Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот StS » Съб 28 май 2016 18:58


Не, коментирах официалните такива който не са франчайз..




CARDI
Мнения: 196
Регистриран на: Сря 08 юли 2009 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот CARDI » Вто 07 юни 2016 18:26


Здравейте, от скоро започнах да следя темите за В7, защото купих такъв Пасат, 2,0 тди, 140 к.с., 6DSG. Преди това 10 г. карах Б5,5, 1,9 тди, 131 к.с., ръчни скорости. Имам 2 въпроса към по-опитните:
1. При движение в града,(изключена "старт-стоп" система, позиция на скоростният лост - D), спиране на светофар на червено за 50-55 секунди(по часовника на светофара), КАКВО Е ПО-ДОБРЕ И ПО-ПРАВИЛНО ДА НАПРАВЯ, ДА ПРЕМЕСТЯ ЛОСТА НА СКОРОСТИТЕ ОТ"D", НА "N", и към края на червеният сигнал, да включа пак на "D", или да не правя нищо , и така да изчакам зеленият сигнал?
2. При маневриране на наклонен участък от пътя, трябва ли всяко движение напред-назад, да става на скорост(редуване "D", "R", "D", "R".....), или може според наклона, да се спестява едната "посока потегляне"(редуване "R", "N", "R",...)?
Благодаря!


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13386
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 07 юни 2016 18:34


1.Дръж на D.


Потребителски аватар
mukot
Мнения: 334
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот mukot » Вто 07 юни 2016 19:42


2. Ако автоматика беше с хидротрнсформатор можеш да използваш наклона без да превключваш, но с ДСГ - не. Евентуално маже да ти е на неутрална, когато ползваш наклона, но не и на D, когато върви назад или на R, когато върви напред.


nikvw
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nikvw » Пет 10 юни 2016 17:07


Здравейте колеги,

Аз също отскоро съм с Пасат Б7, 2.0тди 170кс и DSG.
И забелязах, че когато колата се тръгва по наклон (например рампа на гараж или подобно), DSG-то на D има тенденцията да те лашне назад и след малко зацепва и се опитва само да тръгне. Това поне за мен не е много готино, особено ако се опитваш да маневрираш по наклонена улица с тясно паркирали коли около теб. Разбира се, Auto hold върши работа, но си е досадно.
Например ZF скоростната кутия на БМВ като си на D - не те пуска да се лашнеш назад, а и обратно, като си на R не те лашка напред.

Като изключим лашкането, DSG-то е супер :) Работи много добре и много "правилно" :)

Това с хидротрансформатора не го разбрах. Той за какво помага? Мисля, че ZF имат такъв хидротрансформатор...


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 427
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Sarafov_03 » Пет 10 юни 2016 17:46


При мен няма никакво лашкане, ако съм сложил колана и Ауто- холда е активиран- потегля без да мръдне и милиметър.
Може би твоята е 7 степенна?


Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 491
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Pagemakerboy » Съб 11 юни 2016 14:49


Pagemakerboy написа:
pipsi написа:Здравейте,
Колеги може ли някой от вас да сподели мнение относно този автомобил
http://m.mobile.bg/details/11459511643383634
Не съм карал VW до момента и нямам идея какво да гледам и какви са слабите страни на колата? Има ли вариант да се рабере реалния пробег?
Благодаря предварително!


Изкривяването на ръба на шофьорската седалка. Това не става за 103 к.
Минимум 250.
Има вариант да се разбере реалният пробег ако е ходила на всяко обслужване в официален сервиз. Което не е 100% критерий, но е шанс да хванеш километрите.
Ако имаш ВИН на колата, пиши ми ЛС да те насоча кой може да ти помогне.


Колегата ми писа на ЛС, че е проверил колата и се е оказала, че е над 200 000 км. :mhihi :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот connor cane » Съб 11 юни 2016 15:41


Какво са 100 000 км разлика между приятели? :mhihi


nikvw
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nikvw » Пон 13 юни 2016 8:15


Sarafov_03 написа:При мен няма никакво лашкане, ако съм сложил колана и Ауто- холда е активиран- потегля без да мръдне и милиметър.
Може би твоята е 7 степенна?


Здрасти колега,
6 степена е скоростната кутия. Но лашкането е когато Ауто холд-а не е активен. Когато е активен и си спрял - да, не мърда изобщо. Но ако не е активен ауто холд-а -> си лашка :)
Дори, като излизам от гаража, не се активира автоматично ауто холда и на рампата ако не подавам малко газ, тръгва леко назад и после се опитва да компенсира. И след 1 мин например се активира Ауто Холд-а. Може би се активира след като вдигна някакви километри , не съм сигурен как е.
Но Ауто Холда хваща, само ако спреш и после тръгнеш, иначе пак би те лашнало назад(=не би се активирал), ако си заходил бавно по рампа и не подаваш газ и тя сама убие скоростта... Ще пробвам ръчно да си пусна Ауто холд след палене и ще видя дали спира лашкането назад...


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот imedarov » Пон 13 юни 2016 15:45


Autohold работи при поставен предпазен колан


nikvw
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nikvw » Пон 13 юни 2016 16:40


Има логика :) Ето защо се включва "малко след като тръгна" :)
Ще се окопчая в гаража утре...


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот ulipet » Пон 13 юни 2016 18:40


с колан работи,без не работи
а нещо за гасненето по светофарите,някакъв пиниз/начин на спиране да има или само от копчето или с кабел vcds но от скъпите не китайски като моя :biggrin


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Vasseto » Вто 14 юни 2016 8:38


За деактивирането на Start/Stop системата се монтира една платка, която ти натиска бутона вместо теб. Аз си поставих и съм мн доволен.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Krasi » Вто 14 юни 2016 13:19


С VCDS не може да се деактивира старт/стоп.
А за платката дето се монтира нека колегата Васето разкаже повече. Аз лично мисля, че дори и само едно реле би могло да свърши работа, по сложно ми е да си представя как най лесно и просто да се свърже към колата.


nikvw
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nikvw » Вто 14 юни 2016 13:34


Хмм, уш пуснах едно мнение, но не си го виждам. Някой модератор да не го е изтрил :)

Както и да е - тествах системата за DSG+Auto Hold+наклон :)
На заграла кола(=оборотите са си нормалните), по една стръмна улица спрях и Ауто Холд-а ме държеше. Дадох леко газ, за да освободят спирачките и колата тръгна леко напред, но после заради наклона намали до 0 и тръгна бавно назад. С други думи, Ауто Холд-а не се "активира" сам когато стигнеш 0км/ч, а колата си тръгва назад, въпреки че си на D на автомата. Просто тягата на двигателя не може да компенсира наклона и нищо друго не те спира да тръгнеш назад.
Това не е много куул... но толкова :)

При БМВ Ф10, ZF автомата - не те пуска изобщо да тръгнеш назад, ако си на D, дори и без Ауто Холд. Което е по-добрия вариант като цяло.
Докато Пасата ако няма Ауто Холд и си по наклон(дори и малък) - колата първо си тръгва назад и после се опитва да компенсира с тягата от двигателя.

Като изключим това DSG-то си е перфектно! Смяна на предавка и т.н. си е топ клас.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта