Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Съб 07 юни 2014 15:59


На по-новите автомобиле това се прави с кодиране на Long Codding-a за секунди


Това за диодните стопове ли е валидно ? Какво представлява този Лонг Кодинг и как работи просто казано ???




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 07 юни 2014 16:16


не е обвързано с типа осветително тяло.
На Audi A3 Sportback-a ми си играех доста докато разуча всичките му настройки. Доста неща можеш да персонализираш, но там всичко е по кан шина и е много умна като цяло кола.
Закачаш си Ваг Ком-а влизаш си в съответния модул и почваш да си човъркаш. Общо взето настройката на светлините например е дълъг код с цифрови комбинации. Например на 14-то място има числото 25 и това означва , че стопа свети на 90% от мощността си, променяш числото с малък порядък например 27 и стопа започва да свети на 95%, налаяваш на 10 и почва да свети като габарит.
Можеш да си зададеш мигачите отпред да светят американски стил, например да светят заедно с габаритите като отново можеш да регулираш силата им на светене от 5% до 100%
При мен се наложи да науча всичко, защото смених стоповете отзад с Черна светодиодна система и нищо не светеше адекватно. Мигача ми светеше с габарите, стоповете бяха от американски автомобил и червения стоп беше и мигач и започна голямото кодиране докато настроих отделните светодиоди да светят слабо като габарит, други да светят усилено като стоп, Направи вътрешните стопове накапака да допълват габаритите, защото бяха от новия фейс и като ги обединиш се получава преливане от външния към вътрешния под формата на орелско око и стана изключително красиво.
С лонг кодин настройваш с какъв звук да ти свири парктроника, колко силно, от колко метра да почва и на колко да свири постоянно.
Настройваш си електрическата рейка, дали да е тежък или лек волана, да се втърдява при определени скорости.
Изключваш си алармите за колани, настройваш автоматичните светлини, интервалите на чистачките, показанията на километражите, при даване на контакт да светят само стрелките, целите циферблати на километража и още десетки други настройки...
Общо взето моделите след 2005 имат множество електроника, която комуникира помежду си, настройва се с цифрови кодове. Като купиш автомобила е с базови настройки, които може да се пипат доста, но трябва да знаеш какво правиш, защото всяка настройка започва с предупреждение, че се прави само в оторизиран сервиз и всичко правиш на своя отговорност, но и за това има лек, записваш си всички базови настройки и почваш да си играеш, до момента, в който омажеш нещо, тогава просто си връщаш базовите или предишните работещи нстройки и си изчистил всичките си глупости които си сътворил.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Съб 07 юни 2014 16:46


В тоя ред на мисли, понеже написа че и скоростите може да се регулират като твърдост, да питам за моя пасат.

Смених му съединителят с ЛУК уж оригинален, от дистрибутор на качествени части-мои човек. А и на доставна цена. Майстора като го видя и вика -брей изглежда като истински с печати по феродният диск от завода на ФВ. Самоче се изциганих и не смених маховика а само лагера с дисковете-притискател и феродо. Майсотра ми подмени и помпата до съединителя дето го бута с метална, че онази пластмасовата се беше спукала.

Смених го защото ми беше твърд педала много и си мислех, че притискателя е закалил и се е износил-втвърдил се е ! Майстора каза че маховика има живот още. Иначе щях да взема и него допълнително.

Обаче ефекта е никакъв- пак си ми е същият твърд съединител. И преди и сега си има и едно притрисане при полусъединител- ако го задържам на полусъединител с завити гуми.
Което ме навежда на мисълта на тръгнал маховик, а за твърдостта няма обяснение, освен ако новият притискател е рециклиран ???

Та най много да купя нов комплект след време и пак смяна на всичко.

Но да не би да има някакъв реглаж на твърдостта на тоя съединител или хидравличните помпи от софта или пък чисто механично ???

Най вече твърдоста ме дразни много. Старият пасат си беше винаги със супер мек съединител.


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Съб 07 юни 2014 22:32


Обаче ефекта е никакъв- пак си ми е същият твърд съединител. И преди и сега си има и едно притрисане при полусъединител- ако го задържам на полусъединител с завити гуми.
Което ме навежда на мисълта на тръгнал маховик, а за твърдостта няма обяснение, освен ако новият притискател е рециклиран ???

И при мен е точно така,само че аз все още само мисля за смяна на съединител.Но вече се замислям над това.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 07 юни 2014 23:17


kossis написа:В тоя ред на мисли, понеже написа че и скоростите може да се регулират като твърдост


написах, че може да се регулира твърдостта на волана защото е с ел. помпа на хидравликата. Съединителя се е чисто механичен, там с комп не се играе.


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Нед 08 юни 2014 15:15


Колеги, днес открих ново предупреждение на таблото - Просто си забравих ръчната дръпната ,колкото да свети на таблото.Ама аз зяпам на страни и след 50 метра + - ми излезе съобщението.Докато го прочета и видях че не съм върнал ръчната ,върнах я и той изчезна.Значи на Б 5,5 няма как да карате дълго на ръчна. :love.vwclub


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Нед 08 юни 2014 18:48


Maй пак ще свалям въздуховодите :D
Прикачени файлове
20120311_190033.jpg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 09 юни 2014 8:55


yanio написа:Maй пак ще свалям въздуховодите :D


синята светлина на хоризонталните врътки ли ? Аз първата духлка я направих с някакъв много силен бял SMD и светеше бяло от всичко пролуки + перфектно червено от "нуличката" и "човечето" Но не ми хареса, защото не е равномерно. На снимка е добре, но на шиво свети кофти.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Пон 09 юни 2014 10:32


A ako е с червени диоди с по голямо съпротивление?
Може да направя една проба тия дни


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 09 юни 2014 15:03


yanio написа:A ako е с червени диоди с по голямо съпротивление?
Може да направя една проба тия дни

може, но реално се получават неравномерни проблясъци погледнато от различен ъгъл.


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Пон 09 юни 2014 19:17


TiL написа:Изписва Handbrake ON и пищи гонга.


Да колега ,точно това беше,но нали свалих ръчната и изчезна :11 :11 :11


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 10 юни 2014 9:30


малко освежаване :love.vwclub
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот phantom_ » Вто 10 юни 2014 17:45


Само със паста ли ги мина?Лак пръскал ли си?Защото аз моите ги минах само с паста и блеснаха,но бяха доста по зле от твойте :biggrin И се чудя да ги пръскам ли :question


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 10 юни 2014 17:53


водна шкурка 800-1200 и паста


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Сря 11 юни 2014 0:27


Екстра са станали! Ако може да ги запечаташ с фолио ще е супер.

Някой може ли да ми каже от къде да взема + и - за осветлението на бутона за стъклото на задната врата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], VWPASSATGL и 34 госта