Проблеми с пасатора
Проблеми с пасатора
Колеги пасатора започна да прекъсва нещо не точно прекъсване ами като че ли недостиг на гориво май има защото не може да държи тихи обороти смисъл държи ги но се тресе и ту паднат ниски ту се вдигнат. Като задържа газта примерно до средно положение без да я мърдам не работи плавно а на прекъсвания. Колата беше стояла доста време без да е карана дали е възможно и от това нещо да е. Работи и на газ и на бензин, но аз я карам само на газ рядко на бензин.Двигателя е 1,6 чист карбуратор. Разглобих карбуратора и една клапа отгоре незнам за какво служи нещо не ми изглежда вред направих един клип за да видите и да ми кажете дали е нормално да се движи така тази клапа и нормално как трябва да стои. Ето го видеото http://vbox7.com/play:7d0ebc0595
Re: Проблеми с пасатора
popov1300 написа:не може да държи тихи обороти смисъл държи ги но се тресе и ту паднат ниски ту се вдигнат. Като задържа газта примерно до средно положение без да я мърдам не работи плавно а на прекъсвания.
Оборотите на празен ход се регулират чрез изпарителя на газовото устройство(има подфорум за газови устройства и много информация).
За работа на двигателя с прекъсвания - прегледай и почисти свещите, кабелите им, контактите на дистрибуторната капачка, палеца.
Не си играй с клапите на карбуратора, че механиката им не е достатъчно дуракоустойчива.

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Проблеми с пасатора
требе му реглажче на курбуратора 

Re: Проблеми с пасатора
Колеги ето едно видео как работи двигателя а също и снимки на дистрибуторната ми капачка и палеца,според вас ако ги сменя ще промени ли работата си двигателя. На клипа ми е спукано гърнето малко отдоло затова бучи малко повече в един смотан тротоар "малко" го закачих
и от тогава бучи ще го оправя но след някой друг ден. ето го клипа http://vbox7.com/play:5dc3d52b73 ето и снимките http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 22233h.jpg http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 22272a.jpg http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 22356j.jpg

Последна промяна от popov1300 на Сря 17 авг 2011 1:05, променено общо 1 път.
Re: Проблеми с пасатора
Палеца си е за смяна ( струва ми се , че с почистване няма да стане по-добър, но може да пробваш). Нагорелите контакти на дистрибуторната капачка трябва да се почистят до метален блясък. Графитчето в средата на капачката ( не съм виждал в такова състояние) също трябва да се почисти или смени. При преглед на контактите винаги почиствай палеца и в мястото на контакт с графитчето, а не само върха му.
Последна промяна от ARusev на Вто 16 авг 2011 22:18, променено общо 1 път.
Re: Проблеми с пасатора
Може, ако е рекъл Господ!
Но е добре винаги преди началото на зимата, а и в началото на лятото, да преглеждаш и почистваш тези контакти. Колкото по-често, толкова по-малко ядове.

Но е добре винаги преди началото на зимата, а и в началото на лятото, да преглеждаш и почистваш тези контакти. Колкото по-често, толкова по-малко ядове.

Re: Проблеми с пасатора
Аз така я взех колата нищо не съм пипал по нея явно е карано с тази капачка мнооого километри 

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми с пасатора
Браво колега. Темата ти е образец, за описване на даден проблем. Клипове, снимки, текстова част.
Единствено остана да направим и един ТЕЛЕ-МОСТ на живо и да оправим колата.
За съжаление и аз не мога да ти помогна с нищо конкретно. Сменях капачка и палец миналата година. Като цени са 7-8 лв палеца и 15-20 лева капачката. Ако прекъсва по един и същ начин и на газ и на безин, значи би трябвало да се насочиш към запалителната част - свещи, кабели, делко, бобина, центровка на запалването и т.н. Също така делкото ти май е от по-старите. Трябва да имаш вакуумен регулатор, който върти предварението в зависимост от натоварването. Центробежен не помня имаше ли. Така, че и от делкото може да изкочи зайчето.


За съжаление и аз не мога да ти помогна с нищо конкретно. Сменях капачка и палец миналата година. Като цени са 7-8 лв палеца и 15-20 лева капачката. Ако прекъсва по един и същ начин и на газ и на безин, значи би трябвало да се насочиш към запалителната част - свещи, кабели, делко, бобина, центровка на запалването и т.н. Също така делкото ти май е от по-старите. Трябва да имаш вакуумен регулатор, който върти предварението в зависимост от натоварването. Центробежен не помня имаше ли. Така, че и от делкото може да изкочи зайчето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Kr1s0o и 85 госта