Когато дам на контакт, перката на климата се включва на първа скорост. AUTO, ECON или OFF няма значение- работи. Махна ли ключа- спира. По принцип работи и на втора скорост(когато е необходимо) и самия климатроник ядове не дава, т.е. проблема не би следвало да е в перката. Изчетох достатеми за перките на Б5-ците, сходство в някои от темите намерих, но точно този проблем не открих. От тази тема viewtopic.php?f=6&t=263828&hilit=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0 видях, че колегата zfa159 е дал местоположението на релетата за скорост на перката

Този


и този

Има ли възможност релето да е махнато и на негово място да е сложен кабел, който да дава ток директно от контактния ключ на перката и за какво може да са тези кабели и релето 267.
Качвал съм се на коли, дето лятото, като ги карам с клима, след като изключа двигателя перката продължава известно време да се върти след което спира. При мен не е така. Махаш ключа- спира перката. По принцип не е проблем, колата загрява и си работи нормално. Миналата година така изкара, но сега, като застудя, сутрин перката започва да посвирва и е въпрос на време да даде фира, но в случая по- важното е на новата да не се скъси живота още от рано и да се оправи проблема. Благодаря.