Passat B7 ДПФ
Passat B7 ДПФ
Здравейте. Отскоро имам Passat B7 2.0 CFFB DSG. Вчера при градско шофиране с няколко спирания и палене в колата замириса много силно на стопени кабели. Вдигнах капака и видях че от ДПФ излиза дим и миризмата идваше от там. Предполагам че съм прекъснал някоя регенерация, но все пак да питам случвало ли ви се е и дали е нормално. Забелязвам че при 3,4 дена градско колата прави регенерация. Не е ли доста често? На диагностика ми показва между 6 и 8 грама. На снимката съм заградил откъде димеше.
Re: Passat B7 ДПФ
Дори и с прекъсната регенерация, не би следвало да мирише и да пуши каквото и да е.
Огледай дали няма някой кабел наоколо, който е тръгнал да се топи, или изолация...Също и отдолу какво е положението, на канал или подемник ще се вижда.
Огледай дали няма някой кабел наоколо, който е тръгнал да се топи, или изолация...Също и отдолу какво е положението, на канал или подемник ще се вижда.
Re: Passat B7 ДПФ
Благодаря ще огледам. Интересното е, че като покарах извънградско спря да пуши и да мирише значи пак е нещо от ДПФ
- Traytor
- Мнения: 1828
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 ДПФ
Аудито на жената е със същия мотор и когато има активна регенерация понякога пуши и мирише, нормално е. Събира се понякога малко омасление от долната страна на ДПФ-а и при високата температура която развива, дими и миризмата е доста остра. За честите регенерации не мога да ти кажа, в началото като взехме колата правеше регенерации, често, но сега като че ли оредяха.
Re: Passat B7 ДПФ
Благодаря ви. Засега ще си я карам така, а ако вземе да прави бела тоя дпф ще го махна и тва е.
- Traytor
- Мнения: 1828
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 ДПФ
Да го махаш не е решение. Ако дпф-а прави бели, то е свързано с нещо друго в мотора(обикновено). Премахвайки го, само замаскираш истинския проблем.
- samo_pechka
- Мнения: 8942
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 ДПФ
Най-вероятно е пробит . Трябва се види.
Честотата на регенерациите има връзка и с километрите от смяна до смяна на маслото. При прясна смяна , са по-чести, колкото повече наблизава за новата смяна , толкова се разреждат регенерациите. Това особено характерно за ЛЛ интервал.
Честотата на регенерациите има връзка и с километрите от смяна до смяна на маслото. При прясна смяна , са по-чести, колкото повече наблизава за новата смяна , толкова се разреждат регенерациите. Това особено характерно за ЛЛ интервал.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 59 госта