Вчера както си карам , доста понатиснах и колата изведнъж изгуби мощност направо турбото изчезна и почна да мига лампата за подгрева . Изписа нещо на борда , но не можах да го прочета и повече не се показа .
Като изгасих колата и се оправи, тербото се появи лампата не свети колата си върви.
Днес съм минал към 10 км без проблем .
Във вторник ще я карам на сервиз .
Какво да очаквам:
Турбо , Егр , вакум , ДПФ или нещо друго ?
Пасат Б6 , 2009 година, комън рейл 2.0 , 140 к.с.
CBAB
Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
Re: Пасат Б6 изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
Искаш да извадим кристалната топка и да гадаем без конкретна грешка. Добре.
На борда изписва: Engine fault - visit workshop, т.е. не ти помага с нищо този надпис.
Понеже имам същата, ще ти кажа, че най-вероятно е ЕГР-а. Разгледай темите ако грешката е P0403 - това е за ЕГР. Ако е тази - директно ти казвам, не си играй да го чистиш - не помага, директно нов.
Грешката я има в паметта на engine контролера. Ако се повтори още 2 пъти ще светне и check engine лампата и няма да изгасне докато не се изчете колата и не се изтрият грешките с диагностика.
Все пак имай предвид, че това е само предположение. Реотаните могат да мигат за още хиляда неща, примерно: проблем с турбото, проблем с актуатора, проблем с парките на охлаждането, проблем с DPF, проблем с налягане на горивото и още и още.. без точна грешка, наистина е игра на хвърляне на боб и нищо повече.
На борда изписва: Engine fault - visit workshop, т.е. не ти помага с нищо този надпис.
Понеже имам същата, ще ти кажа, че най-вероятно е ЕГР-а. Разгледай темите ако грешката е P0403 - това е за ЕГР. Ако е тази - директно ти казвам, не си играй да го чистиш - не помага, директно нов.
Грешката я има в паметта на engine контролера. Ако се повтори още 2 пъти ще светне и check engine лампата и няма да изгасне докато не се изчете колата и не се изтрият грешките с диагностика.
Все пак имай предвид, че това е само предположение. Реотаните могат да мигат за още хиляда неща, примерно: проблем с турбото, проблем с актуатора, проблем с парките на охлаждането, проблем с DPF, проблем с налягане на горивото и още и още.. без точна грешка, наистина е игра на хвърляне на боб и нищо повече.
Re: Пасат Б6 изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
railfan написа:Искаш да извадим кристалната топка и да гадаем без конкретна грешка. Добре.
На борда изписва: Engine fault - visit workshop, т.е. не ти помага с нищо този надпис.
Понеже имам същата, ще ти кажа, че най-вероятно е ЕГР-а. Разгледай темите ако грешката е P0403 - това е за ЕГР. Ако е тази - директно ти казвам, не си играй да го чистиш - не помага, директно нов.
Грешката я има в паметта на engine контролера. Ако се повтори още 2 пъти ще светне и check engine лампата и няма да изгасне докато не се изчете колата и не се изтрият грешките с диагностика.
Все пак имай предвид, че това е само предположение. Реотаните могат да мигат за още хиляда неща, примерно: проблем с турбото, проблем с актуатора, проблем с парките на охлаждането, проблем с DPF, проблем с налягане на горивото и още и още.. без точна грешка, наистина е игра на хвърляне на боб и нищо повече.
Знам ,че без диагностика и точна грешка няма как да се знае какво е .
Не изписа :Engine fault - visit workshop. А на немски нещо с "М" .
Много бързо го изписа за 2 секунди и се скри.
Ще пиша след вторник какво е показа диагностиката , какъв е проблема и решението.
- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б6 изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
Предполагам Motorfehler Werkstatt aufsuchen. Което реално е същото, но на немски.
Re: Пасат Б6 изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
samo_pechka написа:Предполагам Motorfehler Werkstatt aufsuchen. Което реално е същото, но на немски.
Напълно е възможно.
Имам два ключа .
С единия изписва на английски С другия на немски .
Re: Пасат Б6 изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
Малко разяснение относно проблема .
На диагностика излиза записани грешки на ЕГР и турбо .
Турбото беше свалено и се октанови , че има някъв пробив да го нарека така и е вкарвало масло в ДПФ .
И съответно ДПФ е капут.
Следва ново турбо , махане на ерг и дпф механично и софтуерно .
На диагностика излиза записани грешки на ЕГР и турбо .
Турбото беше свалено и се октанови , че има някъв пробив да го нарека така и е вкарвало масло в ДПФ .
И съответно ДПФ е капут.
Следва ново турбо , махане на ерг и дпф механично и софтуерно .
Re: Пасат Б6 изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
Чакай? Нещо не ми се връзва.
Егр-а добре. Сменя се с нов и приключва филма.
Турбото обаче.. каква грешка е набило? Ако пре или недонадува не мисля, че може да вкара изведнъж рязко масло в дпф, поне не и без сериозни пушеци отзад. Не пуснахте ли логове преди да го свалите да се види какво се случва? Изобщо турбото не може да вкара директно масло в дпф, трябва първо да мине през мотора това масло, където да се изгори.
Имала ли е колата разход на масло? Защото по това, което описваш за пробив в турбото трябва да е имало поне 2 -3 л на 10000 и след това ако това е вярно, ДПФ-а отдавна щеше да е дал фира.
Друго - имала ли е колата проблем с регенерациите - явно не, защото иначе щеше да е запушен филтъра и да свети лампата за него.
Не виждам смислена причина да се маха дпф-а и егр-а с това инфо
Егр-а добре. Сменя се с нов и приключва филма.
Турбото обаче.. каква грешка е набило? Ако пре или недонадува не мисля, че може да вкара изведнъж рязко масло в дпф, поне не и без сериозни пушеци отзад. Не пуснахте ли логове преди да го свалите да се види какво се случва? Изобщо турбото не може да вкара директно масло в дпф, трябва първо да мине през мотора това масло, където да се изгори.
Имала ли е колата разход на масло? Защото по това, което описваш за пробив в турбото трябва да е имало поне 2 -3 л на 10000 и след това ако това е вярно, ДПФ-а отдавна щеше да е дал фира.
Друго - имала ли е колата проблем с регенерациите - явно не, защото иначе щеше да е запушен филтъра и да свети лампата за него.
Не виждам смислена причина да се маха дпф-а и егр-а с това инфо
Re: Пасат Б6 изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
railfan написа:Чакай? Нещо не ми се връзва.
Егр-а добре. Сменя се с нов и приключва филма.
Турбото обаче.. каква грешка е набило? Ако пре или недонадува не мисля, че може да вкара изведнъж рязко масло в дпф, поне не и без сериозни пушеци отзад. Не пуснахте ли логове преди да го свалите да се види какво се случва? Изобщо турбото не може да вкара директно масло в дпф, трябва първо да мине през мотора това масло, където да се изгори.
Имала ли е колата разход на масло? Защото по това, което описваш за пробив в турбото трябва да е имало поне 2 -3 л на 10000 и след това ако това е вярно, ДПФ-а отдавна щеше да е дал фира.
Друго - имала ли е колата проблем с регенерациите - явно не, защото иначе щеше да е запушен филтъра и да свети лампата за него.
Не виждам смислена причина да се маха дпф-а и егр-а с това инфо
Такава информация ми даде майстора , че турбото е за ремонт или ново .
И по някаква причина така разбрах заради проблема в турбото имало масло в дпф .
Колата няма разход на масло преди месец го смених маслото не беше мръднало . Сега не знам как е ,.регенерации си правеше на интервал от 270 до 300км .
Тъй като ще махам дпф ме посъветваха да махна и егр .
На ауспуха понякога се появяваше леко черно , не сажди, а като все едно черта боя .
Може да е било масло.
Не знам.
Ако знам щях сам да си правя колата .
- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б6 изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
Има такъв вариант , топлата част на турбото почва да сълзи масло.
Принципно се случва от прегряване . При дизел е по-рядко да стане, но не и когато има дпф . Такива ( с дпф) са по-склонни към прегряване , особени филтъра кат вземе да сдава багажа...
Кофти.
Принципно се случва от прегряване . При дизел е по-рядко да стане, но не и когато има дпф . Такива ( с дпф) са по-склонни към прегряване , особени филтъра кат вземе да сдава багажа...
Кофти.
Re: Пасат Б6 изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
samo_pechka написа:Има такъв вариант , топлата част на турбото почва да сълзи масло.
Принципно се случва от прегряване . При дизел е по-рядко да стане, но не и когато има дпф . Такива ( с дпф) са по-склонни към прегряване , особени филтъра кат вземе да сдава багажа...
Кофти.
Кое имаш предвид да прегрява?
Дпф на диагностика показваше 41 % че е запушен , регенерация правеше на период около 300км .
Ако имаш предвид да преграва двигателя не съм имал проблем . Стрелката стои на 90градуса .
В жегите градско като съм гледал дигитално температурата от менюто на климатроника стига до 96 градуса , след което перките заработват но по- силна степен и температура пада .
- Asko VW
- Мнения: 836
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
Мисля, че колегата има предвид самото турбо да прегрява, съответно да се уврежда и в даден момент да почне да пропуска масло. Ако пробива е от топлата страна, маслото попада в отработените газове и с тях директно в DPF-а и почва да го съсипва. Ако пробие от към студената срана, маслото ще попадне във входящия, към двигателя, въздух и ще изгори в него, освен ако не е много, тогава почва да се трупа в кулера и в един момент като тръгне към мотора в по голямо количество ... става лошо, изфорсирасе сам, ако маслото е много, без възможност за гасене и двигателя заминава.
- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
За турбото визирам.
Не за температурата на мотора/охл.течност.
Не за температурата на мотора/охл.течност.
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
Взех колата върви прилично , даже по- добре след премахването на дпф и егр .
На старото турбо две от перките бяха изкривени и в основата им бяха леко пукнати пред падане .
На старото турбо две от перките бяха изкривени и в основата им бяха леко пукнати пред падане .
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
А защо след като
просто не си рециклира турбото или да сложиш ново без да се махат DPF и EГР?Дпф на диагностика показваше 41 % че е запушен , регенерация правеше на период около 300км .
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB изгуби мощност и мига лампата на подгрева .
В ДПФ имаше масло, питата беше омаслена .
И според майстора след време питата ще ще натроши .И тъй като беше свален реших да го махна сега .
И според майстора след време питата ще ще натроши .И тъй като беше свален реших да го махна сега .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта