


Пасат TDI v.s. Бензин с ГИ
- Lazi
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 04 мар 2010 15:26
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
Re: Пасат TDI v.s. Бензин с ГИ
бихте ли дали някаква информация за подръжката на дизела спряно бензина?
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат TDI v.s. Бензин с ГИ
Ей от де го изрови това
ама ето от мен
Пежо 405 1.6 90 магарета : 200-250 лв ангренаж ролка и труд(не помня точно но над 200 около това ще излезе и някой 8 клапанов двигател на ФВ ако не се скъпиш от частите), пассат б4 1.9 110 магарета(АФН) ангренаж, ролка, масло пистов ремък и всички филтри 590 лв + една обтяжна ролка на пистовия дето ми я броиха над 100 кинта щото била оригинална(поне така казаха в сервиза)
. Та разликата не е чак толкова страшна особенно като се има в предвид че пежото ми даваше среден разход 11 газ а пассата 5.7
, но горещо препоръчвам да се внимава със състиянието на съединителя (и ако ви говорят че като педала отделя долу това значи че съединителя е ОК не им вярвайте
).

Пежо 405 1.6 90 магарета : 200-250 лв ангренаж ролка и труд(не помня точно но над 200 около това ще излезе и някой 8 клапанов двигател на ФВ ако не се скъпиш от частите), пассат б4 1.9 110 магарета(АФН) ангренаж, ролка, масло пистов ремък и всички филтри 590 лв + една обтяжна ролка на пистовия дето ми я броиха над 100 кинта щото била оригинална(поне така казаха в сервиза)



-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TDI v.s. Бензин с ГИ
hooligan_sk написа: А бензиновия мотор на ГАЗ след 50 000км се уморява - видимо не се чупи но се изпича! Значи я взимаш колата за макс 2 години...
А и досега Льо Ман не е печелено от кола с ГИ

Ключовия въпрос тука е - на колко км става мотора след 50 000.
Мислех, че съм прочел всички глупости по темата дизел-бензин-газ, но тук откривам нов бисер.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: TDI v.s. Бензин с ГИ
ttony написа:hooligan_sk написа: А бензиновия мотор на ГАЗ след 50 000км се уморява - видимо не се чупи но се изпича! Значи я взимаш колата за макс 2 години...
А и досега Льо Ман не е печелено от кола с ГИ![]()
Ключовия въпрос тука е - на колко км става мотора след 50 000.
Мислех, че съм прочел всички глупости по темата дизел-бензин-газ, но тук откривам нов бисер.
Това дори не го помня, но е точно така



- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TDI v.s. Бензин с ГИ
hooligan_sk написа:ttony написа:hooligan_sk написа: А бензиновия мотор на ГАЗ след 50 000км се уморява - видимо не се чупи но се изпича! Значи я взимаш колата за макс 2 години...
А и досега Льо Ман не е печелено от кола с ГИ![]()
Ключовия въпрос тука е - на колко км става мотора след 50 000.
Мислех, че съм прочел всички глупости по темата дизел-бензин-газ, но тук откривам нов бисер.
Това дори не го помня, но е точно такаСегментите, колекторите, генерацията всичко се пече на доста по-високи градуси
Сега ако не ти пука колко масло гори и как тропа можеш и 200К да си караш
И кое по скоро се скапва ? Ако е за клапани и сегменти мога да кажа че от 100к със сигурност не се скапват...Гърнета се сменят и т.н но не и двг-то. Пък и Голф 6 нямаше да е на газ ако беше толкова зле...
* Ако взимаш атмосферка - 2.0 ама 115 не 131- че ще береш много ядове, справка ауди форума. Иначе двг-то е железно.
Да питам някой знае ли кралицата на Англия със каква кола се движи или по-точно горивото... А сега де..

-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TDI v.s. Бензин с ГИ
Това дори не го помня, но е точно такаСегментите, колекторите, генерацията всичко се пече на доста по-високи градуси
Сега ако не ти пука колко масло гори и как тропа можеш и 200К да си караш
Температурата в цилиндъра се определя от сместа. Т.е. монтажникът на ГИ може дори да я свали спрямо тази на бензин (естествено за сметка на разход и мощност).
Средностатистически мотор на бензин в Германия е подложен на неимоверно по-голямо натоварване от газифициран такъв в България.
Забележката ти за маслото ми е най-тъмната страна в объркания ти пост.
Всъщност на какво се базира "експертното" ти мнение за ГИ?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: TDI v.s. Бензин с ГИ
ttony написа:Това дори не го помня, но е точно такаСегментите, колекторите, генерацията всичко се пече на доста по-високи градуси
Сега ако не ти пука колко масло гори и как тропа можеш и 200К да си караш
Температурата в цилиндъра се определя от сместа. Т.е. монтажникът на ГИ може дори да я свали спрямо тази на бензин (естествено за сметка на разход и мощност).
Средностатистически мотор на бензин в Германия е подложен на неимоверно по-голямо натоварване от газифициран такъв в България.
Забележката ти за маслото ми е най-тъмната страна в объркания ти пост.
Всъщност на какво се базира "експертното" ти мнение за ГИ?
Газта гори при много по-висока температура поради естеството на самото вещество и няма нищо общо със смеси и не ми разправяй как можело да се нагласи, ако стане 20кс колата може и да може.......


ПП: Пиша доста систематизирано и последователно, просто ти като всички които минават през тоя форум веднъж месечно, четеш едно мнение и почваш да "разсъждаваш" върху него, не се получава така

-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TDI v.s. Бензин с ГИ
Мнението ми се базира на опит с ГИ от 2004 до 2006г и мъките които съм си брал, също на опита на KRAFT и също е обобщаващо за всичките неща които съм изчел тук и на други места.
ПП: Пиша доста систематизирано и последователно, просто ти като всички които минават през тоя форум веднъж месечно, четеш едно мнение и почваш да "разсъждаваш" върху него, не се получава така
Като пишеш толкова "систематизирано и последователно" защо никъде не видях какво означава "изпича се за 50000км", което ти е основния довод в тази тема.
Рядко влизам във форума, но пък темата я изчетох цялата и не видях и основание за претенции от типа "Пиша доста систематизирано и последователно".
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат TDI v.s. Бензин с ГИ
Айде сега по леко с газта ... сега съм с ТДИ, но преди това бях на газ и то с обикновенна газово, и за 80 к км нямах никакви ядове(газовото не е барано за тия км).До последно колата караше от смяна до смяна на масло без доливане (веерно спадаше от мах-а до малко над мин-а) а карах с полусинтетика 10/30.Накрая колата кривна главата но дали беше от газта или и беше дошло времето един господ знае.След 20 к на дизела смея да твърдя че нещата се въртят така: поддръжката на дизела е по скъпа, разходи за гориво: леко предимство за газта но не голямо и като сложиш и първоначалната инвестиция ще си трябва каране за да изпревари нафтата. Ремонти- газта още едно нещо което да мислиш (аз нямах ядове но може би защото взех колата с газовото и предишния собственик вече и беше брал зор-а) а и отначало си е занимавка, от друга страна дизела си има и той доста неща дето могат да ти вгорчат живота (това ако го сравняваме с по "глупавичките бензинки", с по новите особенно тия дето турбинки нещата вече не стоят така и безина дори без газ може да ти вгорчи живота ). Та това е за в момента избора е дизел за мен въпреки че с газта съм нямал ядове, упс не съвсем 1 пукна маркуча към изпарителя отидоха 10 мин за смяна но ако не го бях хванал на време може би щях да имам по негативно мнение за газта 

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 08 яну 2011 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат TDI v.s. Бензин с ГИ
Здравейте всички , изчетох доста теми за това кой мотор е по-добър при голф 4ка ,искам да питам конкретен въпрос ,не съм разбирач и искам да помоля някой който знае да напише:
голф 4 : 1.9 ТДИ 110 - 1.6SR - цена на стандартно годишно обслужване без труд + годишен данък ,ако може
една колонка с нещата , които се сменят на единия и съответна колонка , същата ,за другия мотор. Мисля ,че това ще бъде много полезно за много хора
П.С. пиша тука, защото въпроса е за двигателите и важи както за голфа така и за пасата ссъс такива мотори , моля не се заяждайте ако има неточност в нещо , пак казвам не съм разбирач
П.П.С. не става въпрос кой мотор е по-добър или нещо подобно само колонки с цените
голф 4 : 1.9 ТДИ 110 - 1.6SR - цена на стандартно годишно обслужване без труд + годишен данък ,ако може
една колонка с нещата , които се сменят на единия и съответна колонка , същата ,за другия мотор. Мисля ,че това ще бъде много полезно за много хора

П.С. пиша тука, защото въпроса е за двигателите и важи както за голфа така и за пасата ссъс такива мотори , моля не се заяждайте ако има неточност в нещо , пак казвам не съм разбирач

П.П.С. не става въпрос кой мотор е по-добър или нещо подобно само колонки с цените

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта