Двигателя на В3-ката 1.8RP май даде фира :( - Напредък :)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 23 апр 2007 22:34


Аз съм с надлъжен... :roll:




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 23 апр 2007 22:36


Е има ли нещо отдолу дето да пречи? Иначе казваш и идвам го да вадиме :lol:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 23 апр 2007 23:38


Па магаре има , лапите на мотора са хванати на него... грозна ралта... може и да трябва да го свалям , пък не ми се отваряше главата, а то май ще си отиде на цял основен ремонт със сваляне на коляновия, шлайфане... :cry:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 24 апр 2007 6:39


За да свалиш коляновия главата не ти пречи.Откачаш си биелите и толкова.
Еми значи май май ще се вади както ми го говориш.Пробвай да си смениш маслото да видим какво ще стане (Мотул-че).


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 24 апр 2007 13:31


Май вече за масло е късно... вчера и градско към 70-80-100 почна да пропищява на моменти... пък за коляновия пречи маховика , който за да се откачи трябва да откача скоростите... има начин да се вкара новата лагерна черупка и без да се вади коляновия, ама пък няма начин да го замеря дали е износен...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 24 апр 2007 22:33


Абе вадиме и гледаме наред така и така ще разглобяваш.Аз динамометричен имам така че и събирането не е проблем :)
И все пак ще не смениш маслото?
Аз старото дето го изхвърлих от моя беше като водичка а беше на около 600км :lol: .Учудвам се как изобщо ми гаснеше лампата тогава 8)


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Вто 24 апр 2007 22:54


Чета всичко изписано по темата и ми идва една идея!
Колегите който имат такива проблеми сигурни ли са, че масленият им филтър има подходящ (отварящ на необходимото налягане) клапан :idea:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 24 апр 2007 22:59


Предполагам говориш за клапана дето предпазва системата от изпразване (възвратен клапан).Ама той ако не отваряше на достатъчно ниско налягане нямаше да изгасне лампата при палене,когато оборотите са най-ниски.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 25 апр 2007 23:47


Тъй,маслото вече е Мотул 4100 Power 15W50.Сипах си го аз и си я запалих ама не забелязах да утихне двигателя (да не кажа че се раздрънча още повече).По-лошото е че ми се счуват два шума - единия хубаво склонен съм да го отдам на клапаните ама другото е тракане като на дизел и то като свалям от високи към ниски обороти.Не звучи никак като биела (те са с по-метално тракане) а това е глухо но незнам откъде идва.Като се замисля може да идва от две места - биелен лагер или лагер на вал-а за делкото.Ще говоря с някой колега да я чуе да видим какво ще каже за да взимам мерки навреме. :(


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 26 апр 2007 19:07


Май тези шумове са причина за изпищяването на зумера ... лагери :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 26 апр 2007 22:05


Стефчо , както вече ти писах на едно РП и помпа маслена сменяхме и картер чистихме 3 пъти... докато не сменихме и черупките на вала , задвижващ делкото и маслената помпа - като свалихме черупките едната беше посиняла и изтелка - оттам губеше налягане...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 26 апр 2007 23:01


Тъй...днес проведох малко тестове тип "гавра" с количката :
-като за начало 20 секунди работа при макс обороти (газ докато изключи прекъсвача) - резултата беше че не светна лампа за маслото а и не изтрака нищо - т.е. не е биела (в 99% от случаите при такава интервенция лагера направо се смазва и става с милиметри по-тънък и дрънчи здраво).
Отделно от това - шума го няма при загрял двигател което малко ме озадачи понеже нормално би било когато загрее двигателя да стане малко по-рядко маслото и да се разтрака повече.
Почвам да подозирам лагерите на допълнителния вал (The_Machine няма да ти се разсърдя да ме светнеш колко трябва да разглобя за да стигна до него).
Благодаря!


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Пет 27 апр 2007 10:22


zfa159 написа:Почвам да подозирам лагерите на допълнителния вал (The_Machine няма да ти се разсърдя да ме светнеш колко трябва да разглобя за да стигна до него).
Благодаря!

Всичко се сваля отдолу. Много е заврян. :cry:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 27 апр 2007 19:33


Такам....има още развитие по въпроса :
-тракането го установих откъде е (освен от клапаните което си ми е известно). - има една кутиика пластмасова на това,дето е над тампона за моното (прилича на карбуратор ама знам че не е се казва така).Та на нея има една лепенка Actung и е завинтено с няколко шестограмчета и при празен ход трака.Затова създава илюзията че при преход от високи към ниски се разтраква.Изнамерих служебния Пасат с RP мотор и същото нещо и при него трака по същия начин 8)
Иначе клапаните си дрънчат и ще си взема мерки по въпроса (смяна на всички повдигачи).
Говорих с един познат майстор и той слуша с една медицинска слушалка по двигателя и каза че нито в биелите нито в буталните болтове има тракания както и не е чул нищо от допълнителния вал (обясни ми че лагерите били някакви подобни на пръстени) и не може да разбере имат ли износване без да се разглоби.Също каза,че помпата вероятно била износена (долу двете зъбни колела) или има язвички по съчмата (клапана за максимално налягане) и оттам губи налягане при по-висока температура на маслото.
Също така намерих едно парче от палеца в делкото (някак се е отчупило едно парче от основата на палеца и е паднало в делкото вътре).Та като го извадих също понамаляха траканията :lol:
Сега имам намерение да сменя отгоре на вал-а повдигачите и да сменя евентуално маслената помпа (като я сваля ще се види има ли износвания по нея) и ако не е проблема в помпата следва разглобяване на въпросния допълнителен вал...


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 27 апр 2007 20:54


Това в кутийката с шестаграмчетата ти е прословутото моторче за празния ход :lol: хидр.повдигачи засега според мен не ги пипай не са ти те главния проблем. Почни с проверка на маслената помпа и смяна на задните тампони на двиг. :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта