С една или две гарнитури - Б3
С една или две гарнитури - Б3
Колеги протече гарнитурата на капака на клапаните. Сменях я преди 1000км и пак протече та въпроса ми е мога ли върху старата гарнитура да сложа новата и тогава да сложа капака или не е хубаво така да се прави. Двигателя е 1,6 75 коня пасат б3 е колата.Гарнитурата е коркова и новата дето взех пак е корк.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: С една или две гарнитури
Най-вероятно ще приплъзнат една спрямо друга гарнитурите и ще стане по-зле!
На коркови гарнитури дори е забранено да се слага силикон заради приплъзването по него.
На коркови гарнитури дори е забранено да се слага силикон заради приплъзването по него.
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: С една или две гарнитури
Знам, че има и гумени гарнитури, но бяха към 30-тина лв., а корковата към 8-10. Виж да не би капакът да е крив и колкото и гарнитури да сменяш - все ще тече. Да не би да ги пренатягаш, да се пукат след време и от там да пропускат? 

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: С една или две гарнитури
В никакъв случай не слагай две още повече ще протече
Купуваш гумена на Ланди-ренцо върви в комплект с шпилките около 20лв, почистваш хубаво главата и капака с обезмаслител и без никакви силикони слагаш новата и забравяш за течове от там 


- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: С една или две гарнитури - Б3
Гарнитурите Виктор Рейнц също не са за пренебрегване.
- tihony_audio
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: С една или две гарнитури
vasilb написа:Знам, че има и гумени гарнитури, но бяха към 30-тина лв., а корковата към 8-10...
Аз взех коркова за 5 лв., почистих добре (и без да се занимавам със силикони) я сложих. Да чукам на дърво, вече 2000 км. нямам проблеми (дано и за напред да е така). Често колеги споменават изкривен капак като причина за теча

Успех

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: С една или две гарнитури - Б3
Нещото, което се забравя да се спомене, при монтиране на корковата гарнитура е че се стяга веднъж и не се донатяга повече. И се стяга от средата към края.
- tihony_audio
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: С една или две гарнитури - Б3
drago_tr написа:Нещото, което се забравя да се спомене, при монтиране на корковата гарнитура е че се стяга веднъж и не се донатяга повече. И се стяга от средата към края.
Да, важно пояснение, само че може да се донатегне малко АКО просълзи

Re: С една или две гарнитури - Б3
от средата към края не е правилно,защото някой ще тръгне целия ред отдолу да стегне първо.
на спираловиден принцип се стяга
http://www.qclt.com/html/%E6%A0%87%E8%8 ... dk00ic.gif
на спираловиден принцип се стяга
http://www.qclt.com/html/%E6%A0%87%E8%8 ... dk00ic.gif
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: С една или две гарнитури - Б3
Корковата не тече макс. 5000км и после залива всичко с масло 
Слага се гумена,като може да се сменят шпилките,може и не.Аз избягвам да сменям шпилки,защото често се късат в главата и става фал.Махат се внимателно металните пръстени на гумената г-ра при отворите за шпилките и става супер и със старите.Всичко се намазва със силикон (хубав,на Рейнц примерно) и се стяга 10Нм .След това се забравя за този проблем години наред
Аз използвам гарнитури на Рейнц (без шпилки около 22-25лв) и Елринг (около 20-тина лв без шпилки).


Слага се гумена,като може да се сменят шпилките,може и не.Аз избягвам да сменям шпилки,защото често се късат в главата и става фал.Махат се внимателно металните пръстени на гумената г-ра при отворите за шпилките и става супер и със старите.Всичко се намазва със силикон (хубав,на Рейнц примерно) и се стяга 10Нм .След това се забравя за този проблем години наред

Аз използвам гарнитури на Рейнц (без шпилки около 22-25лв) и Елринг (около 20-тина лв без шпилки).

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: С една или две гарнитури - Б3
капаците обикновено са криви.Аз ги лекувам с чук и специално изработен от мен VAG TOOL (дъсче).Слагам и стягам капака без гарнитура и шините.След което с дъсчето причуквам внимателно капака по ръба дето ляга гарнитурката,като ползвам равнината на главата за да изправя капака.И така докато спре капака да куцука.В практиката си имам доста изправени капаци.
Другият вариант е капак от G60.Халуминтиев е капака няма кривене.
Другият вариант е капак от G60.Халуминтиев е капака няма кривене.
- sensho1980
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: С една или две гарнитури - Б3
Аз карам с коркова вече 60хиляди като я слагах я намазах с силикон като предварително всичко беше почистено с обезмаслител притегнах я на ръка да кажем с сила 0.5 1 килограм и като дръпна силикона 1 ден дозатегнах еми нямах грам теч и още нямам гарнитурата беше 6 лева
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: С една или две гарнитури - Б3
Ами да,защото си и сложил и силикон
Иначе ако е само коркова - макс. 5000км без да се разтече .Люси правилно каза,проблема е в капака,криви се и не уплътнява добре,заради което новата г-ра протича след кратко време ако не е намазана със силикон,който да уплътни кривините по капака.
За притягането има и друг момент - гадните гайки масово си се саморазвиват.Стягаш си ги,гласиш си всичко,после притягаш пак и след няколко хиляди км пак са хлабави.Аз започнах вече да ги мажа с резбоосигурител за да не се саморазвиват (не от този,с който се късат после,а с който се развиват малко по-тежичко) и забравих за проблемите със саморазвиване на разни неща.


За притягането има и друг момент - гадните гайки масово си се саморазвиват.Стягаш си ги,гласиш си всичко,после притягаш пак и след няколко хиляди км пак са хлабави.Аз започнах вече да ги мажа с резбоосигурител за да не се саморазвиват (не от този,с който се късат после,а с който се развиват малко по-тежичко) и забравих за проблемите със саморазвиване на разни неща.

Re: С една или две гарнитури - Б3
не може ли да се прескочи момента с намазването като сложим една федерка,или друг осигурителен елемент против саморазвиване
или пак същата бира ?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 56 госта