Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Техническа и сервизна информация за Passat
vlado_panchev
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bansko

Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот vlado_panchev » Вто 06 апр 2010 22:36


имам пасат 2000куб 115кс 1991г скъса ми се агренажния ремък по време на движение моляви кажете ми какви щети ще има по двигателя и дали има някаква защита като ми се скъса ремъка и какви проблеми ще си имам като ми се е скъсал ремъка по време на движение




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Скъсан ангренажен емък на 2Е

Мнениеот radotom » Вто 06 апр 2010 22:46


Колега, нали прочете правилата, преди да натиснеш 'Съгласен съм'?
Тогава поствай в правилния раздел и с читаво заглавие.

Сега на въпросите ти:
Какво се е случило никой не може да ти каже!
Ако си късметлия - може даже да не си изкривил клапани.
Ако си от баш-каръците - и бутало може да имаш раздробено! :No
Ама това за буталото е рядкост ;)
Защита няма!
Защитата е само късмета ти.
Правилния начин: Сваляш тиквата, сваляш клапаните и оглеждаш всичко много старателно!
Не-много правилния начин: Слагаш нов ремък, пускаш си песента 'Like a prayer' на Мадона, отправяш горещи молитви на всички богове, за които се сетиш и въртиш ключа!
То ще се разбере! :lol:


Потребителски аватар
georgihege
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Скъсан ангренажен емък на 2Е

Мнениеот georgihege » Вто 06 апр 2010 23:37


http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... 17554&st=0

Имаш шансове.
Пиши какво е станало и късмет колега!


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот pedalchobaba » Сря 07 апр 2010 6:48


Няма да се шашкаш. Навремето на моя 2Е в движение му се разви болта на коляновия вал и ми изпадна зъбното колело, барабар с ангренажния ремък. Тъй като колата беше на скорост, предполагам, че двигателя, преди да угасне, е направил повече от необходимите обороти, за да тества срещане на клапани с бутала, но при последвалото сглобяване се оказа, че всичко е тип топ.
Не знам какво пише по сайтовете и дебелите книги, но това дето съм споделил е опитно доказано.


Потребителски аватар
autoted
Мнения: 98
Регистриран на: Вто 09 мар 2010 17:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот autoted » Сря 07 апр 2010 9:32


съвет от мен преди да разглобиш и свалиш главата, така и така ще сменяш ремък вземи си ремък и ролка смеи ги за всеки случеи първо свали капака на клапаните и огледаи за някакви щети, ако не видиш такива следкато си сменил ремъка и всичко е на белези както трябва , палиш с готовност веднага да огасиш, ако има щети веднага ще се разбере тя ще почне да тропа страшно. ако тропа гасиш или не запалиш и вече минаваш на вариант глвата доло и смяна на дефектиралите елементи.


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот pedalchobaba » Сря 07 апр 2010 9:34


Никаква глава няма да сваляш.
2Е не среща бутала и клапани.
Мисля, че ясно съм го написал по-горе.
Като си смениш ремъка и запалиш, пиши тук дали е така.


Потребителски аватар
georgihege
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот georgihege » Сря 07 апр 2010 10:17


Хотите знать гнутся ли клапана на вашем двигателе?, тогда вам сюда

На следующих двигателях клапана:

- НЕ гнутся -
(1,8) RP (противоречиваые данные) (я его крутил по всякому, руками, ничего не задевает)
(1,8) ААМ
(1,8) PF
(1,6) ЕZ
(2,0) 2Е
(n/a) PL
(1,8) GU
(n/a) EV
(1,8) ABS
(n/a) JS

Това е което трябваше да се види в сайта, тоест изброените двигатели не срещат бутала и клапани при късане на ангренажен ремък.


koyota
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 17 мар 2009 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот koyota » Сря 07 апр 2010 20:36


Сложи си новия ремък и ролка-ако ти е шубе превърти на ръка/с ключ/двигателя на 360градуса и не запре ли някъде-ти си човека-ама запре ли СОРИ...


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот stanev11 » Сря 07 апр 2010 21:45


koyota написа:Сложи си новия ремък и ролка-ако ти е шубе превърти на ръка/с ключ/двигателя на 360градуса и не запре ли някъде-ти си човека-ама запре ли СОРИ...



е това е начина,какво палене,какви пет лева.При смяна на ангренаж и без да се е късал,винаги се прави така,превърта се на ръка за де е сигурна работата.
А не както казвате,слагаш ремъка и палиш. :screwy


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 521
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот walentin » Сря 07 апр 2010 23:00


Колега, интересно ми е какво точно почуства, когато ти се скъса ремъкът. Имаше ли нещо"тряс, бум, чакарака" или моторът просто угасна? Щото и на мен едно време на ладата/петица/ каишът на ангренажа ми се скъса в двишение с голяма скорост, карах с над 120, моторът спря да бръмчи и аз просто намалих и спрях. Все едно го бях изключил. И поражения тогава нямаше. Та искам да кажа, ако не се чуло "чакарака" - сигурно си си екстра. А?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот milmar » Чет 08 апр 2010 10:28


На мен ми се случи на Голфа при скорост 40км/ч в града и поражения имаше :wink: . Но моторът е друг , че и дизел ....та мисълта ми беше за звука - усетих едно много кратко "прехълцване" , предърпване и след това грозно изсвирване на гуми :cry: .


Потребителски аватар
georgihege
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот georgihege » Вто 13 апр 2010 0:12


:drive Колега на пътя ли си отново и какви поражения имаше?


Потребителски аватар
Layman
Мнения: 148
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търново

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот Layman » Вто 13 апр 2010 6:42


stanev11 написа:
koyota написа:Сложи си новия ремък и ролка-ако ти е шубе превърти на ръка/с ключ/двигателя на 360градуса и не запре ли някъде-ти си човека-ама запре ли СОРИ...



е това е начина,какво палене,какви пет лева.При смяна на ангренаж и без да се е късал,винаги се прави така,превърта се на ръка за де е сигурна работата.
А не както казвате,слагаш ремъка и палиш. :screwy


Понякога има щети (леко изкривени клапани), които не могат да се усетят при ръчното превъртане, то наистина е задължително, но не е гаранция че превъртиш ли без проблем и всичко е ОК.
После се припалва и ако е късметлия си кара и си свирка. А ако има съмнения при припалването - маха капака на клапаните.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12160
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 13 апр 2010 8:21


Колегата се регистрира, зададе си въпроса и май забрави за регистрацията си :wink:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Скъсан ангренажен ремък на 2Е

Мнениеот milmar » Вто 13 апр 2010 22:49


georgihege написа::drive Колега на пътя ли си отново и какви поражения имаше?


Ако въпросът е към мен - естествено , Голфа е самолет :wink: !
При вдигане на главата 2-3 клапана останаха в цилиндрите mhihi , имаше и "само" криви . Иначе - нищо друго .
Но аз при случката веднага разбрах какво стана и натиснах съединителя колкото се може по-бързо , оборотите не бяха високи , не съм правил опити да запаля след това ... Ремъка ми беше Gates на около 20 хил . :| .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 52 госта