Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 30 юни 2014 21:31


и моя AZM няма :) постен откъм екстри е пасат оборудван с този двигател.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 01 юли 2014 9:42


С ква моторетка е тоя Пасат без екстри ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 01 юли 2014 11:23


2000сс 116 к.с


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 01 юли 2014 11:27


Бензинка, атмосферка ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 01 юли 2014 11:35


kossis написа:Бензинка, атмосферка ?

да


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Вто 01 юли 2014 15:31


Момчета от тая водна шкурка много белези остават дайте някакъв съвет?!дали майстор ще може да ги премахне

Последна промяна от Комшията на Вто 01 юли 2014 15:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 01 юли 2014 15:32


с колко търкаш


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Вто 01 юли 2014 15:35


Ами съвсем леко пробвах с 1200 намокрих и фара и шкурката не става какво не съм уцелил


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Вто 01 юли 2014 15:38


Пастата изобщо трябва ли малко да застои и тогава да се търка един колега беше писал че го е направил само с паста но това според мен е абсурд


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 01 юли 2014 15:38


не знам какво имаш предвид под "белези" ? Правилното изтъркване на фара с 1200 води до пълно помътняване на фара и заличаване на всички едри белези, прегорели слоеве и т.н. Остава матово почти непрозрачно стъкло. След 1200 може да действаш направо с полир машината, или да минеш през 1500 и 2000 ако си педант и след това да полираш хубаво с машина до желания резултат.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 01 юли 2014 15:39


Комшията написа:Пастата изобщо трябва ли малко да застои и тогава да се търка един колега беше писал че го е направил само с паста но това според мен е абсурд

на ръка ли търкаш с пастата ?


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Вто 01 юли 2014 15:41


На ръка да.Дали ще стане нещо или изобщо да не се напрягам?

Последна промяна от Комшията на Вто 01 юли 2014 15:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 01 юли 2014 15:44


Комшията написа:На ръка да.

предположих... няма как да постигнеш ефект дори близък до истината. Трябва да ти се откачат ръцете за да постигнеш ефекта на машината. Пастата също е много важна, не става със всяка.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Вто 01 юли 2014 15:48


Ай стига сериозно тогава не барам нищо да измия колата и след това с пастата да мина веднъж на ръка с кърпата полиране.Днес гледах едни за 80лв.но ми се сториха много големи,самата въртяща се глава и се отказах.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 01 юли 2014 15:54


Да се самоцитирам пак !
Виждам че е необходимо :Mr Green Fun
kossis написа::th_up

И аз вчера полирах точно фаровете на Пежото на Жената. След като се беше борило с кучета и се смениха калниците единият фар беше получил матировка отгоре. Естествено бояджиите едно правят друго развалят.

Та взех Полир машината и ползвах една паста на 3М която бях купувал преди време за други цели Универсална.

Имам 76- фина, 74 - груба и явно тази е 75 междинна. В нея има и нещо смазващо.

Визуално е бял крем-като пасата за зъби. Грубата е с по едро зърно и е цвят пъпеш а финната е сив графит.
Продавача ги продава наливно по 100 грама в ПВЦ шише.

Как процедирах- взех си пръскалка с вода. Самите пасти с времето започват да изсъхват. Така че може да се разреждат с вода при нужда. Водата е като охладител и не позволява да прегаря обработваната повърхност.
Плътността на полира трябва да е повече към рядка течност- "айрян"
Сложих на 3000 об. машината и с гъбата разнесох по вече намацаният фар с пастата ( по малко пръска така :smile ). Преди това пръснах с пръскалката по фара. Стъклото не трябва да загрява изобщо !
За мене с паста е по добре отколкото с водна шкурка-2000.
Пастата има и смазка в себеси и вода- поради което е много по добра за полиране на прозрачни повърхности.
Ако фара е много матиран може първо да се търка с 74 и после с 75.
Накрая се върти с памучният диск и се забърсва с парцал.
Ефекта е прозрачен фар без матировка.

Да не се забравя че фаровете от завода имат УВ защита и когато фара е ок не е необходимо безмислено полиране защото ще се свали УВ-то и после матирането е по бързо.


Та иска машина и тия пасти на 3М за най добър ефект при прозрачните пластмаси.

Аз ползвам Полир-флекс Райдър от 600 до 6000 оборота
Дискове имам с самозалепване от 125, 150, 180. Гъбата дето съм я лепнал е за 125, но в магазина сега имали само за 150 диаметър.

Предуи с тоя полир и едри шкурки изчистих боята на едни стари врати на Вилата. Та хубава работа върши това чудо.

Последна промяна от kossis на Вто 01 юли 2014 16:01, променено общо 1 път.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, markoni0770, tyhrh, vasko__2 и 22 госта