По пътя отзад вдясно почва да стърже.
Преди ме ебаваха предни лагери, звука много подобен,
викам са и задните заминаха. Карам около 1600-1700
километра така, стърже сърцето ми къса, но беше сняг-
тфа става началото на март, нямам инструмент в колата,
не спирам викам си само да се прибера.
Отивам, купувам ГТИ, прибирам се след два дена,
задна лява джанта цялата в некфа гадна ръжда.
Разхвърлям всичко - лагерите са наред...
Спирачния апарат заял отворен, което ме шашна,
по целия път не усетих никаква промяна в спирането на колата,
както и да е;
външната накладка ОК, вътрешната-

феродо стопено до метал, метала надрал диска като
го направил като нива разорана за компире....дееба....
Сега купуване два нови диска, нови накладки за отзад,
лагери нови щото по най тъпия начин са направени така че
сменяш ли дискове трее и нови лагери...
Въпроса ми е: може ли да се набият лагерите в новите ротори /дискове/
с подръчни инструменти, да не ходя да плащам да ми ги правят,
щото в края на семестъра съм обеднял като говно маа му...
Самите лагери не се набиват, лагерите имат едни като
обръчи ли знам ли как да ги нарека, races на ингилизки,
набиват се в ротора и в тях вече просто се слагат
и се въртят самите лагери вече те...
Значи тфа са сите бози отвън навътре дето са по оста:
шплент - шайба - гайка - шайба па неква -
- обръч - лагер - ротора - вътрешен обръч -
- още един лагер вътрешен, малко по-голям -
- шайба - гумено уплътнение - ABS обръч.
Eто това е целия комплект бози, БЕЗ ABS sensor ring:
