Б4 пали трудно на загрят двигател
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Б4 пали трудно на загрят двигател
Двигателя е 2000куб 16В.Студен пали перфектно.Като загрее въртя по 2 3 пъти.Дайте инфо за температурните датчици.
- plambata13
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 09 ное 2009 15:20
- Автомобил: Passat B6 TDI
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
Виж регулатора на бенз.рейка дали държи налягане,ако прокапва е от него.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
Браво,най-накрая отговор.Мерси колега.Би ли ми казал само как изглежда,да знам какво да търся.Да отбележа,че забелязах и изход за вакум който е свободно отворен.Утре ще го снимам ако има време.Не вярвам да е нормално това.
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
пробвай да развиеш капачката на резервоара. аз имах същия проблем и се оказа че капачката образува вакум в резервоара и при развита капачка пали от раз. като я затегна до край отново проблем.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
Това за капачката ми звучи меко казано не реално,най-малкото едва ли ще има значение дали двигателя е топъл или не.Все пак ще пробвам.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
Макар да бях сигурен в резултата,пробвах номера с капачката.Не се получи.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
Оказа се,че проблема е още след първото запалване,без зачение дали е топъл или студен двигателя.Регулатора на раейката визуално е добре,ако съм гледал правилно.Остава да търся кола със същия двигател да видя къде отива маркуча от свободния ми вакум.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
Незнам как е при твоя двигател но при ADY 2,0i се оказа реле30!!!Ако го имаш това реле.провери го!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 03 окт 2011 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
Стартера ми правеше тези номера.
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
здрасти приятел и аз имах същия проблем проверих всичко стартери свещи кабели и накрая се оказа клемореда на на патрона за запалването смених го и сега нямам никакви проблеми
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
Аз нямам проблем със стартера.Той си върти нормално,поне за сега.Колата не пали,Колегата kristianatanasov,ако може да каже какъв е бил неговия проблем преди да смени РЕЛЕ 30.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
sniper79 написа:Аз нямам проблем със стартера.Той си върти нормално,поне за сега.Колата не пали,Колегата kristianatanasov,ако може да каже какъв е бил неговия проблем преди да смени РЕЛЕ 30.
Аз нямам реле 30 случая е с колегата lmm ( memberlist.php?mode=viewprofile&u=126625 )
При първо палене нямаше никакъв проблем,колата пали от раз....обаче ако след 10мин.например колата се загаси,и се опита да се запали не искаше!!!Случвало се е да висиме 1час докато реши да запали....От там се светнахме че нещо в колата прегрява и му трябва време за да изстине.....Лошото е че докато се открие кое е причината колата започна и да загасва в движение,правеше го рядко но можеш да си представиш какво е да го направи на светофар и после да не можеш да запалиш......Иначе колегата смени темп.датчик който се оказа напълно здрав,и ходи на диагностика в Юнитрейд-нищо-казали темп.датчик!
В газ-сервиз са му казали че е от това реле-отворили го презапоили всички спойки и от 1година няма проблем!!!
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
При мен по скоро двигателя се дави с бензин.Снощи като рових в багажника намерих сменен бензинов клапан.Стария собственик каза,че са сменили нещо щото колата се е давила.Бубината му работи,остава да не е затварял.След малко ще ходя да видя как е клапана който е в момента на колата.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
Пиши как си решил проблема......да видим дали съм бил прав!
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Re: Б4 пали трудно на загрят двигател
Преди малко сменихме вакума на бензиновата рейка.За сега е добре,но като покарам малко ще видим.Първите впечатления са добри.Един колега ми го каза в др тема,но на пръв поглед вакума беше здрав.Оказа се,че трябва да се види подходящото място. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта