Да попитам, имам проблем с климатроника.
Когато дам колата на контакт, излизат всички символи на климатроника, и мигат без да съм го пуснал.
И когато го пусна от време на време работейки, той спира да върти въздуха а зададена команда на дисплея работи .
Без да искам разбрах, при една такава ситуация, последва удар в таблото и той се включи.
И сега когато го направи пак последва удар за да продължи въртенето на въздуха.
Чудя се дали компютъра на колата дали не е за чистене на грешка, или другия вариант да има проблем с перката под таблото.
Ако някои се е сблъсквал с такъв проблем ще бъда благодарен, за точни и ясни отговори.
Проблем в климатроника на B5.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 21:14
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: APU 1999
- Местоположение: Burgas
Re: Проблем в климатроника на B5.
Колега а проблеми с паленето имаш ли? Ако не се лъжа при мен такова рестартиране на климатроника се получи когато се повреди климореда на контактния ключ. Следващият път пробвай вместо да удряш по таблото да размърдаш леко ключа. Успех
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем в климатроника на B5.
Пусни една самодиагностика и виж каква грешка ти дава.Вероятно,ще изреве за вентилатор.Тогава трябва да се разглоби и да се свали вентилатора и да се види какъв му е проблема,дали четки,дали спойка,дали колектор и т.н.
С това биене по таблото,скоро ще спре да работи всичко по него

С това биене по таблото,скоро ще спре да работи всичко по него


- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Проблем в климатроника на B5.
zfa159 написа:Пусни една самодиагностика и виж каква грешка ти дава.Вероятно,ще изреве за вентилатор.Тогава трябва да се разглоби и да се свали вентилатора и да се види какъв му е проблема,дали четки,дали спойка,дали колектор и т.н.
С това биене по таблото,скоро ще спре да работи всичко по него
Много добра насока дава колегата



А с това чистене на грешки ми е интересно какво си мислят че правят хората въобще


Последна промяна от brad4edat на Нед 27 ное 2011 14:17, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем в климатроника на B5.
Ами зависи кой какво им е обяснявал за грешките
Истината е,че когато нещо спре да работи,системата,от която е част спира да работи изцяло или частично (зависи колко е важно това,което е спряло да работи) и се записва така наречената грешка в съответния контролер.Когато това нещо бъде отстранено като проблем или се оправи от само себе си,системата си възстановява работата по стария си начин и спира да дава проблем (примерно както е мигането на символите или светенето на лампи по таблото).Тогава грешката остава само като история и за статистика в контролера,без да пречи на работата на системата.
Изключения са Air Bag системата и ABS системата.
При Air Bag запише ли веднъж грешка,лампите отстават да светят докато не се изчисти грешката от контолера,за да и се обърне внимание,защото е система за сигурност от много голямо значение. Примерно прекъсва някой кабел за 10 секунди,записва грешка и остава да свети лампата,докато грешката не се изтрие,независимо,че кабела вече си е ок.
При ABS светва лампата,само докато има проблем,оправи ли се проблема,лампата изгасва.След 97-ма дори грешката не остава като история т.е. да кажем си карате,прекъсва преден десен датчик и светва лампата.Ако се прочете веднага,без да се връща контакт и докато свети лампата,грешката си е там и се вижда,обаче ако кабела си се намести и лампата изгасне,грешката изчезва и това е много гадно за диагностика на проблемите при ABS-ите.
За самодиагностиката на климатроника има доста теми,за това не съм обяснявал отново какво се прави.Четеш какво ти дава и то си казва.Вариантите са проблеми със спойките в контролера на климатроника или предпазителя за вентилатора или самия вентилатор или куплунзите на кабелите до него,както го описваш.


Изключения са Air Bag системата и ABS системата.
При Air Bag запише ли веднъж грешка,лампите отстават да светят докато не се изчисти грешката от контолера,за да и се обърне внимание,защото е система за сигурност от много голямо значение. Примерно прекъсва някой кабел за 10 секунди,записва грешка и остава да свети лампата,докато грешката не се изтрие,независимо,че кабела вече си е ок.
При ABS светва лампата,само докато има проблем,оправи ли се проблема,лампата изгасва.След 97-ма дори грешката не остава като история т.е. да кажем си карате,прекъсва преден десен датчик и светва лампата.Ако се прочете веднага,без да се връща контакт и докато свети лампата,грешката си е там и се вижда,обаче ако кабела си се намести и лампата изгасне,грешката изчезва и това е много гадно за диагностика на проблемите при ABS-ите.
За самодиагностиката на климатроника има доста теми,за това не съм обяснявал отново какво се прави.Четеш какво ти дава и то си казва.Вариантите са проблеми със спойките в контролера на климатроника или предпазителя за вентилатора или самия вентилатор или куплунзите на кабелите до него,както го описваш.

Re: Проблем в климатроника на B5.
Как да направя това почистване на pc-to НА колата.
Ако може само да ми покажете метода.
Нещо с поредица на натискане на бутони от колата ли е.
PASSAT B5, 1.8 T, 150 hors.
Благодаря !!!
Ако може само да ми покажете метода.
Нещо с поредица на натискане на бутони от колата ли е.
PASSAT B5, 1.8 T, 150 hors.
Благодаря !!!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем в климатроника на B5.
за климатроника,чети тук 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 57 госта