Проблем с парното на Пасат В3

Техническа и сервизна информация за Passat
SladurVW
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с парното на Пасат В3

Мнениеот SladurVW » Нед 09 окт 2011 19:52


Здравейте колеги.
Колата е Пасат В3, 1,8 моно 90 коня 92г., ABS мотор.
Днес вечерта реших да пусна парното на топло и с неприятност констатирах, че топлото не идва, като колата си достигна нормалната си температура - около 80-85 градуса. За последно като го ползвах всичко си бе о,к.
По едно време леко почти недоловимо се стопли въздуха.
Колата е с климатик и през цялото лято го ползвах. Имам лошото чувство, че може да са ми изгорели клапите в таблото.
:banghead: :banghead: :banghead:




Потребителски аватар
Sah0to
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 16 авг 2010 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проблем с парното на Пасат В3

Мнениеот Sah0to » Нед 09 окт 2011 21:22


Колега , когато пуснеш парното и ако излизат мъхове...значи е от клапата. И аз имах същият проблем. След като я залепих с алуминиево тиксо се оправи. Дано съм ти бил полезен :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с парното на Пасат В3

Мнениеот zfa159 » Нед 09 окт 2011 21:51


при тези коли радиаторчето на парното не може да се запуши...т.е. може де,ама много зор и мизерия трябва да види.За клапите обаче - редовен проблем на модела и изобщо на марката (аз с ужас установих, че на Поло и Лупо от 2000+ година,клапите са същите,метални с дунапренче по тях...).Съответно ако маркучите към и от радиаторчето са си топли,а вътре няма топло - клапи.Така или иначе при отхлупването на таблото,не е лошо да се смени и радиаторчето,за да не я сглобиш и то да се разтече след месец-два и да трябва пак да се отваря.
В твоя случай вариантите са следните :
-вариант 1 е да не пипаш климатика,да се счупят 2 щипки на кожуха и да се ремонтира само частта с клапите.Така или иначе винаги се сваля таблото.
-вариант 2,който е силно препоръчителен е да се източи фреона от климатика и да се разглоби и почисти всичко.Причината да е по-удачен вариант 2,е че заводски тази кола няма филтър за купето и при климатичния радиатор положението често е като на долу показаната снимка и тази мизерия си остава там и скоро сменяш климатичен радиатор,който по-добре за теб е да не знаеш колко струва :screwy Точно поради тази причина,след ремонта е много желателно да се сложи фитър за купе на колата и да не се занимаваш повече с това упражнение.Слага се кутия за филтър от Пасат В4 (става 1:1 на В3) нова (около 35-40лв оригинална) или 2-ра ръка и един филтър за 10-15лв,който си сменяш за напред редовно :)
Ето и снимка на изпарител от Пасат В3 ,която е доста често срещана при повечето В3-ки :
31082009.JPG



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта