 3-4 гъбички за миене на чинии които не позволяват на рефлектора да трепти . предполагам този проблем се получава от малко по дълга ос на машинките за регулиране на фаровете т.к. като ги мръдна надоло(или нагоре,не помня в момента) трептенето спира
понякога също кондензират но съм се примирил така или иначе с недостатъците на така прословутата фирма Фк
като цяло светят супер добре в комбинация с ксенон 45 вата в сравнение с леко потъмнелите ми оригинални фарове с халогенни круъшки . можеха да се постараят да отстранят проблемчета от този тип които аз имах с монтажа и проблемите по самия фар но явно това са недостатъците на афтърмаркет нещата
ако ме пита някой сега дали бих си купил такива фарове отговора ми ще е "не" . ако имах информацията която ви споделих щях да си лъсна стъкълцата на старите фарове отвън и от вътре , щях да си бодна един ксенон и нямаше да съм с 460 лева назад.предполагам светенето след полиране на стъклата на старите фарове + ксенон ще е доста добро , а може би и по добро от фк с лупа и ксенон.
та успех на бъдещите мераклии за фарове като мен
