bobidi написа:Това със смяна на датчици за проба не го разбирам, да ме извни колегата zfa. Съвсем скоро се борих с такъв проблем на поло 2001. В крайна сметка се оказа оксидирали пинове в буксата но проблемният датчик. Така че според мен първо трябва да се замери всичко.
Това е напълно така,само че има две малки поробности :
1. той вече е правил един път скъсания кабел на този датчик и вероятността да се е скъсал пак е 99% ,щом се е скъсал веднъж .
2. при Поло и Голф,куплунга на датчика към кабела, е при самия датчик, долу на шенкела и позволява да окислява,събира гнус,изгнива и т.н. и да прекъсне или да си повиши съпротивлението. За разлика от тях,при Пасат В5 и В5.5 датчика е едно цяло с кабела си, той тръгва от шенкела и влиза вътре под таблото в купето на колата,където чак е буксичката на кабела на датчика за към инсталацията на ABS блока.Там не знам какъв зор трябва да види,за да окисли и да не дава връзка.Така или иначе заради тази работа,няма как да се измерят отделно кабела и датчика,без да се среже (а ако се среже, вече е още едно място за бъдещи проблеми)

Колегата може да го измери елементарно - където кабела влиза в купето има гумена тапичка,тя се изважда отвън (от към гумата на колата) и се издърпва заедно с кабела.Така буксичката на кабела излиза извън купето и не е нужно да се разглобява нищо вътре вътре,за да се стигне до нея.Откача се и се мери,каквото ще се мери,макар че е ясно какво ще измери

.После по обратния ред се закача и това е.

Ето и как изглежда датчика :
