Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
и моя AZM няма :) постен откъм екстри е пасат оборудван с този двигател.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Момчета от тая водна шкурка много белези остават дайте някакъв съвет?!дали майстор ще може да ги премахне
Последна промяна от Комшията на Вто 01 юли 2014 15:34, променено общо 1 път.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами съвсем леко пробвах с 1200 намокрих и фара и шкурката не става какво не съм уцелил
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пастата изобщо трябва ли малко да застои и тогава да се търка един колега беше писал че го е направил само с паста но това според мен е абсурд
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
не знам какво имаш предвид под "белези" ? Правилното изтъркване на фара с 1200 води до пълно помътняване на фара и заличаване на всички едри белези, прегорели слоеве и т.н. Остава матово почти непрозрачно стъкло. След 1200 може да действаш направо с полир машината, или да минеш през 1500 и 2000 ако си педант и след това да полираш хубаво с машина до желания резултат.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Комшията написа:Пастата изобщо трябва ли малко да застои и тогава да се търка един колега беше писал че го е направил само с паста но това според мен е абсурд
на ръка ли търкаш с пастата ?
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На ръка да.Дали ще стане нещо или изобщо да не се напрягам?
Последна промяна от Комшията на Вто 01 юли 2014 15:45, променено общо 1 път.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Комшията написа:На ръка да.
предположих... няма как да постигнеш ефект дори близък до истината. Трябва да ти се откачат ръцете за да постигнеш ефекта на машината. Пастата също е много важна, не става със всяка.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ай стига сериозно тогава не барам нищо да измия колата и след това с пастата да мина веднъж на ръка с кърпата полиране.Днес гледах едни за 80лв.но ми се сториха много големи,самата въртяща се глава и се отказах.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да се самоцитирам пак !
Виждам че е необходимо
Та иска машина и тия пасти на 3М за най добър ефект при прозрачните пластмаси.
Аз ползвам Полир-флекс Райдър от 600 до 6000 оборота
Дискове имам с самозалепване от 125, 150, 180. Гъбата дето съм я лепнал е за 125, но в магазина сега имали само за 150 диаметър.
Предуи с тоя полир и едри шкурки изчистих боята на едни стари врати на Вилата. Та хубава работа върши това чудо.
Виждам че е необходимо

kossis написа::th_up
И аз вчера полирах точно фаровете на Пежото на Жената. След като се беше борило с кучета и се смениха калниците единият фар беше получил матировка отгоре. Естествено бояджиите едно правят друго развалят.
Та взех Полир машината и ползвах една паста на 3М която бях купувал преди време за други цели Универсална.
Имам 76- фина, 74 - груба и явно тази е 75 междинна. В нея има и нещо смазващо.
Визуално е бял крем-като пасата за зъби. Грубата е с по едро зърно и е цвят пъпеш а финната е сив графит.
Продавача ги продава наливно по 100 грама в ПВЦ шише.
Как процедирах- взех си пръскалка с вода. Самите пасти с времето започват да изсъхват. Така че може да се разреждат с вода при нужда. Водата е като охладител и не позволява да прегаря обработваната повърхност.
Плътността на полира трябва да е повече към рядка течност- "айрян"
Сложих на 3000 об. машината и с гъбата разнесох по вече намацаният фар с пастата ( по малко пръска така). Преди това пръснах с пръскалката по фара. Стъклото не трябва да загрява изобщо !
За мене с паста е по добре отколкото с водна шкурка-2000.
Пастата има и смазка в себеси и вода- поради което е много по добра за полиране на прозрачни повърхности.
Ако фара е много матиран може първо да се търка с 74 и после с 75.
Накрая се върти с памучният диск и се забърсва с парцал.
Ефекта е прозрачен фар без матировка.
Да не се забравя че фаровете от завода имат УВ защита и когато фара е ок не е необходимо безмислено полиране защото ще се свали УВ-то и после матирането е по бързо.
Та иска машина и тия пасти на 3М за най добър ефект при прозрачните пластмаси.
Аз ползвам Полир-флекс Райдър от 600 до 6000 оборота
Дискове имам с самозалепване от 125, 150, 180. Гъбата дето съм я лепнал е за 125, но в магазина сега имали само за 150 диаметър.
Предуи с тоя полир и едри шкурки изчистих боята на едни стари врати на Вилата. Та хубава работа върши това чудо.
Последна промяна от kossis на Вто 01 юли 2014 16:01, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, markoni0770, tyhrh, vasko__2 и 22 госта