



Колко трябва да върви един Пасат?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди два дена смених ангренаж и отидох на магистралата с ясната идея да го пробвам колко вдига, а да машината е 1,8/125 с газов инжекцион.След като минах кпп-то посока Пловдив го настъпих смело на правата резултата бе 185км на 4-та при 6000 - 6500 оборота, това е в края на правата преди първия завой съответно мислех да отида към пловдив за да го пробвам на мах, но се сетих че нямам винетка и бързо бързо се върнах. Впечатлението ми е доста добро от това колко е шумоизолиран и как почти не се чува мотора при 180км, принципно карам много на месец, но джип тойота-хайлукс и не бих казал че това е най стабилната машина когато става въпрос за завои и по-високи скорости:)
Пасата, който сложи началото на темата, вече върви колкото трябва - благодарение на сервиз "Хеед- 91" и сервиз "Аргус".
Бяха сменени следните неща:
- ремъци, масло и филтри;
- съединител;
- кабели;
- свещи;
- капачка и палец;
- някакво моторче за газовата уредба.
След смяната на горните неща, диагностика и центровка на бензин и на газ, колата направо се роди.
Вчера до Боровец и обратно - на газ и с включен климатик, пасата си покза истинските възможности, а те не са никак малки. Сложих му и едно Сони за 400 пари с 1 GB памет и повече къкво да искам.
Вече съм 100 % сигурен, че съм направил най-добрия избор на марка и модел. Гледах и разни Нисани, Алфи и Фиати, обаче от 7 години карам Джета и знам какво е VW, затова нямаше много място за колебание.
Бяха сменени следните неща:
- ремъци, масло и филтри;
- съединител;
- кабели;
- свещи;
- капачка и палец;
- някакво моторче за газовата уредба.
След смяната на горните неща, диагностика и центровка на бензин и на газ, колата направо се роди.
Вчера до Боровец и обратно - на газ и с включен климатик, пасата си покза истинските възможности, а те не са никак малки. Сложих му и едно Сони за 400 пари с 1 GB памет и повече къкво да искам.
Вече съм 100 % сигурен, че съм направил най-добрия избор на марка и модел. Гледах и разни Нисани, Алфи и Фиати, обаче от 7 години карам Джета и знам какво е VW, затова нямаше много място за колебание.
- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
Viso написа:Пасата, който сложи началото на темата, вече върви колкото трябва - благодарение на сервиз "Хеед- 91" и сервиз "Аргус".
Бяха сменени следните неща:
- ремъци, масло и филтри;
- съединител;
- кабели;
- свещи;
- капачка и палец;
- някакво моторче за газовата уредба.
След смяната на горните неща, диагностика и центровка на бензин и на газ, колата направо се роди.
Вчера до Боровец и обратно - на газ и с включен климатик, пасата си покза истинските възможности, а те не са никак малки.
ако не е тайна колко ти излезе това удоволствие със смяната на всички тези неща

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: бай Вълчо и 60 госта