Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
golemia86
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 06 окт 2011 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Popovo

Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?

Мнениеот golemia86 » Нед 09 окт 2011 16:03


Възможно ли е тихите обороти на Passat B.3 (1.8 Mi, 90 HP), да се влияят от температурния датчик на водата. Датчиците са означени с цифри по 3 в 3 групи като на оригиналния след тях има буква С (це), а след тези на този който поставих - В (бе).




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?

Мнениеот Теодор » Нед 09 окт 2011 16:24


Не само е възможно но точно такава роля играе датчика освен да подава сигнал към уреда на таблото :idea: Твоя трябва да е с жълт кант на него, има и с зелен но той е за дизелови двиг.


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?

Мнениеот brad4edat » Нед 09 окт 2011 17:51


Да на passat B4 се влияят и то доста добре от датчика за водата, доста главоболия създаде, докато го установиме :beer


Потребителски аватар
golemia86
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 06 окт 2011 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Popovo

Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?

Мнениеот golemia86 » Вто 11 окт 2011 18:12


golemia86 написа:Възможно ли е тихите обороти на Passat B.3 (1.8 Mi, 90 HP), да се влияят от температурния датчик на водата. Датчиците са означени с цифри по 3 в 3 групи като на оригиналния след тях има буква С (це), а след тези на този който поставих - В (бе).

колега от този които отива към компютъра ли или друг?


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?

Мнениеот brad4edat » Чет 13 окт 2011 1:36


До колкото си спомням, аз сменях този дето е на "тройника", май така му казваха. Дебелия маркуч излизащ от блока, точно до самия двигател. Мисля че този датчих сменях и оборотите се оправиха. Датчика лъжеше уж компютъра, а на VAG излизаше друга стойност.


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?

Мнениеот siko2 » Чет 13 окт 2011 7:27


brad4edat написа:До колкото си спомням, аз сменях този дето е на "тройника", май така му казваха. Дебелия маркуч излизащ от блока, точно до самия двигател. Мисля че този датчих сменях и оборотите се оправиха. Датчика лъжеше уж компютъра, а на VAG излизаше друга стойност.


Демек на ваг-а излизат нормални стойности а иначе са други?


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?

Мнениеот brad4edat » Чет 13 окт 2011 23:13


Немога да го обясна точно, но датчиците са няколко и се получават разни разминавания. На таблото показва примерно 85* а реално са 93* примерно, и vag си ги показва 93 пък компютъра си мисли за 85, и се получаваше една какафоия при мен eusa


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Passat B.3Тихите обороти да се влияят от датчика на водата?

Мнениеот dj_tuhla » Пет 14 окт 2011 7:46


Колега, "компютъра", т.е. контролера който управелява мотора (съкратено ЕКУ) е нещото което си говори с VAG-Com,
така че това което той си мисли излиза и на VAG-COM-а. Това какво показва на таблото пък е съвсем отделно и по никакъв начин няма абсолютно никаква връзка с работата на мотора.

Отделно, този датчик променя параметри от управлението до показание 50 градуса, т.е. ЕКУ-то спира да го "бръсне" след 50 градуса.. така че дали ще си мисли контролера, че е 75 или 95 градуса антифриза, това не оказва никакво влияние ако реалната му темп. е над 50градуса.

За празния ход по-скоро вижте да не смуче въздух от някъде на първо четене .. тампона на моното, спукан маркуч, този от сервото например и т.н. ..



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта