Въпрос за лагери на задни дискове

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Въпрос за лагери на задни дискове

Мнениеот izzo » Чет 07 апр 2005 3:07


ОК, отивам аз на дълъг път да си купувам ГТИ.
По пътя отзад вдясно почва да стърже.
Преди ме ебаваха предни лагери, звука много подобен,
викам са и задните заминаха. Карам около 1600-1700
километра така, стърже сърцето ми къса, но беше сняг-
тфа става началото на март, нямам инструмент в колата,
не спирам викам си само да се прибера.
Отивам, купувам ГТИ, прибирам се след два дена,
задна лява джанта цялата в некфа гадна ръжда.
Разхвърлям всичко - лагерите са наред...
Спирачния апарат заял отворен, което ме шашна,
по целия път не усетих никаква промяна в спирането на колата,
както и да е;
Изображение
външната накладка ОК, вътрешната-
Изображение
феродо стопено до метал, метала надрал диска като
го направил като нива разорана за компире....дееба....
Изображение
Сега купуване два нови диска, нови накладки за отзад,
лагери нови щото по най тъпия начин са направени така че
сменяш ли дискове трее и нови лагери...
Въпроса ми е: може ли да се набият лагерите в новите ротори /дискове/
с подръчни инструменти, да не ходя да плащам да ми ги правят,
щото в края на семестъра съм обеднял като говно маа му...
Самите лагери не се набиват, лагерите имат едни като
обръчи ли знам ли как да ги нарека, races на ингилизки,
набиват се в ротора и в тях вече просто се слагат
и се въртят самите лагери вече те...

Значи тфа са сите бози отвън навътре дето са по оста:
шплент - шайба - гайка - шайба па неква -
- обръч - лагер - ротора - вътрешен обръч -
- още един лагер вътрешен, малко по-голям -
- шайба - гумено уплътнение - ABS обръч.


Eто това е целия комплект бози, БЕЗ ABS sensor ring:
Изображение




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 07 апр 2005 8:13


може Ице,може....
давам ти жокер: маслен крик и подходяща опорна точка.
сигура ще се оправиш.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 07 апр 2005 8:17


работата не е сложна но е тънка и ти трябва опит защото лесно можеш да пръснеш гривната или да я натъпчеш накриво и да сгамисаш диска...
помисли добре преди да се захванеш да не стане олеле...


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 07 апр 2005 8:45


GOLFER написа:може Ице,може....
давам ти жокер: маслен крик и подходяща опорна точка.
сигура ще се оправиш.


как тъй с маслен крик бе мой...аз нямам :) имам два механични,
дет си идат с колите, и един маслен наистина имам ама он е голем,
от тия на колелца, ебем ти тона дига....
ама ша ида да взема един обикновен малък маслен
девет кинта са май...

vaskoto1 написа:работата не е сложна но е тънка и ти трябва опит защото лесно можеш да пръснеш гривната или да я натъпчеш накриво и да сгамисаш диска...
помисли добре преди да се захванеш да не стане олеле...


ваското, четох по вортекса 4е с флекс се изрязва прорез в старата
гривна, за да се намали леко диаметъра, и след тфа се полага върху
новата и биеш отгоре лекичко и равномерно...
а освен да стане, кфо мислиш....

честно казано не ми се дават пари на някой да го прави, току що
набих 400 кинта за два диска, накладки, един спирачен апарат,
и просто не ми се дават повече мангизи, трее от **** да ги вадим...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 07 апр 2005 8:59


абсолютно забрави флекса!
значи взимаш една отвертка с възможност за бой по нея да не пръснеш дръжката. или един секач ама и двете трябва да са много тъпи отпред.
забърши стария диск от греста и ще видиш 3 засека на 120 градуса в които се вижда гривната. е там бой последователно и в трите и избиваш старата гривна която ще ти трябва за да набиеш новите лагери. избиването и набиването трябва да стане с тежък чук за да имаш плътен удар а не bouncing-капиш? няма да се хамалиш но удара трябва да е плътен.
сега.
взимаш новия диск и го слагаш да легне на равно и стабилно-да не се кламбичка и да те излъже.
тука ти трябва още един чук който да е равен отстрани.
слагаш гривната в леглото и поставяш отгоре равния чук да легне хоризонтално напреки на гривната. после с тежкия компютър по другия лекичко чук, чук и въртиш долния чук променяйки диаметъра по който чукаш постоянно.
следи за едновременното влизане на гривната отвсякъде!

