Къде може да се постави климатик на пасат б4 тди 90 коня?
Къде може да се постави климатик на пасат б4 тди 90 коня?
Здравейте колеги искам да попитам може ли изобщо да се постави климатик на пасат б4,който заводски няма такъв?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Къде може да се постави климатик на пасат б4 тди 90 коня?
може и няма никаъв проблем.Има 10тина теми вече за монтаж на климатик/климароник.В предивд годината на колата,по-добиря и евтин вариант е климатик,понеже трониците правят доста проблеми,заради годинките си и частите са оскъдни.
Най-добре кола донор със същия двигател.Сваляш всичко и прехвърляш на твоята.Става дума да е със същия двигател,за да ти паснаш шайбите и стойката за компресора към блока,иначе компресора и тръбите са същите за всички В4-ки.Иначе ти трябват :
-компресор с шайбите по двигателя и стойката му
-тръбите по колиматика
-дехидратор (нов)
-кожуха под таблото - тялото с клапите,вентилатора (той също е различен),тялото с изпарителя
-панелчето с жилатъа и врътките,както и двете бутончета за климатика
-ако си със жабка - нова жабка,по-плитка или да се отреже твоята.Поличката под жабката също се сменя.
Отвън :
-воден радиатор,най-големия за модела (ако не си с него,ама едва ли),нови водни съединения,отговарящи на големия радиатор
-двойна перка,вмсето сегашната единична
-климатичния радиатор пред водния (кондензатор)
-резервоара за вакуум и вакуум проводите до него
-ел. инсталацията на климатика както отвън,така и вътре,вклю'чително и датчиците за обледяване на изпарителя и датчика за външна температура.
Общо взето е това.Може да се използва и донор Пасат В3,но трябва да е производство след 07.92-ра за да е за новия фреон,защото ако е за стария фреон,няма как да се сложи при теб компресора - няма да паснат ремъците,понеже при В4 вече е пистов,а при В3 за стария фреон,са си трапецовидни.
Практиката ми показва,че сумарно всичко а т.е. купуването на чаркове 2-ра,монтажа,зареждането,отстраняването на всички изникнали проблеми (не развили се резби по тръбите на климатика,течщ компресор,изгоряла някоя степен на перката или пък не добре работещ датчик и т.н.) излиза около 1000лв като инвестиция (200-350 за частите,около 300-350 за монтажа + фреона,ако не си го монтираш сам,ремонт на компресора и други подобни за останалата сума).

Най-добре кола донор със същия двигател.Сваляш всичко и прехвърляш на твоята.Става дума да е със същия двигател,за да ти паснаш шайбите и стойката за компресора към блока,иначе компресора и тръбите са същите за всички В4-ки.Иначе ти трябват :
-компресор с шайбите по двигателя и стойката му
-тръбите по колиматика
-дехидратор (нов)
-кожуха под таблото - тялото с клапите,вентилатора (той също е различен),тялото с изпарителя
-панелчето с жилатъа и врътките,както и двете бутончета за климатика
-ако си със жабка - нова жабка,по-плитка или да се отреже твоята.Поличката под жабката също се сменя.
Отвън :
-воден радиатор,най-големия за модела (ако не си с него,ама едва ли),нови водни съединения,отговарящи на големия радиатор
-двойна перка,вмсето сегашната единична
-климатичния радиатор пред водния (кондензатор)
-резервоара за вакуум и вакуум проводите до него
-ел. инсталацията на климатика както отвън,така и вътре,вклю'чително и датчиците за обледяване на изпарителя и датчика за външна температура.
Общо взето е това.Може да се използва и донор Пасат В3,но трябва да е производство след 07.92-ра за да е за новия фреон,защото ако е за стария фреон,няма как да се сложи при теб компресора - няма да паснат ремъците,понеже при В4 вече е пистов,а при В3 за стария фреон,са си трапецовидни.
Практиката ми показва,че сумарно всичко а т.е. купуването на чаркове 2-ра,монтажа,зареждането,отстраняването на всички изникнали проблеми (не развили се резби по тръбите на климатика,течщ компресор,изгоряла някоя степен на перката или пък не добре работещ датчик и т.н.) излиза около 1000лв като инвестиция (200-350 за частите,около 300-350 за монтажа + фреона,ако не си го монтираш сам,ремонт на компресора и други подобни за останалата сума).

Re: Къде може да се постави климатик на пасат б4 тди 90 коня?
Благодаря ти колега за информацията,много беше полезен,ама за жалост си е доста голяма инвестиция 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта