
Въпрос за покупка на Пасат 1.8Т
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 25 мар 2011 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Въпрос за покупка на Пасат 1.8Т
Здравейте колеги!Ноз съм във форума на се надявам,че вече ще съм постоянно тук. Блазни ме да си купя Пасат 4 1.8Т след това съм решил веднага да му сложа ГИ.Може ли да ми дадете нькакъв съвет какъв е разхода на гориво на този мотор?Скъпа ли е поддръжката,като смяна на консумативи има ли голям ресур турбото в сравнение с това на дизела?Ако не е подходящ този мотор препоръчайте ми такъв за това купе (по-малкия 125к.с ми се вижда слабичък за това купе) искам само да е бензинов за да мога да сложа газ. Благодаря ви всяко ваше мнение ще ми е от полза! 

-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 06 юли 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Въпрос за покупка на Пасат 1.8Т
Пасата който иска6 да си купуваш е 5- ца а не 4-ка
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за покупка на Пасат 1.8Т
Колега използвай търсачката
Има много писано за този мотор има и теми за газифицирането му
Определено е добър избор стига да попаднеш на читав 



- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за покупка на Пасат 1.8Т
Ангренажа му,както и другите ремъци и ролки,не са с нищо по-различни от на 1.8 125 коня и пак си струват същите пари +-20лв
Като цена са според зависи коя година ще е колата,защото с времето внасят някои изменения по обтегача на ремъка и по броя на зъбите на ремъка (слагат ремък,който е с един зъб по-малко при някои).
Иначе за турбото и ресурса му,не мога да кажа - не съм се занимавал с това.
За бобините на запалването мога да ти кажа - за 1.8 125 коня са по маса пара едната (мисля,че са 2 общо при тях), за 1.8Т са няма 100лв на бройка (общо са 4).Иначе мотора върви,не е лош,до към 2000 оборота го няма никакъв ама все пак е 20 клапанов и е нормално да не иска да върви в ниските обороти.
Ако е читав екземпляра,ще си доволен.
Гледай му внимателно климатика или климатроника,като го избираш,понеже са си доста проблемни.


Иначе за турбото и ресурса му,не мога да кажа - не съм се занимавал с това.
За бобините на запалването мога да ти кажа - за 1.8 125 коня са по маса пара едната (мисля,че са 2 общо при тях), за 1.8Т са няма 100лв на бройка (общо са 4).Иначе мотора върви,не е лош,до към 2000 оборота го няма никакъв ама все пак е 20 клапанов и е нормално да не иска да върви в ниските обороти.
Ако е читав екземпляра,ще си доволен.
Гледай му внимателно климатика или климатроника,като го избираш,понеже са си доста проблемни.

Re: Въпрос за покупка на Пасат 1.8Т
И вссе пак,горенето на бобини си е патент на 1.8Т и мисля, че за това спор не може да има.Иначе колегите са прави - гледай добре колата, че после може много да плачеш.
Окачване - около 500лв, ролки и ремъци и те там някъде.Климатика задължително да работи както и перката му, че там и 2 бона може да не те оправят.Леки проблеми с електрониката и най-вече ABS -са, но и там е до късмет.
Окачване - около 500лв, ролки и ремъци и те там някъде.Климатика задължително да работи както и перката му, че там и 2 бона може да не те оправят.Леки проблеми с електрониката и най-вече ABS -са, но и там е до късмет.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 19 дек 2010 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за покупка на Пасат 1.8Т
абе вие какво го наплашихте човека какви са тези ролки ремъци 500лв аз като ги сменях преди месец 280 лв с труда какви са тези цени.няма да сбъркаш колега мотора е можеби най добрия за това купе,бензинов де.подръжката е същата като на всеки друг такъв пасат+ ЕДНО ТУРБО ОТГОРЕ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта