Колко трябва да върви един Пасат?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 22 юни 2007 19:11


Деамамудеа... толко върви Паско , че чак отдясно коша се е РАЗПОРИЛ! :roll:




Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Съб 23 юни 2007 15:48


Преди два дена смених ангренаж и отидох на магистралата с ясната идея да го пробвам колко вдига, а да машината е 1,8/125 с газов инжекцион.След като минах кпп-то посока Пловдив го настъпих смело на правата резултата бе 185км на 4-та при 6000 - 6500 оборота, това е в края на правата преди първия завой съответно мислех да отида към пловдив за да го пробвам на мах, но се сетих че нямам винетка и бързо бързо се върнах. Впечатлението ми е доста добро от това колко е шумоизолиран и как почти не се чува мотора при 180км, принципно карам много на месец, но джип тойота-хайлукс и не бих казал че това е най стабилната машина когато става въпрос за завои и по-високи скорости:)


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Нед 24 юни 2007 21:33


Дракано.не разбрах-тойотата не е най стабилната машина или пасата?


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пон 25 юни 2007 8:35


Тойотата колега, просто тя е с много по-висок център на тежестта и на завои имаш чувството че ще се обърне, докато при пасата е точно обратното.


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Viso » Пон 25 юни 2007 8:41


Пасата, който сложи началото на темата, вече върви колкото трябва - благодарение на сервиз "Хеед- 91" и сервиз "Аргус".
Бяха сменени следните неща:
- ремъци, масло и филтри;
- съединител;
- кабели;
- свещи;
- капачка и палец;
- някакво моторче за газовата уредба.
След смяната на горните неща, диагностика и центровка на бензин и на газ, колата направо се роди.
Вчера до Боровец и обратно - на газ и с включен климатик, пасата си покза истинските възможности, а те не са никак малки. Сложих му и едно Сони за 400 пари с 1 GB памет и повече къкво да искам.
Вече съм 100 % сигурен, че съм направил най-добрия избор на марка и модел. Гледах и разни Нисани, Алфи и Фиати, обаче от 7 години карам Джета и знам какво е VW, затова нямаше много място за колебание.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пон 25 юни 2007 9:39


айде, мисля, че след това мнение е време за :lock:
Пасата вече върви :!:


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Пон 25 юни 2007 12:57


Viso написа:Пасата, който сложи началото на темата, вече върви колкото трябва - благодарение на сервиз "Хеед- 91" и сервиз "Аргус".
Бяха сменени следните неща:
- ремъци, масло и филтри;
- съединител;
- кабели;
- свещи;
- капачка и палец;
- някакво моторче за газовата уредба.
След смяната на горните неща, диагностика и центровка на бензин и на газ, колата направо се роди.
Вчера до Боровец и обратно - на газ и с включен климатик, пасата си покза истинските възможности, а те не са никак малки.


ако не е тайна колко ти излезе това удоволствие със смяната на всички тези неща :D


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Viso » Пон 25 юни 2007 15:16


Смяна на съединител, тампон и маншон, преглед на ходовата част - към 330 лв.
Смяна на кабели, свещи, палец и капачка + диагностика - към 170 лв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: бай Вълчо и 60 госта