


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Буксите са еднакви само че има разлика в подреждането на пиновете. Биксеноновата лупа и халогенната лупи са абсолютно еднакви като конструкция с разликата, че на биксеноновата има блендата за дълги с електромагнита. Ако се отвори халогенен фар може да му се смени лупата с такава от ксенонов и само се връзват кабелите на соленоида към дългите през диод за определени проценти напрежение ако се реши да се ползват дългите за DRL. Скоро надявам се да има и снимков материал от интервенцията.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dancing_niki написа:Буксите са еднакви само че има разлика в подреждането на пиновете. Биксеноновата лупа и халогенната лупи са абсолютно еднакви като конструкция с разликата, че на биксеноновата има блендата за дълги с електромагнита. Ако се отвори халогенен фар може да му се смени лупата с такава от ксенонов и само се връзват кабелите на соленоида към дългите през диод за определени проценти напрежение ако се реши да се ползват дългите за DRL. Скоро надявам се да има и снимков материал от интервенцията.
възможно е , не остана време да видя и пиновете. Само го включихме и му проиграхме всички функции на кола с DRL. Снимки ен съм направил. И всичко заработи. Снимки не съм правил обаче , няма навик да щракам

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Kaто отстранявах дефектиралите части по подводницата Б5 седан ,свалих и заден десен стоп и сложих лампа за мъгла. Има си място за лампата, подведено е захранване - само трябва отвор на пластмасата. С дремел стана перфектен отвор.
Швабата беше започнал да дълбае и ми затрудни живота /можеше или с фреза от парктроник или със свредло с водач да се направи бързо и лесно/
Швабата беше започнал да дълбае и ми затрудни живота /можеше или с фреза от парктроник или със свредло с водач да се направи бързо и лесно/
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:...
Диода къде го връзвате, че се чудя и аз къде да вържа бобината ако реша да ползвам дългите за DRL след смяната.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dancing_niki написа:DoH_KuXoT написа:...
Диода къде го връзвате, че се чудя и аз къде да вържа бобината ако реша да ползвам дългите за DRL след смяната.
На биксеноновия пасат не сме променяли и добавяли нищо, само пробвахме неговия фар на друг пасат с монтиран вече модул и установихме че DLR-a кара бубинката да бръмчи в опит да пусне пластинката надолу.
на схемата от ляво е с монтиран DRL с проблем бръмчене. От дясно е пуснато директно захранване на крушката на дългите и диод да не пуска напрежение към бубината (вътре във фара). Може да има и по разумен начин, но това ми идва на ум.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kris11 написа:Kaто отстранявах дефектиралите части по подводницата Б5 седан ,свалих и заден десен стоп и сложих лампа за мъгла. Има си място за лампата, подведено е захранване - само трябва отвор на пластмасата. С дремел стана перфектен отвор.
Швабата беше започнал да дълбае и ми затрудни живота /можеше или с фреза от парктроник или със свредло с водач да се направи бързо и лесно/
на 5.5 си има светлини и в двата стопа. Но на В4 и аз пусках кабел и отчупих гнездото за да напъхам крушка
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз така си мисля да го направя, но първо ще видя каква е мощността на бобините, за да видя какъв ценер да взема, за да може ако се ползват дългите за DRL, все пак биксенона да работи когато се пуснат на 100% дългите.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги ако се наложи разглобяване на "бутона" за клаксона, този върху волана -необходимо ли е да се разкача аирбега и тнт. Нещо от лявата страна започва да се задейства по трудно звуковият сигнал.
Как се вади с дърпане и дълга отверка ?
Как се вади с дърпане и дълга отверка ?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега мерси !
Бях чул за тия двете дупки отзад, но си е друго да ги видя. Значи тази цялата метална повърхност на пружините прави контакта за клаксона. Демек дъното на волана и гърба на Бега. Даже не е и необходимо да разкачам буксата на Бега за да затъркам тази повърхност.
========
Колеги я кажете сега за този хубав мотор 1,8Т, нали тука в тази тема пишеме и печкарите и бензинджиите.
Та гледам днеска един мой колега взел такъв Бензинов 1,8Т.
Явно съм му повлиял до някъде в този избор.
Та че тоя мотор е по бърз от моята печка е ясно. Аз си имам некви нютони в повече само.
Въпроса е като поддръжка дали е по евтин, дали го гепат по малко от дизела.
Казали му че не ги пипали тия бензинки, ама Аз много не вярвам.
Разкажете повече за масовият 1,8Т.
Разхода му в града удря 12 и си призна, така че горе долу и Дизела е в тия диапазони с моето юркане.
Ама ми е интересно, нали има искрови свещи, пък всеки цилиндър се пали със собствена бобина, има дебитомер, ама по различен с дроселна клапа, пак има инжектори и тнт. И ако се сложи и газ и дали се почват безконечните настройки. А и ламбда сондата да не я забравям дето всеки втори пишман майстор я обвинява винаги.
Също как е от към гарнитурата на мотора има ли го това надуване през нея като при Дизела или е рядкост ? Турбото колко изкарва и тнт ?
Споделете.

Бях чул за тия двете дупки отзад, но си е друго да ги видя. Значи тази цялата метална повърхност на пружините прави контакта за клаксона. Демек дъното на волана и гърба на Бега. Даже не е и необходимо да разкачам буксата на Бега за да затъркам тази повърхност.
========
Колеги я кажете сега за този хубав мотор 1,8Т, нали тука в тази тема пишеме и печкарите и бензинджиите.

Явно съм му повлиял до някъде в този избор.
Та че тоя мотор е по бърз от моята печка е ясно. Аз си имам некви нютони в повече само.

Въпроса е като поддръжка дали е по евтин, дали го гепат по малко от дизела.
Казали му че не ги пипали тия бензинки, ама Аз много не вярвам.
Разкажете повече за масовият 1,8Т.
Разхода му в града удря 12 и си призна, така че горе долу и Дизела е в тия диапазони с моето юркане.
Ама ми е интересно, нали има искрови свещи, пък всеки цилиндър се пали със собствена бобина, има дебитомер, ама по различен с дроселна клапа, пак има инжектори и тнт. И ако се сложи и газ и дали се почват безконечните настройки. А и ламбда сондата да не я забравям дето всеки втори пишман майстор я обвинява винаги.
Също как е от към гарнитурата на мотора има ли го това надуване през нея като при Дизела или е рядкост ? Турбото колко изкарва и тнт ?
Споделете.

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бе то и моя ми се струва вече че не върви много, ама явно съм му свикнал. 
===========
Нищо не казвате повече, дайте инфо де, да имам материал за завист, освен за повечкото вървене и кончета
С какъв съединител е този бензин и тнт.

===========
Нищо не казвате повече, дайте инфо де, да имам материал за завист, освен за повечкото вървене и кончета

С какъв съединител е този бензин и тнт.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:kris11 написа:Kaто отстранявах дефектиралите части по подводницата Б5 седан ,свалих и заден десен стоп и сложих лампа за мъгла. Има си място за лампата, подведено е захранване - само трябва отвор на пластмасата. С дремел стана перфектен отвор.
Швабата беше започнал да дълбае и ми затрудни живота /можеше или с фреза от парктроник или със свредло с водач да се направи бързо и лесно/
на 5.5 си има светлини и в двата стопа. Но на В4 и аз пусках кабел и отчупих гнездото за да напъхам крушка
Колега,мисля че моето Б 5.5 комби свети със една светлина за мъгла само,ако могат да се включат и двете ,кой пин да търся ?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
5,5 не съм ровил и не мога да дам мнение. На 5 седан свалих платката на десния стоп - има място за лампа за мъгла, мернах има напрежение.Нама отвор към стопа/рефлектора/.Швабата нещо се е занимавал с пробиване и рязане.
А и не се ровя .
карах сина ми да си вземе ванче Шаранче - не рачи. 1 път се занимавах с отсраняване на недомислиците по б5 - стига вече.
А и не се ровя .
карах сина ми да си вземе ванче Шаранче - не рачи. 1 път се занимавах с отсраняване на недомислиците по б5 - стига вече.
Последна промяна от kris11 на Пон 14 апр 2014 9:18, променено общо 1 път.
- ACURA_Sport
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Troyn
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги,разбрах защо ми показва,че накладките(задни) на моя Б5.5 са за смяна
Днес тръгнах много леко,натиснах съединителя и колата спря сама.Според вас какво е.....? Блокирали апарати или ръчна? Аз мисля ,че е ръчната защото като я дръпна 2,3 зъба има празен ход.Все едно жилото е откачено!
Възможно ли е ,когато компютъра даде 1,2 грешки ,да започне да трупа още?
Днес тръгнах много леко,натиснах съединителя и колата спря сама.Според вас какво е.....? Блокирали апарати или ръчна? Аз мисля ,че е ръчната защото като я дръпна 2,3 зъба има празен ход.Все едно жилото е откачено!
Възможно ли е ,когато компютъра даде 1,2 грешки ,да започне да трупа още?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта