



Двигателя на В3-ката 1.8RP май даде фира :( - Напредък :)
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Май вече за масло е късно... вчера и градско към 70-80-100 почна да пропищява на моменти... пък за коляновия пречи маховика , който за да се откачи трябва да откача скоростите... има начин да се вкара новата лагерна черупка и без да се вади коляновия, ама пък няма начин да го замеря дали е износен...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тъй,маслото вече е Мотул 4100 Power 15W50.Сипах си го аз и си я запалих ама не забелязах да утихне двигателя (да не кажа че се раздрънча още повече).По-лошото е че ми се счуват два шума - единия хубаво склонен съм да го отдам на клапаните ама другото е тракане като на дизел и то като свалям от високи към ниски обороти.Не звучи никак като биела (те са с по-метално тракане) а това е глухо но незнам откъде идва.Като се замисля може да идва от две места - биелен лагер или лагер на вал-а за делкото.Ще говоря с някой колега да я чуе да видим какво ще каже за да взимам мерки навреме. 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тъй...днес проведох малко тестове тип "гавра" с количката :
-като за начало 20 секунди работа при макс обороти (газ докато изключи прекъсвача) - резултата беше че не светна лампа за маслото а и не изтрака нищо - т.е. не е биела (в 99% от случаите при такава интервенция лагера направо се смазва и става с милиметри по-тънък и дрънчи здраво).
Отделно от това - шума го няма при загрял двигател което малко ме озадачи понеже нормално би било когато загрее двигателя да стане малко по-рядко маслото и да се разтрака повече.
Почвам да подозирам лагерите на допълнителния вал (The_Machine няма да ти се разсърдя да ме светнеш колко трябва да разглобя за да стигна до него).
Благодаря!
-като за начало 20 секунди работа при макс обороти (газ докато изключи прекъсвача) - резултата беше че не светна лампа за маслото а и не изтрака нищо - т.е. не е биела (в 99% от случаите при такава интервенция лагера направо се смазва и става с милиметри по-тънък и дрънчи здраво).
Отделно от това - шума го няма при загрял двигател което малко ме озадачи понеже нормално би било когато загрее двигателя да стане малко по-рядко маслото и да се разтрака повече.
Почвам да подозирам лагерите на допълнителния вал (The_Machine няма да ти се разсърдя да ме светнеш колко трябва да разглобя за да стигна до него).
Благодаря!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Такам....има още развитие по въпроса :
-тракането го установих откъде е (освен от клапаните което си ми е известно). - има една кутиика пластмасова на това,дето е над тампона за моното (прилича на карбуратор ама знам че не е се казва така).Та на нея има една лепенка Actung и е завинтено с няколко шестограмчета и при празен ход трака.Затова създава илюзията че при преход от високи към ниски се разтраква.Изнамерих служебния Пасат с RP мотор и същото нещо и при него трака по същия начин
Иначе клапаните си дрънчат и ще си взема мерки по въпроса (смяна на всички повдигачи).
Говорих с един познат майстор и той слуша с една медицинска слушалка по двигателя и каза че нито в биелите нито в буталните болтове има тракания както и не е чул нищо от допълнителния вал (обясни ми че лагерите били някакви подобни на пръстени) и не може да разбере имат ли износване без да се разглоби.Също каза,че помпата вероятно била износена (долу двете зъбни колела) или има язвички по съчмата (клапана за максимално налягане) и оттам губи налягане при по-висока температура на маслото.
Също така намерих едно парче от палеца в делкото (някак се е отчупило едно парче от основата на палеца и е паднало в делкото вътре).Та като го извадих също понамаляха траканията
Сега имам намерение да сменя отгоре на вал-а повдигачите и да сменя евентуално маслената помпа (като я сваля ще се види има ли износвания по нея) и ако не е проблема в помпата следва разглобяване на въпросния допълнителен вал...
-тракането го установих откъде е (освен от клапаните което си ми е известно). - има една кутиика пластмасова на това,дето е над тампона за моното (прилича на карбуратор ама знам че не е се казва така).Та на нея има една лепенка Actung и е завинтено с няколко шестограмчета и при празен ход трака.Затова създава илюзията че при преход от високи към ниски се разтраква.Изнамерих служебния Пасат с RP мотор и същото нещо и при него трака по същия начин

Иначе клапаните си дрънчат и ще си взема мерки по въпроса (смяна на всички повдигачи).
Говорих с един познат майстор и той слуша с една медицинска слушалка по двигателя и каза че нито в биелите нито в буталните болтове има тракания както и не е чул нищо от допълнителния вал (обясни ми че лагерите били някакви подобни на пръстени) и не може да разбере имат ли износване без да се разглоби.Също каза,че помпата вероятно била износена (долу двете зъбни колела) или има язвички по съчмата (клапана за максимално налягане) и оттам губи налягане при по-висока температура на маслото.
Също така намерих едно парче от палеца в делкото (някак се е отчупило едно парче от основата на палеца и е паднало в делкото вътре).Та като го извадих също понамаляха траканията

Сега имам намерение да сменя отгоре на вал-а повдигачите и да сменя евентуално маслената помпа (като я сваля ще се види има ли износвания по нея) и ако не е проблема в помпата следва разглобяване на въпросния допълнителен вал...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта