Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот netizen » Нед 16 окт 2016 9:23


Нормално е да е над 100гр. особено ако не я караш много пенсионерски :Mr Green Fun




Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 427
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Sarafov_03 » Нед 16 окт 2016 9:28


Да, това вече го дискутирахме лятото в жегите, просто се сетих, че зимата гледах антифриза на стрелката, а за маслото изобщо не ми светна да погледна.
Да видим кой от всички ще реши проблема този сезон, ако изобщо има проблем, щото май със смяна на термостата и датчика нищо не се променя.


dj_mena
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 06 май 2009 21:52
Автомобил: Vw Passat B7 4motion
Двигател: 170 - 2011
Местоположение: Varna

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dj_mena » Нед 16 окт 2016 11:04


Ми аз това за климатика не го знаех и до сега съм гледал само стрелката за антифриза и маслото.Тия дни ще пътувам извън града и ще видим как ще е, а иначе съм се разбрал да я закарам във волксвяген да видят там как е но след 2 седмици


dj_mena
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 06 май 2009 21:52
Автомобил: Vw Passat B7 4motion
Двигател: 170 - 2011
Местоположение: Varna

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dj_mena » Нед 16 окт 2016 11:07


Аз така и не разбрах между другото има ли някой който е сменил термостата и се еоправил проблемът?


Kolyo B8
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
Двигател: DTSB
Местоположение: СВ

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Kolyo B8 » Нед 16 окт 2016 21:29


Здравейте,
При Б7 имате два термостата, втория се намира при скоростната кутия (B7 DSG6).
При мен този проблем го минах преди две години.
При спускане по наклон без газ температурата спадаше до 50 градуса.
След смяна на втория термостат (при скоростната кутия) проблема се оправи.

Предполагам, че това е проблема и при вас. По спомен цената беше около 200 - 300 лв със труда и частите.

Надявам се да съм бил полезен


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 427
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Sarafov_03 » Нед 16 окт 2016 22:26


Благодаря.


dj_mena
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 06 май 2009 21:52
Автомобил: Vw Passat B7 4motion
Двигател: 170 - 2011
Местоположение: Varna

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dj_mena » Пон 17 окт 2016 17:08


Уффф пак ще излизаме от пари значи,ще видим какво ще кажат във волксваген все пак. Иначе градско като карам си държи 90 градуса,но извън ще видим ....


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 427
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Sarafov_03 » Пон 17 окт 2016 19:13


И аз съм неприятно изненадан от непредвидения разход, но ако това премахва проблема няма да го отлагам. Който пръв има информация или решение, да пише в темата, ще бъде полезно.


Потребителски аватар
МУТАТА
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот МУТАТА » Пон 17 окт 2016 19:48


Колеги аз също като вас имах проблем с втория термостат който вече знаете се намира под въздушния филтър,над скоростната кутия. Да уточня в града загрява много бавно до 90гр,при спускане изтива на 50гр. Взоех си оригинален от Фолксваген 78лв.Смяната не е никаква философия,за целта трябва канал или колонен крик,сваля се кората за да се източи антифриза,но няма кранче,а сваляте някоя скоба на по ниско съединение.Маха се въздушния филтър и трабата с дебитомера(Всичко е на скоби и се сваля много лесно)и хоп втория термостат се вижда,от едната страна е захванат за топлообменника на скоростите а от другата за пластмасов тройник,всичко е със скоби смяната му е за 30мин.След това всичко по обратния ред и колата загрява много по бързо и не мърда от 90C независимо от външната температура или наклона(спукане например).
На мен ми излезе смяната му 90лв. защото купих и един литър антифриз за доливане,макар,че долях само около 200гр. Толкова бях загубил(расипал).Може да видите как изглежда от снимката по долу.
Успех,дано съм бил полезен.
Прикачени файлове
for-VW-Passat-B7-CC-Audi-Q3-TT-Golf-MK6-Skoda-Octavia-Superb-Gearbox-Radiator-font.jpg


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот netizen » Пон 17 окт 2016 20:00


Само при DSG ли е с два термостата?


Потребителски аватар
МУТАТА
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот МУТАТА » Пон 17 окт 2016 20:30


Мисля,че само при DSG са с два термостата защото има топлообменник който охлажда лятото и подгрява зимата автоматика,та малкия термостат е само за DSG-то.
Мое мнение!!!


dj_mena
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 06 май 2009 21:52
Автомобил: Vw Passat B7 4motion
Двигател: 170 - 2011
Местоположение: Varna

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dj_mena » Пон 17 окт 2016 23:03


а само вторият термостат ли се сменя? защото ако стане само с него няма смисъл да се сменя и другият ... понеже като ходих във бош сервиз ми казаха ,че е термостат но те не знаят за тоя на dsg то


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Iezekil » Вто 18 окт 2016 8:03


Какъв ще е тоя топлообменник,че да смъква температурата на целия двигател и то независимо от главния термостат?


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот netizen » Вто 18 окт 2016 8:37


Как определи кой е главният ?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Vasseto » Вто 18 окт 2016 9:38


МУТАТА написа:Колеги аз също като вас имах проблем с втория термостат ...


Колега,
дай му номера на тоз термостат,моля.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], petiop и 73 госта