Здравейте,
някой има ли Пасат б7 Variant Highline Exclusive 2012г?
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
- beboyan
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте,
На 45 000 км съм вече и се чудя дали Пасат Б7 има серийно сензор за износване на накладките?
пс. за смяната на маслото и тн - много ясно, че не го сменят, а го продават после в частните си гаражи. Нямам съмнение, че това е първото нещо, което научава механика като го наемат в официален сервиз на коя да е марка автомобили. Лично съм го чувал от познати, които работят в официален сервиз. То да беше само това, но и за други неща се чува, като например подмяна на цели окачвания и други простотии, които правят в услуга на таксиметрови шофьори. Лонг Лайф маслото издържа 30000км, но с подобни БГ псевдо смени няма как да издържи 120 000км до края на гаранцията. И после коментари, че ФВ са преувеличили за смяна на всеки 30 000км .....
На мен последния път ми подмениха задните стелки. Когато погледнах при чистене, на тях пишеше производство 2011, колата е произведена Април 2014, а предните стелки са от Януари 2014 (тях си ги спасих, понеже за кишата тогава бях сложил гумени стелки и явно не са им харесали). Кой знае какво друго подменено има...
Моля, споделете в кои ФВ официални сервизи в България клиентът може да присъства до колата по време на сервизните интервали за подръжка. Чух, че във Велико Търново може? Аз никога повече няма да си оставя колата за смяна на масло и консумативи без да присъствам. В Англия като сменях маслото имаше такава опция на он лайн записването и си я избрах (безплатно). Имаха стенд точно до изложбената зала, отделен със стъклена витрина, а ако поискаш стоиш и при механика докато се сменя - което и направих (след смяната получих е-мейл от ФВ да оценя колко съм доволен от сервиза, естествено им дадох максимален брой точки. Учудващо беше, че цената беше колкото в БГ, а ми почистиха колата отвън и вътре плюс безплатно кафе/вода/сок). Призовавам всеки да си иска тази опция от българските официални сервизи и да не лъжат, че било забранено да се влиза в сервиза - "Тодор Живков" го няма, кой им е забранил, или всички после делят?
На 45 000 км съм вече и се чудя дали Пасат Б7 има серийно сензор за износване на накладките?
пс. за смяната на маслото и тн - много ясно, че не го сменят, а го продават после в частните си гаражи. Нямам съмнение, че това е първото нещо, което научава механика като го наемат в официален сервиз на коя да е марка автомобили. Лично съм го чувал от познати, които работят в официален сервиз. То да беше само това, но и за други неща се чува, като например подмяна на цели окачвания и други простотии, които правят в услуга на таксиметрови шофьори. Лонг Лайф маслото издържа 30000км, но с подобни БГ псевдо смени няма как да издържи 120 000км до края на гаранцията. И после коментари, че ФВ са преувеличили за смяна на всеки 30 000км .....
На мен последния път ми подмениха задните стелки. Когато погледнах при чистене, на тях пишеше производство 2011, колата е произведена Април 2014, а предните стелки са от Януари 2014 (тях си ги спасих, понеже за кишата тогава бях сложил гумени стелки и явно не са им харесали). Кой знае какво друго подменено има...
Моля, споделете в кои ФВ официални сервизи в България клиентът може да присъства до колата по време на сервизните интервали за подръжка. Чух, че във Велико Търново може? Аз никога повече няма да си оставя колата за смяна на масло и консумативи без да присъствам. В Англия като сменях маслото имаше такава опция на он лайн записването и си я избрах (безплатно). Имаха стенд точно до изложбената зала, отделен със стъклена витрина, а ако поискаш стоиш и при механика докато се сменя - което и направих (след смяната получих е-мейл от ФВ да оценя колко съм доволен от сервиза, естествено им дадох максимален брой точки. Учудващо беше, че цената беше колкото в БГ, а ми почистиха колата отвън и вътре плюс безплатно кафе/вода/сок). Призовавам всеки да си иска тази опция от българските официални сервизи и да не лъжат, че било забранено да се влиза в сервиза - "Тодор Живков" го няма, кой им е забранил, или всички после делят?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 16 апр 2012 14:25
- Автомобил: Passat b7 2.0 TDI
- Двигател: 2012 CFFB
- Местоположение: Ruse
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Сензор за накладките има, самите накладки издържат много. Моята кола е 2.0 tdi с dsg кутия и смених първите на 85 000 км. Официален сервиз в който може да наблюдаваш механиците е бургаския. Кафето на втория етаж има панорамни прозорци към сервиза и всичко се вижда. Иначе се съмнявам да има такъв в който да те пуснат при колата да си говориш с техниците. Все пак вътре имаше поне 5 подемника и още 5 коли по които работеха по земята. Ако всички клиенти си застанат до колата сервиза ще отеснее. Надявам се, че не съм сложил розовите очила, ама нали знаете, че вносителя и производителя от време на време си правят одит на дилърите. Аз по-скоро бих се съмнявал в компетентността на механиците, отколкото във влаганите консумативи.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Имам записан час за смяна на дискове и накладки... то ясно че ще ги сменят, защото е видимо...Но дали вършат работата качествено с почистване на главината, проверка на водачите и т.н. или те претупват и после честити ти нови криви дидкове. Много се чудя след смяната дали да не направя проверка и да разглобя наново, или да предупредя приемчика и да изискам процедурата да се изпълни точно..
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
mrusnik написа:или да предупредя приемчика и да изискам процедурата да се изпълни точно..
Ще те сложи на едно специално за него място.
Re: RE: Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Zdravko Zankov написа:mrusnik написа:или да предупредя приемчика и да изискам процедурата да се изпълни точно..
Ще те сложи на едно специално за него място.
Тоест проверката е задължителна[emoji17]
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
бах му мамата,за смяна накладки в сервиз ....оторизиран....
удоволствие е да си ги смениш сам б3, б4, б5, б6, б7...на последния не съм ги барал щото имат
удоволствие е да си ги смениш сам б3, б4, б5, б6, б7...на последния не съм ги барал щото имат
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Ако имаш brake assist трябва да се внимава да не останеш без пръсти!
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Колеги дали някой може да ми помогне с разшифроването на следния VIN на Passat B 7
WVWZZZ3CZDE101576
Основното питане е дали може да се провери сервизните посещения на автомобила.
Понеже прочетох доста разнопосочни мнения относно възможностите , затова отново правя питане по този въпрос.
Благодаря предварително!
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте! Ето го и моя първи проблем ! Предна дясна врата увисна ... сега трудно се затваря . Понеже съм втори собственик - при покупката огледах внимателно дали са наранени болтовете навсякъде , с надеждата ако има поправки ... ще има следи. Всичко си е наред но вратата си виси ! Чудя се дали да ида в оторизиран сервиз - или и читав автомонтьор може да свърши работа ...
- Pagemakerboy
- Мнения: 490
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
pipsi написа:Благодаря за отговорите колеги,
Посетих автокъщата, разгледах я, покарах я около10-15 километра и това което мога да кажа като лаик е, че съм впечатлен! Колата изглежда много добре и отвътре и отвън, вози много комфортно(доближава се доста до моя С 5) има динамика и ускорява добре и стои много стабилно на пътя! Мисля да отида с някой, който разбира малко повече и може би ще се обзаведа с VW Passat!
Не плащай колата преди да и проверим сервизната история! 100% не е на тези километри, но ти си знаеш.
beboyan написа:Здравейте,
На 45 000 км съм вече и се чудя дали Пасат Б7 има серийно сензор за износване на накладките?
пс. за смяната на маслото и тн - много ясно, че не го сменят, а го продават после в частните си гаражи. Нямам съмнение, че това е първото нещо, което научава механика като го наемат в официален сервиз на коя да е марка автомобили. Лично съм го чувал от познати, които работят в официален сервиз. То да беше само това, но и за други неща се чува, като например подмяна на цели окачвания и други простотии, които правят в услуга на таксиметрови шофьори. Лонг Лайф маслото издържа 30000км, но с подобни БГ псевдо смени няма как да издържи 120 000км до края на гаранцията. И после коментари, че ФВ са преувеличили за смяна на всеки 30 000км .....
На мен последния път ми подмениха задните стелки. Когато погледнах при чистене, на тях пишеше производство 2011, колата е произведена Април 2014, а предните стелки са от Януари 2014 (тях си ги спасих, понеже за кишата тогава бях сложил гумени стелки и явно не са им харесали). Кой знае какво друго подменено има...
Моля, споделете в кои ФВ официални сервизи в България клиентът може да присъства до колата по време на сервизните интервали за подръжка. Чух, че във Велико Търново може? Аз никога повече няма да си оставя колата за смяна на масло и консумативи без да присъствам. В Англия като сменях маслото имаше такава опция на он лайн записването и си я избрах (безплатно). Имаха стенд точно до изложбената зала, отделен със стъклена витрина, а ако поискаш стоиш и при механика докато се сменя - което и направих (след смяната получих е-мейл от ФВ да оценя колко съм доволен от сервиза, естествено им дадох максимален брой точки. Учудващо беше, че цената беше колкото в БГ, а ми почистиха колата отвън и вътре плюс безплатно кафе/вода/сок). Призовавам всеки да си иска тази опция от българските официални сервизи и да не лъжат, че било забранено да се влиза в сервиза - "Тодор Живков" го няма, кой им е забранил, или всички после делят?
В България НЯМА официални истински сервизи на VW/AUDI - има официален вносител със собствен сервиз, който има договор - нещо като франчайз. Но тези хора НЕ работят във VW и ако има измекярщини - това е една от причините.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Е то навсякъде т.нар. официални сервизи са франчезьори - дилър с оторизиран за марка/марки сервиз.
Не знам някъде ФВ или който и да било производител да открива собствени сервизи.
Към момента само Тесла не ползва дилърска мрежа и си продава колите без поседници. За сервизите не знам как е.
Не знам някъде ФВ или който и да било производител да открива собствени сервизи.
Към момента само Тесла не ползва дилърска мрежа и си продава колите без поседници. За сервизите не знам как е.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Мисля, че не всички автомобилни официални сервизи са на франчайз. Доколкото знам на Форд не са така.
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Поправете ме но доста от сервизите в Австрия и Германия са си на VW ?
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Как реши, че са собственост на ФВ - по надписа ли? 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта