Имам следния дразнещ проблем,като паля колата на auto режим на фаровете когато е тъмно или е светло и мина през тунел чат пат ми светва индикация за изгоряла задна дясна светлина и след време изчиства.Акъла му се взе на стопа от сваляне и смяна на крушки и все тая,дори на пътеката му забих товар от още 2 вата.
Идеи да споделите.
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Някой знае ли колко литра побира DSG кутията на B7?
На моята фактура са изписани 5 литра трансмисионно масло, а тук гледам в темата на Das Auto са показани 6.
Леко съм притеснен, макар че го сменях в официалния сервиз.
На моята фактура са изписани 5 литра трансмисионно масло, а тук гледам в темата на Das Auto са показани 6.
Леко съм притеснен, макар че го сменях в официалния сервиз.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Според сервизната история на моята са използвани 6л


-
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 08 мар 2014 14:27
- Автомобил: VW Touareg 3.0 TDI 240hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
netizen написа:По описание - първо да смени сервиза, второ и на мен ми звучи като аксиален лагер.
Благодаря за мненията, предадено е!
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 06 май 2009 21:52
- Автомобил: Vw Passat B7 4motion
- Двигател: 170 - 2011
- Местоположение: Varna
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
MiroslavTsankov написа:
Здравейте колеги. Имам един такъв въпрос към вас. Автомобила ми е Б7 2012 г. 2,0 TDI. Нормално ли е да загрява трудно и да не държи постояна температура на дълъг път. Както си е на 90 градуса като отпусна газта и намаля скороста ми пада на около 70 градуса, когато я настъпя пак се вдига. Смених термостата и пак същото. Това се случва, когато времето е по хладно. Също в градски условия много трудно загрява в градски условия трябва да мина минимум 5-6 км за да вдигне 90 градуса.
И в крайна сметка ,как си оправи проблема с загряването ? При мен мисля ,че е същото все още не съм сменил термостат за това ако получа малко инфо преди да съм почнал да ходя по сревизи ще съм благодарен :)
Здравейте колеги. Имам един такъв въпрос към вас. Автомобила ми е Б7 2012 г. 2,0 TDI. Нормално ли е да загрява трудно и да не държи постояна температура на дълъг път. Както си е на 90 градуса като отпусна газта и намаля скороста ми пада на около 70 градуса, когато я настъпя пак се вдига. Смених термостата и пак същото. Това се случва, когато времето е по хладно. Също в градски условия много трудно загрява в градски условия трябва да мина минимум 5-6 км за да вдигне 90 градуса.

И в крайна сметка ,как си оправи проблема с загряването ? При мен мисля ,че е същото все още не съм сменил термостат за това ако получа малко инфо преди да съм почнал да ходя по сревизи ще съм благодарен :)
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
времето за загряване е 5-6 км че и повече е нормално това е дизел все пак а какъв термостат сложи ?
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 06 май 2009 21:52
- Автомобил: Vw Passat B7 4motion
- Двигател: 170 - 2011
- Местоположение: Varna
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Ми все още не съм сменил термостата ,но ми казаха че е от него просто не ми казаха за 2 или повече термостата да има (най-веровтно не знаят) за това се чудя дали да не ида във волксваген на диагностита ... другият момент е че на магистралата ми пада на 60,70 градуса ако не съм в обороти
- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
И при мен е така, но изобщо даже не съм се занимавал с това. Преди време рових из форумите и попаднах на едно мнение, което според мен има известна логика.
Ето го отново, през Гугъл преводач, ако ти е полезно:

Ето го отново, през Гугъл преводач, ако ти е полезно:

-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 06 май 2009 21:52
- Автомобил: Vw Passat B7 4motion
- Двигател: 170 - 2011
- Местоположение: Varna
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Ми да може и така да е понеже нямах проблеми преди застудяването , но като гледам нагоре коментарите има и други с такъв проблем затова не знам дали е нормално ... ходих и при моят майстор който пипа охладителната система(тоест маркучите и радиатора) и каза че тва не било нормална температура макар ,че показваше 90 градуса ми каза не е достатъчно горещ радиатора но поясни все пак че не е ремонтирал такава кола ... А аз от друга страна имам познат във волскваген и той ми каза да я закарам там за да проверят дали е ок ... проблемът е че ако не е загряла не е хубаво да се кара на големи обороти защото е вредно за турбината и двигателя
- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Ами не знам как е, не съм професионалист, ясно е, че работната температура е 90 градуса, но не изглежда ли подозрително толкова много коли с един и същ проблем?
Тази седмица ще сменям маслото и ще направя консултация в сервиза.
Тази седмица ще сменям маслото и ще направя консултация в сервиза.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 06 май 2009 21:52
- Автомобил: Vw Passat B7 4motion
- Двигател: 170 - 2011
- Местоположение: Varna
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Ми незнам и аз ,пиши какво ще ти кажат в сервиза ... Но знам ли може при тия коли да е така ,малко е нелогично обаче,защото както казах ,ако маслото е под 80 градуса не е много ок да се изпъва двигателя поне според мен.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
А тази температура на стрелка ли я гледате или от сервизното меню през климатроника?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Аджиба, как се пуска сервизното меню, щото моето показва само данни за децибелите на радиото?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
А/С и копчето за обдухване на предното стъкло. Кода за температурата на антифриза е 19.2
- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Маслото е на малкия дисплей и се вижда в менюто за скорост, среден разход, оставащо гориво и т.н.(командва се от волана). Аз го следях лятото в жегите, когато се дискутираше тук нормално ли е да е над 100 градуса, но в студовете не съм го засичал, тогава се стреснах от температурата на антифириза, която падаше, щом съм на свободен ход.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта