Passat B6 няколко въпроси и мнения

Техническа и сервизна информация за Passat
bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот bnick » Чет 10 мар 2011 17:57


Aimbotfan написа:Платформата като цяло е сменена, но не и двигателите и управлението им, защото помпа-дюзата започват от 2000 да я слагат, мисля си, че поне до 2005 са я развили достатъчно за да няма т.нар. "детски болести". Уви, факт е, че имам комшия с Голф 5 произведен 2009 моделна година, на 30х км. на който му изгоря дюза. Явно понякога е и въпрос на нацелване.


Направи разлика между 1,9 TDI и 2,0 TDI. Първите 2,0 са доста проблемни, докато 1,9 са изчистени от проблемите




Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот Aimbotfan » Пон 14 мар 2011 0:25


Ново 20 колеги. Още откакто имаме Пасата ми направи впечатление, че клаксона се чува много пискливо. И баща ми ми казва, че трябва да са две тромби, едната нисък тон, другата висок. И днес махам решетката пред тази за ниския тон, иииии буксата и нарочно откачена. Закачих я, иии изгоря един от бушоните, смених го. Сложих на нейно място работещата, закачих я към кабела, и почна да свири. Днес цял ден обикалях моргите по Козлодуй, но явно тромбите са доста дефицитна част, и никъде нямаше. Дори си бях намисли, да си сложа още една с висок тон. :P Утре ще си поръчам две нови на Hella за 35лева. Оригиналните са на същата марка ;)

Другото нещо е, че искам да разбера какви са като мощност тонколоните, които би трябвало да се намират във задните врати. Защото се оказа, че колата е с такова ниво на оборудване, в което само предните врати имат тонколони. Или поне да ми каже някой колега, дали са същите като предните.


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот passat123 » Пон 09 май 2011 23:14


Аз разглобих също решетката и какво да видя буксата е откачена !
Нарочно ли е махната или така си е от завода ! :banghead:
Но не ми се вярва ! И къде е бушона за класона сега като я
върза колега как е изгоря ли тромбата или ... !
А за колоните до колкото знам са същия размер !
Но в голям филм ще се вкараш ако не са прекарани кабели имам
спомен със една кола ц клас 95г ужас беше прекарването на кабели !


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот Aimbotfan » Вто 10 май 2011 9:16


Вързах откачената тромба, свирна само тази, която си свиреше и преди, и след това от високата консумация изгоря самият бушон.
Бушона се намира в голямата кутия, точно пред шофьорската позиция. Но точно кой подред е не мога да кажа.


Потребителски аватар
volverine
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 19 апр 2011 15:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот volverine » Пет 10 юни 2011 14:37


Привет колеги, за да не пускам нова тема и да се преповтарям ще си позволя да използвам темата на колегата, за което му се извинявам.
Та на въпроса, мислех да си взимам 5.5 но в последствие се ршихме на 6. Изчетох почти всички теми във форума относно модела и съсвсем се обърках, за това какво да избера, но категорично се спрях на дизелов агрегат и сега разчитам на вашите наблюдения и опит да ме ориентирате дали да е 1.9, 2.0 - 140 к.с или 170 к.с. За филтъра за твърди чстици ми стана ясно че трябва да се наливат хубаво масло и нафта и да се разхожда "кучето" от време на време на магистралата примерно.
И другото което можах да разбера, е че трябва да се купува след 2008 г. включително, с идеята че ВАГ са си оправили "болестите" които ги имали предните модели.
П.П. Пък в крайна сметка всичко е на късмет до колкото разбрах.
Разчитам на компетентното ви мнение.


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот passat123 » Пет 10 юни 2011 20:32


Вземеш ли пасат 6 със двигател 2,0 ТДИ ще
страдаш от проблем основно с дюзите те са на сименс и са
някакви пиезо кристал ! И така с наще качествени горива вав Бг ...


