
Като се замисля задните тампони с труда са колкото повдигачите а са по-важни (бях ги забравил тях за момент).
Ам трябва ли да ме притеснява това тракане оттам или да го чакам да изтрака и тогава да го мъдря (доколкото видях май не се разглобява много много а и предполагам е достатъчно финно и доста алергично към WD-40 или грес за смазване).То нормално ли си трака така или нещо дава фира?
Те станаха много неща за сменяне ама едно по едно :
-като за начало задните тампони на двигателя (за да не падне върху мен докато сменям помпата за маслото

-след това маслена помпа и гарнитурата за картера (маслото ми е ново и няма да го сменям щото си го обичам това масло).Макар че докато се натуткам да сменя тампоните ще му е време да се сменя и маслото (чакат ме около 4-5К км следващата седмица а то вече е на 1000км)
-след това спирачните дискове (криви са и при 65 или 130 бият леко като намалявам)
-след тях предното стъкло че е много надрано и като има кола срещу мен нищо не се вижда (а и явно е старо и е цялото на мехурчета вътре между двата пласта стъкло)
-след това повдигачите и ако има нещо дето не ми харесва (да кажем пак ми свети лампата за маслото) нещо друго за сменяне.
-след това по запалването разни глупости (кабели,капачка,свещи,палец,каквото още има да се сменя след диарностика)
Не ми се иска да тегля чертата колко ще струва (не че не съм си го сметнал ама ми се завива свят като се сетя макар че после ще е голям кеф количката).
Благодаря!