пассат Б3 1.8 1991г. - проблем с температурата

Техническа и сервизна информация за Passat
kanee
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 10 ное 2011 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

пассат Б3 1.8 1991г. - проблем с температурата

Мнениеот kanee » Чет 10 ное 2011 20:23


Здравейте, бих искал да попитам за 1 проблем с колата ми пассат Б3 1.8 1991г. относно проблема е че колата миналата зима загряваше идеално и за 15 мин и вътре беше сауна а сега от 2-3 седмици насам не е както преди трябват и около 40 мин за да вдигне до 70 градуса но в задръстване стига и до 90,100,110 макс и започва да охлажда това е 1-я проблем другия е свързан пак с тези градуси след като вече си държи градуси и в купето е топло като ме хване зелена вълна или изкл. светофарите както е на 70,,80..90 градуса толкова се охлажда от решетката(забравих да спомена нова е но от долу е без ножа)че стрелката за градусите падат все 1 колата е изгасена и започва да духа хладко. моля ако някой може да даде добър съвет добре дошъл за да го оправя :(

Последна промяна от gr_kanev на Съб 12 ное 2011 8:00, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: пассат Б3 1.8 1991г. - проблем с градусите

Мнениеот kossel » Съб 12 ное 2011 7:39


Прилича да е термостат ... ама може и от клапите на парното да е ....


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: пассат Б3 1.8 1991г. - проблем с температурата

Мнениеот vasilb » Съб 12 ное 2011 9:43


kanee написа:Здравейте, бих искал да попитам за 1 проблем с колата ми пассат Б3 1.8 1991г. относно проблема е че колата миналата зима загряваше идеално и за 15 мин и вътре беше сауна а сега от 2-3 седмици насам не е както преди трябват и около 40 мин за да вдигне до 70 градуса но в задръстване стига и до 90,100,110 макс и започва да охлажда това е 1-я проблем другия е свързан пак с тези градуси след като вече си държи градуси и в купето е топло като ме хване зелена вълна или изкл. светофарите както е на 70,,80..90 градуса толкова се охлажда от решетката(забравих да спомена нова е но от долу е без ножа)че стрелката за градусите падат все 1 колата е изгасена и започва да духа хладко. моля ако някой може да даде добър съвет добре дошъл за да го оправя :(

Блокирал е термостата полуотворен. Просто с времето и циклите на загряване-разширяване и охлаждане-свиване металът се измята и накрая блокира. Моят беше същият - трудно загрява, защото течността си циркулира постоянно от самото начало през радиатора и се охлажда. На кръстовища и задръстване пък прегрява, защото термостатът е блокирал и няма достатъчен дебит за охлаждане през полуотворения термостат. Сменяш го с нов и ще се родиш, но не с някой за 4-5-6 лв, а поне с Behr от 18-20лв., иначе ... само гимнастика! Като го сменяш смени и антифриза, ако е старичък. Успех! ;)
П.П. Слагай от време на време някоя точка, запетая, главна буква, че доста време отнема да се отделят изреченията и да се търси смисъла!
Също :търсачкаа !


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: пассат Б3 1.8 1991г. - проблем с температурата

Мнениеот lacezarasia » Съб 12 ное 2011 10:06


и на мен ми прилича на термостат. обаче защо започва да охлажда чак на 110?! ако не си променял нищо по охладителната с-ма първа скорост на вентилатора се включва около 96-97 градуса. провери и това да не стане беля.


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: пассат Б3 1.8 1991г. - проблем с температурата

Мнениеот vasilb » Съб 12 ное 2011 18:28


lacezarasia написа:и на мен ми прилича на термостат. обаче защо започва да охлажда чак на 110?! ако не си променял нищо по охладителната с-ма първа скорост на вентилатора се включва около 96-97 градуса. провери и това да не стане беля.

Перката включва късно, защото твърде малко количество охладителна течност може да мине през термостата и да стигне до радиатора, за да се охлади. Когато стоиш на едно място (светофар, задръстване и т.н.) радиаторът не се охлажда от въздуха, както при движение, и малкото много горещ антифриз включва перката. Датчиците за уреда на таблото за температурата, за температура за компютъра и за включване на перката са три отделни. Когато има някакво несъответствие в показанията и работата им, те се съпоставят и се намира повредата. :wink:


kanee
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 10 ное 2011 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: пассат Б3 1.8 1991г. - проблем с температурата

Мнениеот kanee » Съб 12 ное 2011 19:10


благодаря за съветите, утре ще купа 1 behr както каза vasilb и ще пиша.Също така и клапите на парното да се погледнат и се надявам да се оправи,защото не е 1 проблем.


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: пассат Б3 1.8 1991г. - проблем с температурата

Мнениеот vasilb » Съб 12 ное 2011 20:42


kanee написа:благодаря за съветите, утре ще купа 1 behr както каза vasilb и ще пиша.Също така и клапите на парното да се погледнат и се надявам да се оправи,защото не е 1 проблем.

Първо оправи термостата и виж как ще е, а после с клапите, че там е по-трудоемко и повече време изисква.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта