Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
Колеги както повечето знаем тази слабост на тройника с датчиците препоръчайте с какъв силикон да го намажа,че пак протече ?
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
С нов тройник. 

- Danny boy
- Мнения: 1961
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
само нов оригинален,малко е скъп 25-30лв,обаче слагаш и забравяш.Смених два докато се убедя сам.Тече защото се пука пластмасата.Новият се стяга леко защото се пука при стягането също ако го натегнеш.Силикон е противопоказно а и няма да ти върши работа,системата е под налягане и не устисква.
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
Оригинален в Юнитрейд ли да търся ?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
altanivan написа:Оригинален в Юнитрейд ли да търся ?
Ако търсиш траен ефект !


- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
Нов троиник ,и аз минах по този път.Със годините троиника се скапва и трябва подмяна.30лв е и уж немски.Успех!
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
Някой говереше за такъв тройник само,че от метал ?
И преди слагане на маркучите към тройник или нещо друго(там където ще влязат),има ли нещо с което примерно да ги намажа отвътре ...преди време ако несе лъжа някой слагаха по малко грес,слагаш маркуча и стягаш със скобата за по-добро запечатване...
И преди слагане на маркучите към тройник или нещо друго(там където ще влязат),има ли нещо с което примерно да ги намажа отвътре ...преди време ако несе лъжа някой слагаха по малко грес,слагаш маркуча и стягаш със скобата за по-добро запечатване...

Последна промяна от altanivan на Пет 24 дек 2010 17:51, променено общо 4 пъти.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10439
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
altanivan написа:Оригинален в Юнитрейд ли да търся ?
Може и в Порше.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
Метален незнам да има отпред за при датчиците.Отстрани за главата има,понеже съм виждал и се слага на доста двигатели,но горния не съм го виждал в изпълнение от метал.
Разтече ли се - смяна.Проблема е,че с времето пластмасата се измята от жегата и като я надуе и антифриза от налягането и започва да лее.Тогава следва смяната с нов (задължително хубав).

Разтече ли се - смяна.Проблема е,че с времето пластмасата се измята от жегата и като я надуе и антифриза от налягането и започва да лее.Тогава следва смяната с нов (задължително хубав).

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
Моя тройник протече, смених го с нов, някъде около 20 лева струваше новият от АУТО+!
Не се мина и 5 дни, и почна да сълзи съвсем леко, а гумичките на тройника са сменени!
Отидох пак до сервиза, и ония Цървуляк, ми каза че за него нямало теч щом не губя течност!
Аз му казвам че сълзи колко да изцапа по двигателя!
Та за сега немога да отркия проблема!
Ако някой има идея нека сподели!
Дали не изпуска от гумичката!?
А на колегата който сменя тройника, ако не го е сменил вече, по-добре преди да го сложе, да му мацне малко силикон между двете снадки, щот мойто там просълзе, незнам дали е от неграмотно поставяне или от самия троиник!
Не се мина и 5 дни, и почна да сълзи съвсем леко, а гумичките на тройника са сменени!
Отидох пак до сервиза, и ония Цървуляк, ми каза че за него нямало теч щом не губя течност!
Аз му казвам че сълзи колко да изцапа по двигателя!
Та за сега немога да отркия проблема!
Ако някой има идея нека сподели!
Дали не изпуска от гумичката!?
А на колегата който сменя тройника, ако не го е сменил вече, по-добре преди да го сложе, да му мацне малко силикон между двете снадки, щот мойто там просълзе, незнам дали е от неграмотно поставяне или от самия троиник!
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
Днес намерих един стар тройник в нас и малко си поиграх!Това което съм показал с двете червени чертички го изпилих даже повечко от нивото на самата повърхност ,като го сложиш на гладко леко стои като дъга!Иначе от топлина на двигателя се извива в обратна по посока,пък и двете метални тръбички които са сложени за преминаването на болчетата винаги излизат малко повече напред и от там също идва проблем с течовече.Та за това и тях ги изпилих малко .. мисля че ако го сложа него сега,ще изкара повече отлкото един нов...
В момента горе долу изглежда така ,обратно на това което се получава от топлината и протича
Последна промяна от altanivan на Пет 24 дек 2010 21:49, променено общо 1 път.
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
altanivan написа:
Днес намерих един стар тройник в нас и малко си поиграх!Това което съм показал с двете червени чертички го изпилих даже повечко от нивото на самата повърхност ,като го сложиш на гладко леко стои като дъга!Иначе от топлина на двигателя се извива в обратна по посока,пък и двете метални тръбички които са сложени за преминаването на болчетата винаги излизат малко повече напред и от там също идва проблем с течовече.Та за това и тях ги изпилих малко .. мисля че ако го сложа него сега,ще изкара повече отлкото един нов...
може и да си прав, но погледни главата там където се монтира фланеца дали няма язви в алуминия

-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
Ако несе лъжа може би да имаше леки яжви,и сигурно ще трябва малко да я тръкна с шкурка...
Не разбрах колеги правилно ли е това ,че е хубаво дасе маже с грес където се слага маркуча ?
Не разбрах колеги правилно ли е това ,че е хубаво дасе маже с грес където се слага маркуча ?
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
altanivan написа:Ако несе лъжа може би да имаше леки яжви,и сигурно ще трябва малко да я тръкна с шкурка...
Не разбрах колеги правилно ли е това ,че е хубаво дасе маже с грес където се слага маркуча ?
трябва да ляга на равно без язви, ако са големи се оправят с наваряване и фреза

а за греста е хубаво да се слага ама малко не като за наяждане


-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?
на много двигатели решавам проблема с прав шлаиф и подходящ накрайник ,като почиствам старателно язвите до чист метал и после ги запълвам с двукомпонентно лепило, като стегне с шкурката изравняване и монтаж на нов тройник ,има коли които съм правил преди повече от 5 г. и до сега се държат мъжки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 35 госта