това копче как се сваля,ся го мъчих но ме е страх да не счупя нещо
мисля,че се сваля целия ред.....
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здрасти,
Да се включа и аз. От 2 седмици карам седан 1.8 tsi с dsg 7 края на 2011.
Кефи ме доста дизайна на интериора и екстериора. Екстрите също са много приятни. Поведението на DSG е супер. За момента малко ми е странен steering-a и не мога да разбера има ли променливо усилване и/или променливо предавателно число на рейката, но в определени моменти се чувства различно.
Като вървеж двигателя си е екстра. Разхода е 8 извън и 13 в града по борд което ми се струва ОК също.
Мой колега има от по дълго 2.0 tdi с Dsg6. Ходих с него до Будапеща миналата седмица и ако трябва да съм честен ми се струва по-удачна комбинация. Или пък защото винаги чуждата кокошка е патка :-)
Някак малкия бензин с турбо идва нервен за дсг-то и в градски условия трябва да си доста свикнал и прецизен за да се движиш плавно. Докато дизела с типичната си крива на въртящия момент отлепя доста спокойно и без драма от място всеки път без много да му се целиш на педала.
Разбира се бензина е по тих и без вибрации но като цяло и при тди са съвсем поносими.
Като цяло съм много доволен и много се кефя на колата. Екземпляра е изключително добър като състояние и пакет. Реално по моя вкус основната конкуренция на пазара беше bmw e60 но там набора и състоянието при равна цена щяха да са доста различни :-)
Да се включа и аз. От 2 седмици карам седан 1.8 tsi с dsg 7 края на 2011.
Кефи ме доста дизайна на интериора и екстериора. Екстрите също са много приятни. Поведението на DSG е супер. За момента малко ми е странен steering-a и не мога да разбера има ли променливо усилване и/или променливо предавателно число на рейката, но в определени моменти се чувства различно.
Като вървеж двигателя си е екстра. Разхода е 8 извън и 13 в града по борд което ми се струва ОК също.
Мой колега има от по дълго 2.0 tdi с Dsg6. Ходих с него до Будапеща миналата седмица и ако трябва да съм честен ми се струва по-удачна комбинация. Или пък защото винаги чуждата кокошка е патка :-)
Някак малкия бензин с турбо идва нервен за дсг-то и в градски условия трябва да си доста свикнал и прецизен за да се движиш плавно. Докато дизела с типичната си крива на въртящия момент отлепя доста спокойно и без драма от място всеки път без много да му се целиш на педала.
Разбира се бензина е по тих и без вибрации но като цяло и при тди са съвсем поносими.
Като цяло съм много доволен и много се кефя на колата. Екземпляра е изключително добър като състояние и пакет. Реално по моя вкус основната конкуренция на пазара беше bmw e60 но там набора и състоянието при равна цена щяха да са доста различни :-)
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте,
Тази тема я направихме на "тема за всичко за Пасат б7".
Аз имам следната идея:
Понеже карам колата предимно извън града, отпред по маската винаги имам налепени много мухи, бръмбари, сламки, .......,. През отворите на долната решетка, а и на горната, всичко това се набива в радиаторите. Мисля да сложа някаква мрежа, или ситна решетка. Някой знае ли от къде може да се купи нещо такова, но направено грамотно и красиво?
Благодаря!
Тази тема я направихме на "тема за всичко за Пасат б7".
Аз имам следната идея:
Понеже карам колата предимно извън града, отпред по маската винаги имам налепени много мухи, бръмбари, сламки, .......,. През отворите на долната решетка, а и на горната, всичко това се набива в радиаторите. Мисля да сложа някаква мрежа, или ситна решетка. Някой знае ли от къде може да се купи нещо такова, но направено грамотно и красиво?
Благодаря!
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Подобна мрежа имах на Аудито,което карах преди 10 години.
Така дойде от Австрия.
Така дойде от Австрия.
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Piqndurnik написа:Аз съмсъс 140 к.с. и ръчни скорости. Преди две седмици, на прибиране насам разхода ми беше значително по-нисък. Дори София - Ниш ми излезе 4,3/100 (явно Ниш е по-ниско). От там - темпомата на 140 км/ч (в Хърватска 150, Австрия 100-130). В Германия движението беше много натоварено и пак не карах бързо. Средният ми разход беше 5,1/100 според компютъра. Иначе, от колонка до колонка, от OMV на околовръстното и Бъкстон до She на входа на Spittal an der Drau, Австрия - 5,21/100 (55,85л, 1072км според компютъра и 1056км според Google).
140 к.с. Ръчни скорости 4х4 до ОМВ Spittal an der Drau 6.6/100, засечено пълно пълно. Сърбия 130 на темпомат, Хърватска и Словения 140.

Последна промяна от imedarov на Пон 11 юли 2016 6:25, променено общо 1 път.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
пък мен ме праснаха отзад....един келеш с дърта вектра
бронята пое доста силен удар др щети под нея нямам ,оправиха я но от слънцето се напука
.... цени от 510-889лв за нова
идеи да ми дадете щото скоро пак ще се ремонтира но при друг майстор
бронята пое доста силен удар др щети под нея нямам ,оправиха я но от слънцето се напука

идеи да ми дадете щото скоро пак ще се ремонтира но при друг майстор
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Просто смени майстора - за да се напука, е предОбрил с кита и го е намАзал дебело.
От каското не можаха ли да сменят бронята вместо да се прави?
От каското не можаха ли да сменят бронята вместо да се прави?
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
докато се натуткам да го направя, а днес а утре и ми го надъни келеша с "баба ягата" 
мисля да изчакам да мине лятото и бронята на друг майстор

мисля да изчакам да мине лятото и бронята на друг майстор
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте,
1. Днес разгледах в You Tube няколко клипа за разни неща за Пасат б7, 2,0 тди. На 2 клипа, за смяна маслото на мотора, го даваха с изтегляне с помпа, през тръбичката на щеката за мерене нивото на маслото. Да не би да няма пробка отдолу на картера, изтегля ли се всичкото масло така, или просто така е по-бързо?
2. При тези горещини сега, при каране на дълъг път, температурата на маслото е около 100 градуса, при изкачване - стига до 105-107 градуса. Колко е опасно високата температура за маслото?
Благодаря!
1. Днес разгледах в You Tube няколко клипа за разни неща за Пасат б7, 2,0 тди. На 2 клипа, за смяна маслото на мотора, го даваха с изтегляне с помпа, през тръбичката на щеката за мерене нивото на маслото. Да не би да няма пробка отдолу на картера, изтегля ли се всичкото масло така, или просто така е по-бързо?
2. При тези горещини сега, при каране на дълъг път, температурата на маслото е около 100 градуса, при изкачване - стига до 105-107 градуса. Колко е опасно високата температура за маслото?
Благодаря!
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
1. Може да се смени и отдолу- има пробка, но трябва да свалиш кората, т.е. трябва подемник. Дали се изтегля всичкото масло през щеката не мога да отговоря, но допускам че може и да остане малко и това не е проблем.
2. Колко е опасната температура на маслото - колата ще ти сигнализира, на дисплея дори и да показва 107 градуса, стрелката на темп не помръдва. Защо ти е да знаеш отговора на този въпрос?
2. Колко е опасната температура на маслото - колата ще ти сигнализира, на дисплея дори и да показва 107 градуса, стрелката на темп не помръдва. Защо ти е да знаеш отговора на този въпрос?
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Температурата на маслото стига 107 градуса, а температурата на водата не мърда от 90 градуса, защото перки, вентилатори, термостати следят да не се повиши тази температура.
Питам, защото на всичките си коли, преди съм поставял мрежа(предпазваща мухи, пчели, сламки, пеперуди да не се набиват в радиатора). Поставих и сега, на тази кола, но я поставих веднага, като я взех и не проследих как се движи температурата на маслото. Ако има затруднения с охлаждането, то се компенсира с вентилатора, но това е допълнителна амортизация на части. Ако температурата на водата се поддържа 90 градуса, но перки и вентилатори работят постоянно, значи не е добре.
Питам, защото на всичките си коли, преди съм поставял мрежа(предпазваща мухи, пчели, сламки, пеперуди да не се набиват в радиатора). Поставих и сега, на тази кола, но я поставих веднага, като я взех и не проследих как се движи температурата на маслото. Ако има затруднения с охлаждането, то се компенсира с вентилатора, но това е допълнителна амортизация на части. Ако температурата на водата се поддържа 90 градуса, но перки и вентилатори работят постоянно, значи не е добре.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
CARDI написа:Здравейте,
1. Днес разгледах в You Tube няколко клипа за разни неща за Пасат б7, 2,0 тди. На 2 клипа, за смяна маслото на мотора, го даваха с изтегляне с помпа, през тръбичката на щеката за мерене нивото на маслото. Да не би да няма пробка отдолу на картера, изтегля ли се всичкото масло така, или просто така е по-бързо?
2. При тези горещини сега, при каране на дълъг път, температурата на маслото е около 100 градуса, при изкачване - стига до 105-107 градуса. Колко е опасно високата температура за маслото?
Благодаря!
Любопитен съм каква е температурата на маслото когато не са "тези горещини сега"?
- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
CARDI написа:Питам, защото на всичките си коли, преди съм поставял мрежа(предпазваща мухи, пчели, сламки, пеперуди да не се набиват в радиатора).
А 99% от хората си карат без никакви специални мрежи и ги боли фара за темп. на маслото /че даже и показания за темп. на антифриза нямат/ :) Ако колата ти е в ред и маслото истинско не виждам защо се вкарваш във филми !
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Първо да кажа, че говоря за пасат бензинов 89 набор, но принципа май е същият. 120-30 градуса температура на маслото според мен не са проблем. Аз махнах охладителя на маслото на моя двигател. Преди 2 седмици при 33-4 градуса отвън магистрално каране от София до Благоевград, като под 130 км/ч съм падал само в тунелите. Температурата на маслото не се качи повече от 120-122 градуса. 114-118 градуса държи при сходни температури и на качването на северния склон на Петрохан.
Същите температури държеше маслото и преди да разкарам охладителя, може би една идея по ниски, но мисля че 2-4 градуса не са проблем.
Карам с 10w60 масло и нямам проблеми при никакви температури. Виждал съм на друга кола, ауди до Пазарджик от София си държеше 160 градуса на маслото и не падаше надолу
Същите температури държеше маслото и преди да разкарам охладителя, може би една идея по ниски, но мисля че 2-4 градуса не са проблем.
Карам с 10w60 масло и нямам проблеми при никакви температури. Виждал съм на друга кола, ауди до Пазарджик от София си държеше 160 градуса на маслото и не падаше надолу
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Аз нямам мрежи или нещо подобно. Маслото е достигало 124 градуса, при изкачване на наклон, скорост над 120км/ч., външна температура над 33С. При стандартни условия е между 98-107С при мен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта