
Проблем с охлаждането на пасат Б3
- mirro2
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 29 дек 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Проблем с охлаждането на пасат Б3
Здравейте колеги. Имам следния проблем, вече втора година карам пасата(1.8 моно 91г.)без парно колата много трудно вдига над 70 градуса и аз мислех че проблема е в термостата реших тази зима да се постопля и смених термостата но проблема си остана същия с тази разлика че май датчика ми не отчита правилно защото при 70 градуса стопля и долния маркуч. И двата маркуча на парното са топли но вътре духа студено. Моля помогнете ми да се стопля 

Последна промяна от gr_kanev на Чет 10 ное 2011 23:15, променено общо 1 път.
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785 - покажи кой е твоят
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785 - покажи кой е твоят
- sa6o
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с охлаждането на пасат Б3
Имах същия проблем. Съвсем малка разлика при топло и студено... Оказа се че кечето на клапата дето се върти от "врътката" за топло и студено , се беше разпаднала. При смяна на радиаторчето на парното (всички с В3 рано или късно сменят проклетото радиаторче), облицовах с нов плат клапата. Сега си е "пушка" още от преди 70 градуса.
Поздрави Сашо
Поздрави Сашо
- mirro2
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 29 дек 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Проблем с охлаждането на пасат2
Хич не ми се бара това радиаторче явно пак ще карам със шубичката. А защо като работи на място при 70градуса по уред духа доста топло а в движение не? И кое и как да сменя за да ми показва реалната температура защото съм 90% сигурен че колата загрява нормално
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12160
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с охлаждането на пасат Б3
Заминали са ти клапите т.е дунапрена и са станали на едни хубави големи дупки, което води до това, че няма какво да прегради влизащия студен въздух за да го прекара през топличкото радиаторче преди да влезе в купето.
- mirro2
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 29 дек 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Проблем с охлаждането на пасат2
Благодаря ви за помощта но проблема май се оказа в майстора просто май не съм я обезвъздушил защото тази сутрин долях почти 1литар антифриз и след 2минути работа на място и 1км. Започна да духа доста топло а стрелката още не беше отлепила. 
Искам също да благодаря на всичи които дават толкова ценни съвети защото благодарение на вас без никакъв опит успях да си сменя термостата за по-малко от 2 часа като половината време ми отиде за намирането на подходящи инструменти

Искам също да благодаря на всичи които дават толкова ценни съвети защото благодарение на вас без никакъв опит успях да си сменя термостата за по-малко от 2 часа като половината време ми отиде за намирането на подходящи инструменти

- mirro2
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 29 дек 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Проблем с температурата
Здравейте колеги 99% съм сигурен че колата загрява нормално термостата отваря перка включва но стрелката стига до 72 градуса макс. Пробвах я на място отиви до 72 перката включва и пада на 70. Моля кажете какво и как да го направя. Благодаря предварително
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с охлаждането на пасат Б3
Възможни причини:двойния датчик на пластмасовия тройник на главата,неизправна система(индикатора) или спукани спойки при стабилизатора на напрежение (в таблото)!
- mirro2
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 29 дек 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Проблем с температурата
Как да разбера кое от двете е? 

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Проблем с охлаждането на пасат Б3
вадиш буксата и даваш накъсо с едно кабелче-стрелката трябва да отиде на максимална температура
при мен са два отделни датчика един за таблото и един за компа и в буксите влизат по 2 кабела и няма как да се обърка
а при теб датчика е общ- т.е. два в общ корпус и не знам коя двойка е за уреда на таблото,нека колегите с конбинирания датчик да кажат
така проверяваш че проблема не е в уреда на таблото а в датчика
при мен са два отделни датчика един за таблото и един за компа и в буксите влизат по 2 кабела и няма как да се обърка
а при теб датчика е общ- т.е. два в общ корпус и не знам коя двойка е за уреда на таблото,нека колегите с конбинирания датчик да кажат
така проверяваш че проблема не е в уреда на таблото а в датчика
- mirro2
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 29 дек 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Проблем с температурата
Ок ще пробвам мерси
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Проблем с охлаждането на пасат Б3
само не забравяй да дадеш на контакт за да работи уреда
а ако имаш мултицет може след като извадиш буксата да измериш съпротивлението на изводите от датчика
трябва да са две по две и вече като знаеш кой е единия датчик и кой е другия тогава слагай кабелчето
а ако имаш мултицет може след като извадиш буксата да измериш съпротивлението на изводите от датчика
трябва да са две по две и вече като знаеш кой е единия датчик и кой е другия тогава слагай кабелчето
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 51 госта