Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 24 сеп 2016 8:43


Съжалявам, не съм огледал редакцията, но линка само потвърждава разсъжденията ми, че с тази система използващата датчиците за абс няма как да разбереш на място за спаднала гума, както и ако спадат две гуми от едната страна или две на едната ос едновременно.
Тази със сензорите във вентилите е доста по добра, което те спасява от проверка на гумите сутрин преди да се качиш в колата




Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот netizen » Съб 24 сеп 2016 8:50


Никой не оспорва това, че ако има сензори на джантите измерването ще е по-точно. Но и всеки който има такава система бере ядове с нея.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот netizen » Пон 26 сеп 2016 19:34


Случайно да имате "странни" шумове след като изгасите мотора?
При изгасен вече мотор, при мен се чуват 3-4 "престъргвания" някъде отпред отдолу. Бях чел някъде, че тези коли при гасене си самопочиствали геометрията (актуатора бил с моторче, не е с вакуум) Отделно май се затваря и клапата след последният катализатор и последният звук от мотора е един приглушен - това вече от генерацията се чува.


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот ulipet » Пон 26 сеп 2016 20:35


4 пъти - чат чат чат чат


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот netizen » Пон 26 сеп 2016 20:35


Да, сега като се замисля са 4 пъти.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Пон 26 сеп 2016 21:24


Дизел или бензин?
Моята като я изгася си пуска електрическите помпи да извъртят маслото и водата през турбото.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот netizen » Вто 27 сеп 2016 8:34


Преди малко се заслушах - точно 4 пъти престъргва/чатка нещо. Дизел е колата.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dobrin » Вто 27 сеп 2016 9:47


Досега не съм се заслушвал за такъв шум. Само понякога перките продължават да въртят, което май има общо с регенерацията на DPF.
Аз съм с датчик на винтилите, но не съм пробвал да пусна налягането на резервната гума. Не съм имал никакви проблеми със системата. От време на време ми изписва нещо във връзка с натоварването на автомобила, но е за секунда - две и не съм имал време да го прочета и да проверя какво иска да ми каже. Няма никаква промяна в работата. Карам с азот и съм доволен от показанията. Общо взето за температурен диапазон от 15-20 градуса налягането спада с 0,2 - 0,3 атмосфери.
Забавянето при клаксонирането е малко дразнещо, но е не е нещо, с което човек да не може да свикне. При мен има положителен ефект, че аз честичко натискам и така ще съм по-възпитан. :mhihi


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Комшията » Вто 27 сеп 2016 9:49


Колеги на колко възлиза годишна подръжка на автомобил като B7.Имам предвид застраховка,каско,сервизни посещения,резервни части.На кратко казано скъпо ли излиза за поддържане този модел автомобил.


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот ulipet » Вто 27 сеп 2016 10:06


малко/20℅/ по-скъпо откъм подръжка сравнявайки го с Б5 помпа-дюза


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Iezekil » Вто 27 сеп 2016 19:46


Това май само за каското важи?


Потребителски аватар
MiroslavTsankov
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 16 мар 2016 9:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот MiroslavTsankov » Сря 28 сеп 2016 20:53


К.Одаджийски написа:Спадни резервната гума, ако имаш изобщо и ако ти отчете слабо налягане в нея, значи си с датчици на вентилите. АБС датчиците и да отчитат нещо, то ще е само в движение. Е и тук има вариант, на резервната да е монтиран вентил с датчик, пък другите да разчитат на абс датчиците, ама знам ли, обърках се. Колегата обеща и не даде информация как работи тази система с абс датчиците

Датчите на вентилите са свързани с нещо като wifi рутер и предават към него налягането на гумите. ABS няма нищо общо с датчиците за налягане на гумите. На автомогили, който са с такива вентили се монтират на всички гуми, дори и на резервната, ако има такава. Имах си доста главоболия с такива датчици на Jeep Vrangler, в крайна сметка се оказа, че като са сменяли гумите са счупили единия и не са казали, залепили го с капчица и докато разберем, кой е повредения голям зор и в крайна сметка 300 лв за датчик и 150 лв за труд докато го открият.


Потребителски аватар
MiroslavTsankov
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 16 мар 2016 9:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот MiroslavTsankov » Сря 28 сеп 2016 21:28


Здравейте колеги. Имам един такъв въпрос към вас. Автомобила ми е Б7 2012 г. 2,0 TDI. Нормално ли е да загрява трудно и да не държи постояна температура на дълъг път. Както си е на 90 градуса като отпусна газта и намаля скороста ми пада на около 70 градуса, когато я настъпя пак се вдига. Смених термостата и пак същото. Това се случва, когато времето е по хладно. Също в градски условия много трудно загрява в градски условия трябва да мина минимум 5-6 км за да вдигне 90 градуса. :banghead


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Krasi » Сря 28 сеп 2016 22:12


Според мен не е нормално. Моя си държи температурата и загрява бързо. Да не би новия ти термостат да е дефектен? Що не опипаш маркучите?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dobrin » Сря 28 сеп 2016 22:23


Колеги, има вече достатъчно хора с Пасат Б7. Мисля е крайно време всеки да пише за проблемите си в своя отделна тема.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bai Tisho и 35 госта