За лагерите на главините на задните колела
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
За лагерите на главините на задните колела
Имам луфт в главините на задните колела. Днеска минах покрай един сервиз и питах за регулиране. Майстора вика "Ако ги натегна ще се скапят съвсем, по-добре смени лагерите". Така ли е? Има ли смисъл да ги притягам, или да ги сменям направо?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
трябва да се разглобят, да се измият, да се огледат и ако има живот в тях да се прегресират и поставят отново с регулирането му.
иначе те се охлабват на определен период-нормално е като се имат предвид натоварванията и вида на лагерите. за целта се донатягат периодично (след проверка на състоянието им разбира се). ако ти си ги гресирал и поставял/донатягал последния път-може да съдиш и по състоянието на греста за лагера(как е работил).
ако искаш-мини да ги прегледаме.
иначе те се охлабват на определен период-нормално е като се имат предвид натоварванията и вида на лагерите. за целта се донатягат периодично (след проверка на състоянието им разбира се). ако ти си ги гресирал и поставял/донатягал последния път-може да съдиш и по състоянието на греста за лагера(как е работил).
ако искаш-мини да ги прегледаме.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
chiko написа:ЗАДНИТЕ ЛАГЕРИ ТРЯБВА ДА ИМАТ ЛУФТ
приятелю-в дълбока грешка си-ако искаш да ти обяснявам защо-пиши ми на лични щото съм писал по тоя въпрос много пъти из форума.
НЯМА НА СВЕТА ЛАГЕР КОЙТО ДА РАБОТИ ХЛАБАВ ОТ ТОЯ ТИП!
chiko написа:НЕ ГИ НАТЯГАИ
е тука си прав-не се ПРЕТЯГАТ има начин на стягане-НО НЯМА ЛУФТ!
Ваското като съм написал хлабав то не значи,че трябва да е като колела на циганска талига.Заден десен лагер на моят "ПАСАТ"БЕШЕ СТЕГНАТ И СЕ ПОЛУЧИ МНОГО ГАДЕН ШУМ.СЛЕД КАТО ГО РАЗГЛОБИХ ГРЕСТА БЕШЕ ПОЧЕРНЯЛА А В НЕЯ ИМАШЕ ЧАСТИЦИ ОТ ЦИМЕНТАЦИЯТА НА ЛАГЕРА КОИТО БЯХА ПОСИНЕЛИ ОТ ЗАГРЯВЯНЕТО.ЛЕВИЯТ ЛАГЕР БЕШЕ КАТО НОВ С МНОГО МАЛНИЯТ ЛУФТ КОИТО МУ БЕ ОСТАВИЛ НЕИЗВЕСТЕН ГЕРМАНСКИ МЕХАНИК.КАКТО БЕ ПИСАЛ ПОГОРЕ КОЛЕГА НА КОИТО МУ СЕ Е ЗЕВАРИЛ ЛАГЕРА ЗА ОСТА СТАВА ВЪПРОС ЗА МНОГО ЗАТЕГНАТ ЛАГЕР.МОЯТ МЕХАНИК С КОИТО СЪМ ПЪТУВАЛ НЕ МАЛКО Е СЛУЖИТЕЛ НА "ПЪТНА ПОМОЩ"ОТ 18 ГОДИНИ И СМЕ ИМАЛИ СЛУЧАИ НА СКЪСАНИ ЗАДНИ КОЛЕЛА ИМЕННО ПО ТАЯ ПРИЧИНА ЗАТЕГНАТ ЗАДЕН ЛАГЕР"
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
бе човеко-пиши с малки букви че ме стресираш така бе...
при мене беше неизвестен германски механик който ги беше оставил хлабави-прекалено.
и голяна доза незнание и желание да се прибера в БГ колкото е възможно по бързо...
почнаха да вият от средата на сърбия-па добре че ми изпадна колелото на цариградско шосе...
после още 2 пъти съм патил ама с предни на форд транзит-веднъж стегнати-веднъж хлабави.
ама тогава шефа каза-на сервиз! на тебе не ти плащам да правиш коли!
и те ти сервиз...

при мене беше неизвестен германски механик който ги беше оставил хлабави-прекалено.
и голяна доза незнание и желание да се прибера в БГ колкото е възможно по бързо...
почнаха да вият от средата на сърбия-па добре че ми изпадна колелото на цариградско шосе...
после още 2 пъти съм патил ама с предни на форд транзит-веднъж стегнати-веднъж хлабави.
ама тогава шефа каза-на сервиз! на тебе не ти плащам да правиш коли!
и те ти сервиз...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tih и 56 госта