С една или две гарнитури - Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
popov1300
Мнения: 137
Регистриран на: Съб 14 авг 2010 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pz

С една или две гарнитури - Б3

Мнениеот popov1300 » Нед 09 окт 2011 13:37


Колеги протече гарнитурата на капака на клапаните. Сменях я преди 1000км и пак протече та въпроса ми е мога ли върху старата гарнитура да сложа новата и тогава да сложа капака или не е хубаво така да се прави. Двигателя е 1,6 75 коня пасат б3 е колата.Гарнитурата е коркова и новата дето взех пак е корк.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: С една или две гарнитури

Мнениеот radotom » Нед 09 окт 2011 13:44


Най-вероятно ще приплъзнат една спрямо друга гарнитурите и ще стане по-зле!
На коркови гарнитури дори е забранено да се слага силикон заради приплъзването по него.


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: С една или две гарнитури

Мнениеот vasilb » Нед 09 окт 2011 13:54


Знам, че има и гумени гарнитури, но бяха към 30-тина лв., а корковата към 8-10. Виж да не би капакът да е крив и колкото и гарнитури да сменяш - все ще тече. Да не би да ги пренатягаш, да се пукат след време и от там да пропускат? :)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: С една или две гарнитури

Мнениеот Теодор » Нед 09 окт 2011 14:20


В никакъв случай не слагай две още повече ще протече :idea: Купуваш гумена на Ланди-ренцо върви в комплект с шпилките около 20лв, почистваш хубаво главата и капака с обезмаслител и без никакви силикони слагаш новата и забравяш за течове от там :wink:


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: С една или две гарнитури - Б3

Мнениеот plamen000000 » Съб 19 ное 2011 21:14


Гарнитурите Виктор Рейнц също не са за пренебрегване.


Потребителски аватар
tihony_audio
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: С една или две гарнитури

Мнениеот tihony_audio » Съб 19 ное 2011 21:20


vasilb написа:Знам, че има и гумени гарнитури, но бяха към 30-тина лв., а корковата към 8-10...


Аз взех коркова за 5 лв., почистих добре (и без да се занимавам със силикони) я сложих. Да чукам на дърво, вече 2000 км. нямам проблеми (дано и за напред да е така). Често колеги споменават изкривен капак като причина за теча :!:

Успех :да:


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: С една или две гарнитури - Б3

Мнениеот drago_tr » Съб 19 ное 2011 21:26


Нещото, което се забравя да се спомене, при монтиране на корковата гарнитура е че се стяга веднъж и не се донатяга повече. И се стяга от средата към края.


Потребителски аватар
tihony_audio
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: С една или две гарнитури - Б3

Мнениеот tihony_audio » Съб 19 ное 2011 21:28


drago_tr написа:Нещото, което се забравя да се спомене, при монтиране на корковата гарнитура е че се стяга веднъж и не се донатяга повече. И се стяга от средата към края.


Да, важно пояснение, само че може да се донатегне малко АКО просълзи :!:


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: С една или две гарнитури - Б3

Мнениеот kr1s0 » Съб 19 ное 2011 22:03


от средата към края не е правилно,защото някой ще тръгне целия ред отдолу да стегне първо.
на спираловиден принцип се стяга
http://www.qclt.com/html/%E6%A0%87%E8%8 ... dk00ic.gif


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: С една или две гарнитури - Б3

Мнениеот zfa159 » Съб 19 ное 2011 22:33


Корковата не тече макс. 5000км и после залива всичко с масло :)
Слага се гумена,като може да се сменят шпилките,може и не.Аз избягвам да сменям шпилки,защото често се късат в главата и става фал.Махат се внимателно металните пръстени на гумената г-ра при отворите за шпилките и става супер и със старите.Всичко се намазва със силикон (хубав,на Рейнц примерно) и се стяга 10Нм .След това се забравя за този проблем години наред :)
Аз използвам гарнитури на Рейнц (без шпилки около 22-25лв) и Елринг (около 20-тина лв без шпилки).
:beer


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: С една или две гарнитури - Б3

Мнениеот vit_autosofia » Нед 20 ное 2011 7:09


капаците обикновено са криви.Аз ги лекувам с чук и специално изработен от мен VAG TOOL (дъсче).Слагам и стягам капака без гарнитура и шините.След което с дъсчето причуквам внимателно капака по ръба дето ляга гарнитурката,като ползвам равнината на главата за да изправя капака.И така докато спре капака да куцука.В практиката си имам доста изправени капаци.
Другият вариант е капак от G60.Халуминтиев е капака няма кривене.


Потребителски аватар
sensho1980
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: С една или две гарнитури - Б3

Мнениеот sensho1980 » Нед 20 ное 2011 7:36


Аз карам с коркова вече 60хиляди като я слагах я намазах с силикон като предварително всичко беше почистено с обезмаслител притегнах я на ръка да кажем с сила 0.5 1 килограм и като дръпна силикона 1 ден дозатегнах еми нямах грам теч и още нямам гарнитурата беше 6 лева


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: С една или две гарнитури - Б3

Мнениеот zfa159 » Нед 20 ное 2011 10:23


Ами да,защото си и сложил и силикон :) Иначе ако е само коркова - макс. 5000км без да се разтече .Люси правилно каза,проблема е в капака,криви се и не уплътнява добре,заради което новата г-ра протича след кратко време ако не е намазана със силикон,който да уплътни кривините по капака.
За притягането има и друг момент - гадните гайки масово си се саморазвиват.Стягаш си ги,гласиш си всичко,после притягаш пак и след няколко хиляди км пак са хлабави.Аз започнах вече да ги мажа с резбоосигурител за да не се саморазвиват (не от този,с който се късат после,а с който се развиват малко по-тежичко) и забравих за проблемите със саморазвиване на разни неща.
:beer


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: С една или две гарнитури - Б3

Мнениеот kr1s0 » Пон 21 ное 2011 0:08


не може ли да се прескочи момента с намазването като сложим една федерка,или друг осигурителен елемент против саморазвиване :roll: или пак същата бира ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 56 госта