като дойде вече да не можеш повече с долния чук-вземи старата гривна и я сложи между новата и долния чук и пак така. тука тънкото е че новата гривна седи ей така \__/ старата също я слагаш така отгоре. това се прави защото после като се заглави и старата имаш отвътре ръбче видимо за което можеш лесно да я избиеш.
набий ги и внимавай да са до упор! да не оставиш луфт между гривната и диска ей!
нататък вече е лесно.
айде успех и ми дължиш една клавиатура! mhihi

Последна промяна от vaskoto1 на Чет 07 апр 2005 9:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 07 апр 2005 9:15


ей мерсаж за обясненията, клавиатури бол
се въргалят у нас съм извлекъл от даскало :)
може би средата на следващата седмица ша
пристигнат сите части и тогава вече пу-пу
на ръцете и де да видим :) ама ше внимавам де...capisci...
имам чукове бол у гаражите и такива сплескани отвертки тека че....
аиде отивам да спим че е 3 сутринта....
доса блъсках куейк :)


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 16 апр 2005 20:22


ок, получих накладки и задния калипер дето се прееба,
мотаят се още роторите но се надявам тая седмица да дойдат...
btw спирачния апрат дето получих е GIRLING а стария който
се прееба е LUCAS, малко са различни захватките за ръчната,
но кто гледам дуките за болтовете са същите, малко се
притеснявам да не са ми пратили грешна част но все си мисля
че ще стане...


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 16 апр 2005 21:50


izzo написа:ок, получих накладки и задния калипер дето се прееба,
мотаят се още роторите но се надявам тая седмица да дойдат...
btw спирачния апрат дето получих е GIRLING а стария който
се прееба е LUCAS, малко са различни захватките за ръчната,
но кто гледам дуките за болтовете са същите, малко се
притеснявам да не са ми пратили грешна част но все си мисля
че ще стане...

Аз не съм с Пасат, ма и моите са Girling като този дето са ти го пратили :roll:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 16 апр 2005 21:52


и Girling и Lucas са ОЕМ продукти за тия коли,
така че се надявам да паснат


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 16 апр 2005 21:58


izzo написа:и Girling и Lucas са ОЕМ продукти за тия коли,
така че се надявам да паснат

Ми като гледам твоите са същите като моите, само не мога да се сетя откъде са ония двата дълги болта gruebel


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 16 апр 2005 22:00


NovobranecGT написа:
izzo написа:и Girling и Lucas са ОЕМ продукти за тия коли,
така че се надявам да паснат

Ми като гледам твоите са същите като моите, само не мога да се сетя откъде са ония двата дълги болта gruebel


болтовете държат плаващата част на спирачния апарат,
тази която е от външната страна на диска,
щото са плаващи нямат резба отвън накрая, имат вътрешна резба
където два по-къси болта ги хващат към тялото с цилиндъра

Последна промяна от izzo на Пет 22 апр 2005 20:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 16 апр 2005 22:09


Сетих се, на тях имаше едни маншончета :wink:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Нед 17 апр 2005 0:52


NovobranecGT написа:Сетих се, на тях имаше едни маншончета :wink:


Точно тия, дето много обичат да се късат....


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пет 22 апр 2005 20:20


ok, UPDATE:
днеска ми дойдоха роторите и останалите дришни-
нови болтове за калипери и носачи, лагери и тем подобни..
ето и роторите, кажете си мнението :)
Изображение[img]

Изображение

PURE SEX :)

Отивам да почвам :)


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 22 апр 2005 20:40


страшни са, каква е цифрата



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: SpeeDLine и 61 госта