Съжалявам, не съм огледал редакцията, но линка само потвърждава разсъжденията ми, че с тази система използващата датчиците за абс няма как да разбереш на място за спаднала гума, както и ако спадат две гуми от едната страна или две на едната ос едновременно.
Тази със сензорите във вентилите е доста по добра, което те спасява от проверка на гумите сутрин преди да се качиш в колата
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Никой не оспорва това, че ако има сензори на джантите измерването ще е по-точно. Но и всеки който има такава система бере ядове с нея.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Случайно да имате "странни" шумове след като изгасите мотора?
При изгасен вече мотор, при мен се чуват 3-4 "престъргвания" някъде отпред отдолу. Бях чел някъде, че тези коли при гасене си самопочиствали геометрията (актуатора бил с моторче, не е с вакуум) Отделно май се затваря и клапата след последният катализатор и последният звук от мотора е един приглушен - това вече от генерацията се чува.
При изгасен вече мотор, при мен се чуват 3-4 "престъргвания" някъде отпред отдолу. Бях чел някъде, че тези коли при гасене си самопочиствали геометрията (актуатора бил с моторче, не е с вакуум) Отделно май се затваря и клапата след последният катализатор и последният звук от мотора е един приглушен - това вече от генерацията се чува.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
4 пъти - чат чат чат чат
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Да, сега като се замисля са 4 пъти.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Дизел или бензин?
Моята като я изгася си пуска електрическите помпи да извъртят маслото и водата през турбото.
Моята като я изгася си пуска електрическите помпи да извъртят маслото и водата през турбото.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Преди малко се заслушах - точно 4 пъти престъргва/чатка нещо. Дизел е колата.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Досега не съм се заслушвал за такъв шум. Само понякога перките продължават да въртят, което май има общо с регенерацията на DPF.
Аз съм с датчик на винтилите, но не съм пробвал да пусна налягането на резервната гума. Не съм имал никакви проблеми със системата. От време на време ми изписва нещо във връзка с натоварването на автомобила, но е за секунда - две и не съм имал време да го прочета и да проверя какво иска да ми каже. Няма никаква промяна в работата. Карам с азот и съм доволен от показанията. Общо взето за температурен диапазон от 15-20 градуса налягането спада с 0,2 - 0,3 атмосфери.
Забавянето при клаксонирането е малко дразнещо, но е не е нещо, с което човек да не може да свикне. При мен има положителен ефект, че аз честичко натискам и така ще съм по-възпитан.
Аз съм с датчик на винтилите, но не съм пробвал да пусна налягането на резервната гума. Не съм имал никакви проблеми със системата. От време на време ми изписва нещо във връзка с натоварването на автомобила, но е за секунда - две и не съм имал време да го прочета и да проверя какво иска да ми каже. Няма никаква промяна в работата. Карам с азот и съм доволен от показанията. Общо взето за температурен диапазон от 15-20 градуса налягането спада с 0,2 - 0,3 атмосфери.
Забавянето при клаксонирането е малко дразнещо, но е не е нещо, с което човек да не може да свикне. При мен има положителен ефект, че аз честичко натискам и така ще съм по-възпитан.

- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Колеги на колко възлиза годишна подръжка на автомобил като B7.Имам предвид застраховка,каско,сервизни посещения,резервни части.На кратко казано скъпо ли излиза за поддържане този модел автомобил.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
малко/20℅/ по-скъпо откъм подръжка сравнявайки го с Б5 помпа-дюза
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Това май само за каското важи?
- MiroslavTsankov
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 9:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
К.Одаджийски написа:Спадни резервната гума, ако имаш изобщо и ако ти отчете слабо налягане в нея, значи си с датчици на вентилите. АБС датчиците и да отчитат нещо, то ще е само в движение. Е и тук има вариант, на резервната да е монтиран вентил с датчик, пък другите да разчитат на абс датчиците, ама знам ли, обърках се. Колегата обеща и не даде информация как работи тази система с абс датчиците
Датчите на вентилите са свързани с нещо като wifi рутер и предават към него налягането на гумите. ABS няма нищо общо с датчиците за налягане на гумите. На автомогили, който са с такива вентили се монтират на всички гуми, дори и на резервната, ако има такава. Имах си доста главоболия с такива датчици на Jeep Vrangler, в крайна сметка се оказа, че като са сменяли гумите са счупили единия и не са казали, залепили го с капчица и докато разберем, кой е повредения голям зор и в крайна сметка 300 лв за датчик и 150 лв за труд докато го открият.
- MiroslavTsankov
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 9:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте колеги. Имам един такъв въпрос към вас. Автомобила ми е Б7 2012 г. 2,0 TDI. Нормално ли е да загрява трудно и да не държи постояна температура на дълъг път. Както си е на 90 градуса като отпусна газта и намаля скороста ми пада на около 70 градуса, когато я настъпя пак се вдига. Смених термостата и пак същото. Това се случва, когато времето е по хладно. Също в градски условия много трудно загрява в градски условия трябва да мина минимум 5-6 км за да вдигне 90 градуса. 

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Според мен не е нормално. Моя си държи температурата и загрява бързо. Да не би новия ти термостат да е дефектен? Що не опипаш маркучите?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Колеги, има вече достатъчно хора с Пасат Б7. Мисля е крайно време всеки да пише за проблемите си в своя отделна тема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bai Tisho и 35 госта