днеска се видяхме с човека и той каза че датчика му за температурата е сдвоен в един корпус-като при някои диджифанти и всички SIMOS.
за тоя датчик ситуацията е следната (това се касае за частта свързана с компа за съжаление за другата-арматурното табло нищо не е упоменато).
датчика има 2 водача които определят положението на буксата да не се обърка при поставянето. тези 2 водача когато стоят срещу тебе броиш краката отляво-надясно горе: 1:3 долу(при водачите): 2:4 . крака 1 и 3 са за компа и на тях трябва да премериш:
* при 10 град. =3.5-4.5 кОм
* при 20 град. =2.25-3 кОм
* при 40 град. =1-1.5 кОм
* при 60 град. =0.55-0.65 кОм
* при 80 град. =0.275-0.375 кОм
* при 100 град.=0.150-0.275 кОм
ако това е вярно-мотора получава вярна реакция от компа-таблото не е чак толкова важно. (освен че нямам инфо за него...

)