yanio написа:Rado би ли вкарал малко яснота за премахването му при AVF мотор. Впечатления ? Звук , вървеж , пушене промениха ли се ? Защото и аз смятам да го махам
Мерси !
Ми...да почна отначало

Внуших си,че е запушен.....а и съм с по-палав софт,та реших да го видя,в същото време да си поогледам турбото,геометрии и т.н.!Хвърлих инструмент,облякох работните парцали и айде на канала

Откачих колектора от турбото,после отдолу под колата от скобата и всичко излезе отгоре през двигателя-тръба с катализатор!Оттам с оборотен автомобил веднага до майстор заварчик!Реших,че просто ще отворим люк и ще го избушим....така и стана,събрах парчетата в една торбичка,теглото е 560 гр.!
Равносметката е: колата се "поотпуши" на вървене,не много,но все пак осезаемо...
звука в ниските си е същият,но при леко подаване на газта се чува един много приятен галещ ухото звук,или с други думи-малко по-хубаво шумен
относно пушека...не съм много сигурен,но сякаш се увеличи в малките обороти,в големите си е все така......като цяло-една идея повече пушек,но не го твърдя на 100%
56 лева в плюс към бюджета (мъжки пари)
Като цяло моя не беше запушен,но съм доволен от интервенцията,както казах и по горе катализаторите на повечето автомобили са си изпяли песента и са като картоф в тръба