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот bnick » Пет 10 юни 2011 20:56


Взимай 1,9 и ако ти е слаб, слагай чип при колегата от форума. Това мисля и аз да направя скоро


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот Aimbotfan » Съб 11 юни 2011 0:13


Добре де колеги. Няма ли някой от Вас наблюдения върху дизеловите двигатели след 2008? Предполага се, че всичките или почти всичките като са Common Rail, а не Pumpe Duse, няма да патят вече от въпросните дюзи.
Прав ли съм, или не? Моля за мнение от човек, който кара дизелов VW след 2008, бе значение дали е Passat, Touran и т.н.

Към колегата по-горе мога да кажа, че един дизелов агрегат е значително по-сложен от бензиновият си аналог. В повечето случаи знаеш това какво означава ;) Не че бензиновите, не се чупят, но при тях ремонта излиза една идея малко по-евтин (ако може да се говори за сравнение между 2500 и 1500 лева например, пак са си много пари). Но все пак като даваш над 10000 лева за кола, трябва да си подготвен за какви ли не цени. Но не трябва да се прави и като един приятел, писнало му да дава пари за Passat-а си B5 1,9TDI 116hp PD, и по-специално за предница, но въпреки това смени всичко по нея. Недоволен от постоянното чупене (въпреки, че вече беше спряло)го пусна за продажба на по-ниска цена от най-ниските за тази кола в Mobile, и сега усещам как някой човечец ще си се "отвози" както има една приказка. Просто при всички коли над 5 години, има момент в който се чупят много, ама много. Въпроса е да го превъзмогнеш с нагласата, че ще мине. Въпреки, че на мен лично ми е писнало да чета как по-новите коли, са по-зле от старите, и дори да го виждам всеки ден. Има го и този момент, но не забравяй, че в новите автомобили има и различните му там системи за безопасност, против поднасяне, бройката на въздушните възглавници(въпреки, че това е екстра, която на никой не пожелавам да ползва) и т.н.
Аз лично съм на мисълта, че ако имаш над 10000 лева е по-добре, да си купиш чисто нов автомобил. Даваш някакви пари за първоначална вноска и си караш колкото му е гаранцията, после е въпрос на късмет и на правилна експлоатация.
Въпреки, че с тия маховици и т.н. май май всички коли след 2004-2005 не са много много за предпочитане. Специално за немските говоря. Върху другите нямам наблюдения.


Потребителски аватар
volverine
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 19 апр 2011 15:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот volverine » Съб 11 юни 2011 18:18


Как може да се разбере кой автомобил е с филтър за твърди частици и кой не. В mobile.de в заглавията на обявите пише DPF това ще рече че го има този филтър ли..?


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот bnick » Съб 11 юни 2011 19:20


volverine написа:Как може да се разбере кой автомобил е с филтър за твърди частици и кой не. В mobile.de в заглавията на обявите пише DPF това ще рече че го има този филтър ли..?


Да, би трябвало да го има :да:


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот passat123 » Нед 12 юни 2011 16:13


Сещам се ,че някаде бях чел ,че
двигателите на фОЛСВАГЕН 2,0 тди са с същите дюзи което
ще рече ,че проблема си остава новите май са 2,0 170 к.с.


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот Aimbotfan » Нед 12 юни 2011 17:18


По принцип е възможно да са същите дюзи. Ама вече Фолксваген не правят дизелите Помпа-Дюза, ами са Комън Рейл, така, че би трябвало да има някакви разлики, били те и незначителни. ;)


Потребителски аватар
volverine
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 19 апр 2011 15:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот volverine » Нед 12 юни 2011 17:21


Значи 1.9 тди нямат такива дюзи и проблеми, а само 2.0 тди са с тези дюзи...?
Дали всички 2.0 тди са с такива дюзи, даже и след 2008..?


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот passat123 » Нед 12 юни 2011 21:21


Нали това казвам за фолсваген даже и новите двигатели
след 2008 2009 са със същите дюзи ! А 1,9 са помпа дюза до колкото знам и са
по-добри и по-старите ! Реално 2,0 са по-добри със пиезодюзите .
Проблема е ,че горивата ни в БГ са ни некачествени във Германия примерно
коли на 150 и над 150 хиляди километра един вид не са сменяли дюзи !
Това водо ,че горивата ни тука са на много по-ниско качество .


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот maimo » Нед 12 юни 2011 23:17


има някои 2000тди които не са с пиезо :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта